Igorek Napisano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2014 ONET Coś mnie ciągnie i myślę, czy gdzieś kiedyś nie rozejrzeć się za II. Ale jak tak dziś przeczytałem cały artykuł ze wszystkimi bolączkami zebranymi w jednym miejscu to zdałem sobie sprawę, że moja C8, oceniania przeze mnie dość surowo i z wieloma widocznymi wadami, to jednak dużo lepszy samochód. Z tego jak czytuję francowate i mam porównanie to onet nie demonizuje, wszystko pokrywa się z tym, o czym tu się pisze. Zgodzicie się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2014 nie mam SCII ale to w wielu podzespołach to samo co MII. Na pewno w większości punktów ten artykuł pokrywa się z rzeczywistością. Jednak część objawów może w ogóle nie wystąpić. A wymienione nie występują na raz tylko pewnie w ciągu 150-200kkm przebiegu. Jak przeliczysz koszty naprawa usterek na to co auto oferuje to moim zdaniem ciągle jest to całkiem fajne auto, mimo iż statystycznie częściej trzeba przy nim coś zrobić. Porównywanie C8 do SCII jest mocno nie trafione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2014 > nie mam SCII ale to w wielu podzespołach to samo co MII. Na pewno w większości punktów ten artykuł > pokrywa się z rzeczywistością. Jednak część objawów może w ogóle nie wystąpić. A wymienione > nie występują na raz tylko pewnie w ciągu 150-200kkm przebiegu. Jak przeliczysz koszty naprawa > usterek na to co auto oferuje to moim zdaniem ciągle jest to całkiem fajne auto, mimo iż > statystycznie częściej trzeba przy nim coś zrobić. Szkoda, że II jest dużo bardziej awaryjna od I, z resztą to samo było z Laguną. Dziwną drogą poszło Renault, bardzo udane modele "poprawili" tak, że w ogóle nie ma możliwości porównywać z poprzednią generacją. > Porównywanie C8 do SCII jest mocno nie trafione Nie, nie, nawet nie miałem zamiaru. Chodziło mi tylko o to, że swoją C8 oceniam jako niedopracowanego francuza z wieloma wadami w niskiej cenie. A dość akceptowalny Scenic II jest bez wątpienia gorszym wyrobem.Chyba będę musiał docenić swój samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2014 > Szkoda, że II jest dużo bardziej awaryjna od I, przez jakiś czas miałem równolegle MI i MII i niestety to prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2014 > przez jakiś czas miałem równolegle MI i MII i niestety to prawda Pamiętam jak chodziło się kiedyś na zupełną wtedy nowość, dni otwartych drzwi Renault, żeby posiedzieć w samochodach o nowoczesnym wyglądzie i przyzwoitej konstrukcji. A teraz jakbym miał możliwość zobaczenia takiego Scenica I, to... bym pewnie kupił bo to cholernie udany sprzęt A ktoś może coś powiedzieć na temat Scenica III? Też mi się podoba i jestem ciekaw, czy tak jak z Laguną, nieparzyste generacje są udane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2014 > ONET > Coś mnie ciągnie i myślę, czy gdzieś kiedyś nie rozejrzeć się za II. Ale jak tak dziś przeczytałem > cały artykuł ze wszystkimi bolączkami zebranymi w jednym miejscu to zdałem sobie sprawę, że > moja C8, oceniania przeze mnie dość surowo i z wieloma widocznymi wadami, to jednak dużo > lepszy samochód. > Z tego jak czytuję francowate i mam porównanie to onet nie demonizuje, wszystko pokrywa się z tym, > o czym tu się pisze. Zgodzicie się? jakiś hejter to pisał naprawa wyświetlacza to jest do 300zł Quote: Jeżeli chodzi o system Hands Free, to jego awaria sprawi, że kierowca albo nie dostanie się do wnętrza auta, albo nie będzie mógł odpalić silnika. Po prostu otworzysz przyciskiem z karty i odpalisz auto ale też parę prawdy było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 artykuł jak zwykle godny oneta po tylu latach i dyskusjach dorosłem wreszcie do oceny, że bardzo dobrze, że ktoś takie wydumane pierdoły wypisuje, bo dzięki temu SCII są tanie w zakupie i odpowiedniej eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > artykuł jak zwykle godny oneta > po tylu latach i dyskusjach dorosłem wreszcie do oceny, że bardzo dobrze, że ktoś takie wydumane > pierdoły wypisuje, bo dzięki temu SCII są tanie w zakupie i odpowiedniej eksploatacji. Nie sposób sie z Tobą nie zgodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 