Skocz do zawartości

Prośba w ocenie S60 2.0T 180 KM


Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Kącikowicze,

Prośba o ocenę poniższego auta. Jestem poważnie nim zainteresowany, i wolę dołożyć wszelkich starań jeśli już mam się udać 300 km w jedną stronę je oglądać.

http://otomoto.pl/volvo-s60-bezwypadkowy-serwisowany-w-aso-C31851443.html

1. Czy ktoś coś wie na temat tego auta?

2. Na co należy zwrócić szczególną uwagę?

3. Czy cena jest dość ok? - wydaje mi się dość sporo jak za 7 letnie auto...

4. Czy ten silnik nadaje się do LPG - jaki może być szacowany koszt instalacji?

Przejrzałem archiwum, ale zbyt wiele o S60 niepisano ostatnio.

Swoją drogą - zastanawia mnie że ogłoszenie wyświetlono 4113 razy a auto jeszcze nie poszło..

Z góry dzięki za wszelkie porady smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co on tak potaniał o 2 tys, że nawet nie zdążyli w ogło zmienić?

No ogłoszenie wrzucone po raz drugi. Za pierwszym razem się nie sprzedał to trzeba zejść z ceny smile.gif Trochę się napaliłem, a z drugiej strony wiem, że Autokącikowa zasada mówi, żeby nie jechać po auto dalej niż 60 km. Przebieg potwierdzony w Domu Volvo. Pytanie tylko czy nie miał jakiegoś dzwonka - tego w serwisie się już nie potwierdzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mamy jakiegoś rozsądnego kuncikowicza z tamtych stron?Kasa do wydania taka, że poświęcić się można jak masz coś ekonomicznego, pojechać, zabrać na OSKP, pooglądać od dołu czy nie było nic wstawiane, pomacać miernikiem, zbadać zawieszenie, silnik...ALE NAJPIERW zadzwonić i wypytać o szczegóły, tzn czy bezwypadkowy, co było malowane, czy jest szpachla i gdzie w jakich ilościach, jak zacznie czarować, poproś by pomierzył dla Ciebie to auto. Zobaczysz jak potoczy się rozmowa, jak zaczną się nerwowe wykręty to będzie oznaczało że szkoda kasy na paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szanowni Kącikowicze,

> Prośba o ocenę poniższego auta. Jestem poważnie nim zainteresowany, i wolę dołożyć wszelkich starań

> jeśli już mam się udać 300 km w jedną stronę je oglądać.

> http://otomoto.pl/volvo-s60-bezwypadkowy-serwisowany-w-aso-C31851443.html

> 1. Czy ktoś coś wie na temat tego auta?

> 2. Na co należy zwrócić szczególną uwagę?

> 3. Czy cena jest dość ok? - wydaje mi się dość sporo jak za 7 letnie auto...

> 4. Czy ten silnik nadaje się do LPG - jaki może być szacowany koszt instalacji?

> Przejrzałem archiwum, ale zbyt wiele o S60 niepisano ostatnio.

> Swoją drogą - zastanawia mnie że ogłoszenie wyświetlono 4113 razy a auto jeszcze nie poszło..

> Z góry dzięki za wszelkie porady

Ad. 1 Nie. Auto ma warszawską rejestrację, a wywędrowało daleko na południe - to może być pośrednik.

Ad. 2. Oprócz klasycznych rzeczy, szukałbym wycieków oleju w okolicach dekla zaworów, oceniałbym stan uszczelek w drzwiach, szukałbym śladów korozji na listwach między dachem, a drzwiami, sprawdziłbym oryginalność wydechów (powinny wytrzymać w warunkach PL 10 lat i więcej); nie mam pewności, czy ten model felg to ori Volvo

Ad. 3 Dla mnie cena nieco za wysoka, ale jeśli przebieg jest oryginalny, a przeszłość bezwypadkowa, to w cenie jest zawarte, potencjalnie mniejsze ryzyko zakupu, bo np rozrząd (bez pompy), to 10 lat lub 180kkm)

Ad. 4. Tak, od 3,5 kzł. wzwyż.

Auto ma o nieco bogatsze wyposażenie, niż wymienione w ogłoszeniu. ok.gif

Brakuje dywaników, ale może to efekt sprzątania. Światła klasyczne - brak ksenonów, acz nie były one klasycznym wyposażeniem wersji Momentum.

