cb_marcin Napisano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 Witam Panowie Sprawa wygląda tak, odkąd tylko mam cc hamulce w nim nie były takie jak bym chciał. Zmieniłem przód na 240 wentylowane, tył wrzuciłem tarcze, i hamulec nieco lepszy, lecz głównym problemem jest to, że nie są wystarczające skuteczne. Płyn zalany ATE, wszystkie gumki, uszczelnienia, tłoczki nowe, klocki tarcze brembo lite nie wiercone, , serwo działa poprawnie, korektory wyrzucone, i sprawa wygląda tak. Pedał jest taki ciężki do wyczucia, na postoju twardy , nic nie wpada, układ w 100% odpowietrzony poprawnie, a mimo to hamulec trzeba gnieść, przy poważniejszym hamowaniu pedał schodzi nawet do połowy skoku, i trzeba do moooocno wciskać. Dziwi mnie to strasznie, gdyż kilka razy miałem okazje jechać jakimś nowszym<rocznikowo> sejem, i tam mimo że układ hamulcowy był już nieco sfatygowany<ranty na tarczach, stare klocki, bębny z tyłu, pełna seria> to hamulec na dotyk , malutki skok a siła hamowania taka ze pocałowałem szybę. Spotkał się ktoś z czymś takim ? Zostało mi kilka rzeczy, ale wątpię w słuszność ich wymiany, mianowicie, pozostało zmienić klocki na inne bądź pompę hamulcową. Ma ktoś jakiś pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 może pompa puszcza na uszczelniaczach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 Wymien pompe. Mialem podobnie tez wentyl z przodu i tarcze z tylu. Przy okazji sprawdz serwo. Czemu wywaliles korektory ? Jesli sa sprawne to bardzo dobrze dzialaja przy tarczach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cb_marcin Napisano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 > Wymien pompe. Mialem podobnie tez wentyl z przodu i tarcze z tylu. Przy okazji sprawdz serwo. > Czemu wywaliles korektory ? Jesli sa sprawne to bardzo dobrze dzialaja przy tarczach wywaliłem ponieważ jeden się posypał i nie miałem hamulca z tyłu, a drugi coś zaczął się pocić i zamontowałem manualny korektor z regulacją . Serwo raczej sprawne, sprawdzałem i jest zarówno szczelne jak i działa poprawnie, bo pedał schodzi po odpaleniu silnika, co do pompy tez właśnie miałem podejrzenia, tylko myśle czy nie wrzucić bo mam komplet z punto 1, ew polecacie jakąś pompę o innej średnicy tłoczków, czy seria ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2014 mialem tak samo...u mnie okazalo sie ze serwo mialo mala dziurke w membranie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PioruNUNO Napisano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2014 taaa a co u nas ? opisywałem już nasz problem.. i nie mam zielonego pojęcia co się dzieje. wymienione wszystko już i przód nam nie hamuje a tył żyleta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cb_marcin Napisano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2014 > taaa a co u nas ? > opisywałem już nasz problem.. i nie mam zielonego pojęcia co się dzieje. > wymienione wszystko już i przód nam nie hamuje a tył żyleta. właśnie wkurza mnie to niesamowicie, wszystko u mnie porobione po macoszemu, i dupa, nic, podmienie jeszcze pompę, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.