13 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > artykuł jak zwykle godny oneta Czyli nie zgadasz się? Bo moim zdaniem, choć z II nie miałem kontaktu, to po tym co się czytuje, artykuł dość prawdziwie opisuje bolączki tego samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > Czyli nie zgadasz się? nie do końca - jak i ten śmieszny autor, który popełnił ten tekst bo: pomijając kwestie wyglądu to: - częste awarie turbosprężarek. Element często nie wytrzymuje dłużej, niż 60 tysięcy kilometrów - co to znaczy częste? znam ok. 40-50 dCi 1,9 i nikomu przez 4,5 roku naszej przygody nie nawaliło turbo - Poza tym układ wtryskowy jest wrażliwy na jakość paliwa - który układ CR nie jest? - zawór EGR ma niską trwałość - czyli co mu się dzieje, bo nie znam problemów EGRowych ze względu na trwałość - Wtryski Delphi już po 60 - 70 tysiącach kilometrów zapychają opiłki powstające w pompie wysokiego ciśnienia - kurde... podchodzę pod "stówę" to chyba nienormalne auto mam ale generalnie problem takie występował w osprzęcie DELPHI i to nie w każdym silniku zdecydowanie pomaga lej 2T - Poza tym niską trwałość ma turbosprężarka - 1,5 dCi? nie znam, by komuś w 1,5 dCi padło turbo - elektronika sterująca - co? kto? jaka elektronika? - koło pasowe alternatora - to już niezła wydumka - Dosyć szybko wybijają się m.in. łożyska kolumn resorujących i łączniki stabilizatora. Właściciele aut skarżą się również na niską wytrzymałość sworzni wahaczy - być może tak jest, ale to przecież usterka nie tylko w SCII, bo we wszystkich autach jest "problem" z zawieszeniem, bo takie mamy drogi. stosowanie tanich części zamiennych (np. HART) wzmaga powyższe usterki - Co psuje się najczęściej? sterowanie kierunkowskazów masakra z takim poziomem wiedzy - Podstawowym problemem mechanicznym Scenica jest niska trwałość przekładni kierowniczej - poproszę statystykę - Poza tym węże klimatyzacji pękają oraz szybko wybijają się drążki kierownicze - taaaa... a świstak siedzi i zawija... prawdą natomiast jest: - rozbudowana elektronika. Skomplikowany układ składa się z licznych sterowników, nie znosi niefachowych ingerencji i potrafi być drogi w naprawie. - Bardzo szybko przepalają się również żarówki świateł mijania to prawda - awarie dotyczą wyświetlaczy to prawda jednak jednorazowy wydatek za naprawę (ok. 100 PLN) + przesyłkę załatwia sprawę raczej skutecznie. nie słyszałem by komuś, po wizycie Kaczorach licznik nawalił - Jeżeli chodzi o system Hands Free, to jego awaria sprawi, że kierowca albo nie dostanie się do wnętrza auta, albo nie będzie mógł odpalić silnika - to chyba jakiś kolejny nonsens awaria HF może spowodować, że nie będą działać czujniki w drzwiach. no ale przecież działa nadal pilot, a w ostateczności jest kluczyk do otwarcia auta P.S. nie mam płacone za powyższe, jednak tego typu wnioski jak w rzeczonym bzdurnym artykule zostały mi "wysypane" na głowę po zakupie auta. jako że wziąłem sobie to głęboko do serca (wydaliśmy tzw. ostatnie rodzinne piniondze) to tematem SCII zainteresowałem się dosyć szczególnie, a w połączeniu z przesiadywaniem na forach SCII oraz częstym bywaniem w Klinice Renault w Kielcach (by Michał72) trochę tematów opanowałem. po przejechanych przez 4,5 roku 95 kkm zrobiłem: - poduszka silnika dolna 140 PLN - poduszka hydrauliczna 220 PLN - presostat 100 PLN - świece żarowe 180 PLN - amortyzatory przód + łożyska ok. 450 PLN - termostat 150 PLN - silnik obiegu wewnętrznego 90 PLN - wyświetlacz 150 PLN - regeneracja rozrusznika 190 PLN - pedał gazu (kupiona używka) 125 PLN - tarcze + klocki tył 522 PLN - tarcze + klocki przód 550 PLN poza tym olej + filtry co 10 kkm, wycieraczki itd. itp. wymieniłem też półośkę przednia prawą, ale zupełnie niepotrzebnie, jak się okazało. dlatego nie wliczam tego w naprawy całość o moim aucie jest tutaj: http://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/renault/scenic/1999673349/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 konstrukcji. A teraz jakbym > miał możliwość zobaczenia takiego Scenica I, to... bym pewnie kupił bo to cholernie udany > sprzęt SCI PhII jak nie