kristo Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 Witajcie, Czym popsikać, żeby się dało lżej odkręcić i czym ewentualnie posmarować nowe, żeby się nie zapiekły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 Typowe odrdzewiacze powinny pomóc, chyba, że faktycznie świeca jest zapieczona. Smarować pewnie najlepiej tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gregor_BS Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 > Witajcie, > Czym popsikać, żeby się dało lżej odkręcić i czym ewentualnie posmarować nowe, żeby się nie > zapiekły? Przerabiałem nie dawno wiec zapoznaj się: http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...e#Post287632139 Mały update zrobiłem nie dawno. Próbowałem odkręcić te nowe i znów się nie dało. Kupiłem smar miedziowy i przesmarowałem gwint i trzon świeci, bez elementu grzewczego of course. Mam nadzieje że to pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 A wtryski w CR czymś się smaruje? Bo z tego co się czyta,to też roboty czasem przy tym i komplikaccji,podczas wyjmowania wtryskiwaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshua79 Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > A wtryski w CR czymś się smaruje? > Bo z tego co się czyta,to też roboty czasem przy tym i komplikaccji,podczas wyjmowania wtryskiwaczy Smaruje się specjalną pastą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Przerabiałem nie dawno wiec zapoznaj się: > http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...e#Post287632139 > Mały update zrobiłem nie dawno. Próbowałem odkręcić te nowe i znów się nie dało. Kupiłem smar > miedziowy i przesmarowałem gwint i trzon świeci, bez elementu grzewczego of course. Mam > nadzieje że to pomoże. Nie smaruje się miedziowym!! może nie znieść temperatur. Jak koniecznie chcesz to możesz posmarować ale ceramicznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 Ja nie wiem co ludzie mają z tym miedziowym przy hamulcach to samo Ja bym zajrzał do service manual samochodu, jak producent nie nakazuje niczym smarować to bym nie smarował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cumel Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Nie smaruje się miedziowym!! może nie znieść temperatur. Jak koniecznie chcesz to możesz posmarować > ale ceramicznym. To że nie wytrzyma temperatury to pikuś Głowice są z aluminium w 99% samochodów Między aluminium a miedzią tworzy się ogniwo elektrolityczne Pięknie wzmagając korozję aluminium Następnej świecy może już nie być w co wkręcić jak nam gwint utleni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madaw1999 Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Ja nie wiem co ludzie mają z tym miedziowym przy hamulcach to samo Dokładnie, później ze smaru robi się pasta i ładnie wszystko "staje" i się zaciera Co do głowic podobnie, występuje korozja elektrolityczna i po czasie lypa z odkręceniem ... Do takich spraw, jedynie smar ceramiczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Witajcie, > Czym popsikać, żeby się dało lżej odkręcić i czym ewentualnie posmarować nowe, żeby się nie > zapiekły? do odkręcenia jakiś dobry penetrant, nie mylić z WD-40. Do wkręcenia użyłem smar Beru, poszukaj na allegro, malutka tubka ale wystarcza na dużo więcej niż jeden komplet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kristo Napisano 20 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 > do odkręcenia jakiś dobry penetrant, nie mylić z WD-40. tzn. jaki wg Ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 > tzn. jaki wg Ciebie? Po prostu penetrant, może być jakiś markowy. Weź coś, co jest wyłącznie do odrdzewiania i zapieczonych śrub. Przykładowo niech będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kristo Napisano 20 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 > Przykładowo niech będzie od tego lepiej się w mojej praktyce warsztatowej sprawdziła zwykła ropa ( ON) z opiłkami grafitu ze zeszlifowanych szczotek komutatora..... hmmm ... sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.