EDIT2. W tych sprzętach zmorą jest duży promień zawracania, więc kierowcy starają się skręcić kierownicą mocniej, niż to jest możliwe grinser006.gif.Skutkuje to wygięciem ograniczników skrętu, co w ekstremalnych sytuacjach może doprowadzić ocierania koła o nadkole (coś w rodzaju terkotania). Cena ograniczników, to 100-150 zł, wymiana banalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał parę aut, ale dość dawno, więc może jego były, z resztą rejestracja teraz nic nie zmienia, bo samochód mógł być w leasingu czy wynajmie terminowym, tak jak radziłem, warto zadzwonić i zapytać ile czasu jest właścicielem i czy on jest w dowodzie, nikt przecież przez słuchawkę zainteresowanego nie pogryzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Telefon jest pierwszym sposobem weryfikacji ogłoszenia

Przy odrobinie sprytu całkiem sprawnym, zadając odpowiednie pytania można szybko mieć obraz samochodu, oczywiście wprawny kłamca może nas wprowadzić w błąd, ale ja dla takich litości na miejscu nie mam grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miał parę aut, ale dość dawno, więc może jego były, z resztą rejestracja teraz nic nie zmienia, bo

> samochód mógł być w leasingu czy wynajmie terminowym, tak jak radziłem, warto zadzwonić i

> zapytać ile czasu jest właścicielem i czy on jest w dowodzie, nikt przecież przez słuchawkę

> zainteresowanego nie pogryzie.

Z tego co dowiedziałem się przez telefon, to właścicielem jest od października 2013. Podobno było to służbowe auto żony i odkupiła od firmy. Jak sprawdziłeś, że miał inne auta w sprzedaży?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ze swojej strony mogę dodać tylko tyle, że gaz to minimum 4tyś zł. Ja założyłem BRC. Spalanie 10-15l lpg jeżdżąc normalnie - trasa 120-140, miasto dynamicznie ale bez wyścigów spod świateł. Cena części uważam, że na przyzwoitym poziomie. Mam przejechane 104 tyś i odpukać nic się nie dzieje (przebieg 100% pewny). Olej w skrzyni radzę wymieniać nie żadziej niż 30 tyś - to co zaleca volvo to porażka, a cena wymiany to około 300 zł. Co do promienia skrętu przyznaje racje - parkowanie pod supermarketami zawsze tyłem inaczej naprawdę cieżko się poskładać. Ale za to na trasie naprawdę jedzie się przyjemnie chociaż znam cichsze auta przy prędkościach autostradowych. W razie pytań zapraszam na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja ze swojej strony mogę dodać tylko tyle, że gaz to minimum 4tyś zł. Ja założyłem BRC. Spalanie

> 10-15l lpg jeżdżąc normalnie - trasa 120-140, miasto dynamicznie ale bez wyścigów spod

> świateł. Cena części uważam, że na przyzwoitym poziomie. Mam przejechane 104 tyś i odpukać nic

> się nie dzieje (przebieg 100% pewny). Olej w skrzyni radzę wymieniać nie żadziej niż 30 tyś -

> to co zaleca volvo to porażka, a cena wymiany to około 300 zł. Co do promienia skrętu

> przyznaje racje - parkowanie pod supermarketami zawsze tyłem inaczej naprawdę cieżko się

> poskładać. Ale za to na trasie naprawdę jedzie się przyjemnie chociaż znam cichsze auta przy

> prędkościach autostradowych. W razie pytań zapraszam na priv.

Wielkie dzięki za konstruktywne info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wie ktoś może czy ten silnik ma koło dwumasowe - myślałem, że dwumasa jest tylko w dieslach? Jak z

> jego trwałością? Jak można sprawdzić czy się właśnie "nie kończy?"

praktycznie każda wspolczesna benzyna ma kolo dwumasowe - jakos nie slychac żeby padały smile.gif W benzyniakach są niemal wieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> praktycznie każda wspolczesna benzyna ma kolo dwumasowe - jakos nie slychac żeby padały W

> benzyniakach są niemal wieczne.

Rozmawiałem z serwisem Volvo i w atuomatczynych skrzyniach biegów coś takiego jak dwmasa nie wsytępuje więc luz.. ale jakoś nie przekonałem się do tego Volvo i zastanwiam się teraz nad Saab 9-5... cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.