zardzebiały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > - Poza tym niską trwałość ma turbosprężarka - 1,5 dCi? nie znam, by komuś w 1,5 dCi padło turbo Mi. Po 111kkm. Ale i tak lubię ten samochód. Poza tym przez 2 lata 2razy żarówka mijania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > Mi. Po 111kkm. Ale i tak lubię ten samochód. Poza tym przez 2 lata 2razy żarówka mijania. rozumiem. ja nie znam osób z 1,5 dCi które bezpośrednio znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > - Poza tym niską trwałość ma turbosprężarka - 1,5 dCi? nie znam, by komuś w 1,5 dCi padło turbo pogadaj na ten temat z Lysym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > pogadaj na ten temat z Lysym Lysy nie jest dla mnie wyrocznia znam ok. 10 osób z 1,5 dCi i nie mieli takich kłopotów, by musieli turbo wymieniać. z mojego np. sączy się coś, ale daje radę i póki nie padnie to zostawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > rozumiem. > ja nie znam osób z 1,5 dCi które bezpośrednio znam równie dobrze, możesz nie znać nikogo z 1.5 dci - wyjdzie na to samo zupełnie nie rozumiem twojej manii udowadniania, że te silniki są zupełnie bezawaryjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > Lysy nie jest dla mnie wyrocznia > znam ok. 10 osób z 1,5 dCi i nie mieli takich kłopotów, by musieli turbo wymieniać. > z mojego np. sączy się coś, ale daje radę i póki nie padnie to zostawiam ale 10 sztuk to też nie jest miarodajna próba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > zupełnie nie rozumiem twojej manii udowadniania, że te silniki są zupełnie bezawaryjne zupełnie nie widzę, gdzie tak napisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > ale 10 sztuk to też nie jest miarodajna próba podobnie jak przywołany przez ciebie Lysy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > podobnie jak przywołany przez ciebie Lysy no i właśnie o to chodzi, generalizujemy opierając się tylko na kilku przypadkach. To bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > no i właśnie o to chodzi, generalizujemy opierając się tylko na kilku przypadkach. To bez sensu ja opieram się na kilku, a ty na Lysym no to gdzie tu sens? wejdź na fora tylko o SCII i poczytaj, bo naprawdę - AK nie jest forum rzetelnym pod takim względem P.S. żeby nie było, żem taki ćwok i dam się posiekać za SCII... autor nie popisał się tym artykułem, bo nie wymienił wszystkich usterek, które rzeczywiście występują. poza tymi, o których pisałem wyżej są jeszcze: - regulator dmuchawy wnętrza (pada jak nie chce się użyszkodnikowi zmieniać filtra kabinowego) - ręczny elektryczny - czujnik położenia wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > podobnie jak przywołany przez ciebie Lysy ale miałem w śród znajomych którym padały ale to już się nie liczy co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > ja opieram się na kilku, a ty na Lysym no to gdzie tu sens? > wejdź na fora tylko o SCII i poczytaj, bo naprawdę - AK nie jest forum rzetelnym pod takim > względem > P.S. żeby nie było, żem taki ćwok i dam się posiekać za SCII... > autor nie popisał się tym artykułem, bo nie wymienił wszystkich usterek, które rzeczywiście > występują. poza tymi, o których pisałem wyżej są jeszcze: > - regulator dmuchawy wnętrza (pada jak nie chce się użyszkodnikowi zmieniać filtra kabinowego) > - ręczny elektryczny > - czujnik położenia wału zapomniałeś dodać że w grandzie droższa naprawa elektrycznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > zapomniałeś dodać że w grandzie droższa naprawa elektrycznego no tak jest dłuższy to ma dłuższe linki, a to kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > Lysy nie jest dla mnie wyrocznia > znam ok. 10 osób z 1,5 dCi i nie mieli takich kłopotów, by musieli turbo wymieniać. > z mojego np. sączy się coś, ale daje radę i póki nie padnie to zostawiam szwagier ma od nowosci 1.5dci kangoo 2006 - dobija do 180kkm jakos na poczatku wymiana sprzegla, poza tym jezdzi bezawaryjnie. olej zmiania po ~30~40kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 nawet się tym nie chwal! ja też znam kilka dostawczaków z 1,5 dCi, ale te na zloty nie przyjeżdżają. więc