tom0978 Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 P0191 Taki błąd pojawił się po tym, jak podczas przyspieszania nagle stracił moc a na desce wyświetlił się komunikat: Engine Fault. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika, można dalej kontynuować jazdę z pełną mocą, aż do następnego mocniejszego . SZCZEGÓŁY BŁĘDU: Stan anomalii: Signal not valid Licznik przebiegu: 262140 km Obroty silnika: 1629 obr/min Temperatura wody: 87,1 *C Dawka paliwa: 48,17 mg/w Zmierzone ciśnienie paliwa: 587,0 bar Dodatkowo przy odpalaniu silnika po nocy, słychać nierówną pracę zaworka powrotnego nad filtrem paliwa i bulgotanie powietrza w zbiorniku - czyżby jakaś nieszczelność w układzie paliwowym? Borykał się może ktoś z tym problemem, wyczytałem na jakimś forum, chyba opla, że może to być regulator ciśnienia w pompie albo czujnik ciśnienia w listwie. Podobno obydwie części dość drogie, więc od której zacząć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 A sama pompa nie jest mokra? Okolice paska rozrządu? Przy tym przebiegu może pora na regenerację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom0978 Napisano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > A sama pompa nie jest mokra? > Okolice paska rozrządu? > Przy tym przebiegu może pora na regenerację. Tak, pompa jest tak jakby spocona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 25 Marca 2014 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 Regulator ciśnienia paliwa przy pompie CR do obadania, czyszczenie na poczatek pozniej jezeli nie to to szukamy dalej... lubi sie syfic od chrzszczonego paliwa moze tez byc tak ze syfu z baku zlapal,bo jezdziles na progu minimum ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom0978 Napisano 1 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2014 Odgrzewam temat, bo w sobotę Stilonek zastrajkował na dobre. Przejechałem z rodzinką ok 80km, wyłączyłem silnik na ok 15 min, op czym odpalił normalnie, ale po 100m pokazał się engine fault i zgasł na dobre. odłączanie aku, spuszczanie paliwa z filtra i inna taka pierwsza pomoc nie pomogła. Później odpalił jeszcze na 5s i zgasł. Po holowaniu do domu okazało się, że na kompie pojawił się dodatkowo błąd P1671 razem z P0191. Zakupiłem nowy regulator ciśnienia, filtr paliwa, wymiana i nadal nie odpala, aku wydojony, samostart też nie pomaga, błędów na kompie brak. Co jeszcze może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > Co jeszcze może być? A jakie ciśnienie masz na szynie CR podczas kręcenia rozrusznikiem ? Pompa w baku na pewno podaje paliwo jak trzeba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom0978 Napisano 1 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > A jakie ciśnienie masz na szynie CR podczas kręcenia rozrusznikiem ? > Pompa w baku na pewno podaje paliwo jak trzeba ? Niestety nie mogę sprawdzić ciśnienia na szynie, ponieważ FES rozłącza połączenie z silnikiem jak zaczynam kręcić rozrusznikiem - czy to prawidłowy objaw? Jeśli chodzi o pompę w baku, to pracuje tak jak do tej pory, nie przycina się, jak zdjąłem wężyki z filtra, to paliwo sika jak z hydrantu, więc pewnie ma dobrą wydajność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 > Niestety nie mogę sprawdzić ciśnienia na szynie, ponieważ FES rozłącza połączenie z silnikiem jak > zaczynam kręcić rozrusznikiem - czy to prawidłowy objaw? Ustawienia portu masz w porządku ? - zwłaszcza timeouty i latency na min. Jeśli tak , to jedynie wyjaśnienie , że za bardzo spada napięcie podczas rozruchu - może aku ma już słabą pojemność ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom0978 Napisano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2014 No i stilonek znalazł się u elektromechanika. Co się okazało: - prawdopodobnie był uszkodzony/zanieczyszczony regulator paliwa pompy wtryskowej - został wymieniony na nowy - pompa po przeczyszczeniu jest sprawna; - na szynie 350 bar stoi jak drut - przez wkręcanie i wykręcanie rozszczelniła się jedna sekcja pompy i zaczęło sączyć się paliwo - zostanie uszczelniona; Dodatkowo pojawił się błąd P1673 napięcie kondensatora (prawdopodobnie jakieś zwarcie pomiędzy can a wtryskiem 1), dzięki któremu przeczyszczona została skrzynka z bezpiecznikami i przekaźnikami i jak na razie silnik zapala, działa i nawet obroty są równiutkie jak w zegarku. Czekam jeszcze na uszczelnienie pompy i mam nadzieję, ze skończą się problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.