się nie wypowiadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > nawet się tym nie chwal! > ja też znam kilka dostawczaków z 1,5 dCi, ale te na zloty nie przyjeżdżają. więc się nie > wypowiadam. bo nie dojadą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 bo nie mają czasu na takie pierdoły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 13 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > ja opieram się na kilku, a ty na Lysym no to gdzie tu sens? > wejdź na fora tylko o SCII i poczytaj, bo naprawdę - AK nie jest forum rzetelnym pod takim > względem > P.S. żeby nie było, żem taki ćwok i dam się posiekać za SCII... > autor nie popisał się tym artykułem, bo nie wymienił wszystkich usterek, które rzeczywiście > występują. poza tymi, o których pisałem wyżej są jeszcze: > - regulator dmuchawy wnętrza (pada jak nie chce się użyszkodnikowi zmieniać filtra kabinowego) > - ręczny elektryczny > - czujnik położenia wału Ja tak od siebie napiszę: padające wtryski, turbosprężarka, przekładnia kierownicza, panewki (!!), kłopoty z elektroniką typu karta czy jakieś tam styki w klamkach. Nie jest to regułą ale może się przydarzyć i mocno psuje opinię. Wiem, że można się dokształcać w necie, szukać tanich i sprawdzonych warsztatów, które specjalizują się w naprawie usterek modelu i większości rzeczy zapobiegać w porę albo tanio uleczać ale to wciąż świadczy o niedoskonałości auta. Co nie zmienia faktu, że Scenic i tak mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > Ja tak od siebie napiszę: padające wtryski, turbosprężarka, przekładnia kierownicza, panewki (!!), > kłopoty z elektroniką typu karta czy jakieś tam styki w klamkach. o przekładni to pierwsze słyszę, nawet na forach o tym nie ma > Nie jest to regułą ale może się przydarzyć i mocno psuje opinię. jak w każdym modelu > Wiem, że można się dokształcać w necie, szukać tanich i > sprawdzonych warsztatów nie szukamy tanich warsztatów, bo te najczęściej nie mają pojęcia. są tacy, którzy nie wiedzą, że tam jest CAN i próbują wszystko załatwić za pomocą młotka i kawałka przewodu. jeśli Ci się podoba i masz jaja, to bierz najlepiej SCII PhII. jak kupowałem swój, to też pytałem na AK, ale posiadaczy za wiele chyba nie było http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...&PHPSESSID= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 13 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > o przekładni to pierwsze słyszę, nawet na forach o tym nie ma > jak w każdym modelu > nie szukamy tanich warsztatów, bo te najczęściej nie mają pojęcia. są tacy, którzy nie wiedzą, że > tam jest CAN i próbują wszystko załatwić za pomocą młotka i kawałka przewodu. > jeśli Ci się podoba i masz jaja, to bierz najlepiej SCII PhII. > jak kupowałem swój, to też pytałem na AK, ale posiadaczy za wiele chyba nie było > http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...&PHPSESSID= Czy to nie w Scenikach poddaje się przekładnie jakiejś regeneracji? Ostatnio problem z przekładnią miałem w Wartburgu a i to przez moje zaniedbanie, bo jeździłem długo z popękanymi gumami na listwie. Potem było sporo włoszczyzny, teraz Kilka Citroenów. Współczesne samochody nie mogą mieć takich wad. Turbina, wtryski to niby typowe usterki, które mogą dotknąć każdego posiadacza nowoczesnego aczkolwiek spracowanego diesla. Tylko, że w Renault te rzeczy mogą paść nagle, zupełnie i przy dość niewielkim przebiegu. Usterka panewek to wg mnie absolutnie czerwona kartka dla producenta. Czasy polonezów i maluchów minęły, silnik nowoczesnego samochodu ma przeżyć do czasu aż reszta pojazdu nie będzie się nadawała do dalszej eksploatacji. Piszesz CAN itp. Też się tego bałem na początku ale można z tym żyć i to naprawiać. Problem w tym, że czasem brakuje tej wiedzy i coś się mocnej pociągnie, rozbierze element niby nierozbieralny, zastosuje siłę zamiast sprytu. Dobrze zaprojektowany samochód pozwoli na takie manewry, źle- zemści się zniszczeniem podzespołu. Zastanawiam się nad III ale póki co daleko mi jeszcze do zmiany samochodu, poczekam aż się zrobi bardziej popularny, pojawi się więcej opinii i wtedy może coś kupię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > no tak > jest dłuższy to ma dłuższe linki, a to kosztuje nie, nie ma zestawu naprawczego i można rozebrać tylko raz nie uważnie czytałeś forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > nie, nie ma zestawu naprawczego i można rozebrać tylko raz > nie uważnie czytałeś forum przecież napisałem z emotką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > o przekładni to pierwsze słyszę, nawet na forach o tym nie ma dupa dupa dupa ja tam wyczytałem i kogo się nie pytam to robi już około 100tys jak ma tak samo jak w Megane II > jak w każdym modelu > nie szukamy tanich warsztatów, bo te najczęściej nie mają pojęcia. są tacy, którzy nie wiedzą, że > tam jest CAN i próbują wszystko załatwić za pomocą młotka i kawałka przewodu. > jeśli Ci się podoba i masz jaja, to bierz najlepiej SCII PhII. > jak kupowałem swój, to też pytałem na AK, ale posiadaczy za wiele chyba nie było > http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...&PHPSESSID= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > dupa dupa dupa ja tam wyczytałem i kogo się nie pytam to robi już około 100tys jak ma szacun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > przecież napisałem z emotką bez okularów siedzę to i człowiek ślepy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 13 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > dupa dupa dupa ja tam wyczytałem i kogo się nie pytam to robi już około 100tys jak ma tak samo > jak w Megane II > > http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...&PHPSESSID= No bo to tak jest: z jednej strony problem można dobrze rozeznać, wysłać tu i tam, zregenerować solidnie i w miarę tanio w porównaniu do tego co krzyczą w serwisie. Ale jest jest druga strona: taka rzecz jak przekładnia to we współczesnym samochodzie nie ma prawa się zepsuć. Tak samo jak panewki. Ktoś dał ciała i tyle. Moim zdaniem, jak na żenadę onetu to ten artykuł jest w miarę poprawny i można się nim kierować myśląc o Sceniku II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > No bo to tak jest: z jednej strony problem można dobrze rozeznać, wysłać tu i tam, zregenerować > solidnie i w miarę tanio w porównaniu do tego co krzyczą w serwisie. Ale jest jest druga > strona: taka rzecz jak przekładnia to we współczesnym samochodzie nie ma prawa się zepsuć. Tak > samo jak panewki. Ktoś dał ciała i tyle. > Moim zdaniem, jak na żenadę onetu to ten artykuł jest w miarę poprawny i można się nim kierować > myśląc o Sceniku II nie zgodzę się , lekko wyolbrzymiają w tych czasach większość diesli to mina , patrz np volkswagen 2.0TDi z tą elektroniką też pojechali ale dobrze bo przynajmniej tanio można kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 13 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > nie zgodzę się , lekko wyolbrzymiają w tych czasach większość diesli to mina , patrz np > volkswagen 2.0TDi > z tą elektroniką też pojechali ale dobrze bo przynajmniej tanio można kupić Powinna być jakaś instytucja, która bada trwałość samochodu ale w warunkach i sposobie serwisowania jakie zaleca producent. I wtedy wychodziłoby pięknie kto opowiada bajki a kto oferuje dobry produkt. I bardziej ogarnięci kierowcy wiedzieliby w co się świadomie pchać a laicy unikaliby samochodów "trudnych" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > Powinna być jakaś instytucja, która bada trwałość samochodu ale w warunkach i sposobie serwisowania > jakie zaleca producent. I wtedy wychodziłoby pięknie kto opowiada bajki a kto oferuje dobry > produkt. I bardziej ogarnięci kierowcy wiedzieliby w co się świadomie pchać a laicy unikaliby > samochodów "trudnych" wiesz co innego auta które były nowe i się zepsuły w ciągu 4 lat a co innego jak kupujemy auto i ktoś naprawił wady wieku dziecięcego a auto ma ileś tam lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelli40 Napisano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2014 ale pier..... lą w tym artykule ............. normalnie ręce opadają ............. zapomnieli napisać na końcu "kupujcie tylko szmelcwageny i toyoty" ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.