Skocz do zawartości

do oceny autokacikowiczow :) Primera P12


slon

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Będę wdzięczny za fotograficzną ocenę. Dużo czytałem na temat tych silników i podobno są w "pełni" japońskie. Kolega kiedyś się napalił jak miałem P12 pod względem wielkości no i wróciło....chce kupic.

http://www.autotrader.pl/samochody-osobo...na/131545292/10

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej

> Będę wdzięczny za fotograficzną ocenę. Dużo czytałem na temat tych silników i podobno są w "pełni"

> japońskie. Kolega kiedyś się napalił jak miałem P12 pod względem wielkości no i

> wróciło....chce kupic.

> http://www.autotrader.pl/samochody-osobo...na/131545292/10

> Pozdrawiam

1. Diesel

2. Kombi

3. Z hakiem

4. Z Niemiec

400kkm ma jak nic, do tego ciągał przyczepę, więc nie były to puste kilometry tylko można się spodziewać, że pod dużym obciążeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. Diesel

> 2. Kombi

> 3. Z hakiem

> 4. Z Niemiec

> 400kkm ma jak nic, do tego ciągał przyczepę, więc nie były to puste kilometry tylko można się

> spodziewać, że pod dużym obciążeniem.

Hej

Z tego co udało mi się ustalić :

- auto poleasingowe sprowadzone w 2006 kiedy mial 133 tys i do tego momentu jest książka

- wymienione jedne drzwi bo były porysowane.. ( a moze chodzilo o "zrobienie") jakieś zdjęcia są przed "zrobieniem"

- tel odbiera córka autem jeździ żona, mąż i tata informuje o szczegółach (ale tutaj to szczegół i nie ma pewnie wpływu może córka przypadkiem odebrała tel kom ojca).

Trochę daleko..i nie chce mi się z kolegą jechać...

Co do tych silników to czytałem, że 2.2 niby japoniec a 1.9 francuz i ten drugi cos awaryjny był. Temat rzeka, bo 1.8 benzyna miał brac 1 l na 1000 km oleju a moj nie brał nic...a manię sprawdzania miałem smile.gif

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.2 jest lipny, możesz jeździć bezawaryjnie a może Ci panewa się obrócić "ot tak" albo korbowód bokiem wyleźć bo i takie przypadki są znane.

Imho nie ma sensu pchać się w coś niesprzedawalnego, co za pan brat jest z lawetą i serwisami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ponoć ten diesel jest awaryjny - taka słyszałem opinię

bardzo zle slyszales w takim razie.moj mial 240kkm przebiegu i jedyna rzecz jaka wymagala naprawy przez ten czas to zabrudzony EGR.cudowny silnik w porownaniu do np.1,9TDI.ale swoje pali-tak 1 l wiecej niz 1,9dci w tym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.2 jest lipny, możesz jeździć bezawaryjnie a może Ci panewa się obrócić "ot tak" albo korbowód

> bokiem wyleźć bo i takie przypadki są znane.

> Imho nie ma sensu pchać się w coś niesprzedawalnego, co za pan brat jest z lawetą i serwisami.

pomylilo ci sie z 2,2DCI renault no.gif

tu jest silnik nissana ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Temat rzeka, bo 1.8 benzyna miał brac 1 l na 1000 km oleju a moj nie brał nic...a manię

> sprawdzania miałem

> Pzdr

dokladnie.tez mialem 1,8 w p11 i nie bral oleju.co do P12-silnik jest OK,skrzynia niestety krotka.pieta achillesowa P12 sa usterki elektryczne.np.u mnie dzien przed wyjazdem do Polski nie dzialal immo-pomoglo przeczyszczenie stykow przy stacyjce.w zimie radio dziala swoim zyciem-gdy masz sterowanie w kierownicy.czasem wlacza sie brzeczyk niezapietych pasow i nie chce sie wylaczyc.to tylko to co u mnie sie przydarzylo przez rok zlosnik.gif

jedyne auto ktore mi sie nie znudzilo po pol roku ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pomylilo ci sie z 2,2DCI renault

> tu jest silnik nissana

hmm.gif to nie jest to samo?Założyłem z góry, że tam reno siedzi...różnice są aż tak znaczne?Bo nie doktoryzowałem się w temacie nigdy, wystarczy, że przerobiłem 2.2 od reno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to nie jest to samo?Założyłem z góry, że tam reno siedzi...różnice są aż tak znaczne?Bo nie

> doktoryzowałem się w temacie nigdy, wystarczy, że przerobiłem 2.2 od reno...

Te silniki nie maja ze soba nic wspolnego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dobrze wiedzieć, co aż dziwne jest, bo w tych latach już pchali wspólne silniki...Gdzie jeszcze

> tego 2.2 nissana ładowali?

O ile dobrze pamietam to do Almery...

Ale ten silnik, ani nie powala osiagami ani spalaniem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O ile dobrze pamietam to do Almery...

> Ale ten silnik, ani nie powala osiagami ani spalaniem

Ej no to faktycznie jak to to samo co w almerze, to jeździłem w niej właśnie-nic ciekawego frown.gif Spalanie przy normalnej jeździe wychodziło w okolicach 7 ON, co jak na taki samochód i znane mi jego odpowiedniki jest po prostu dużo, dynamiką niestety nie powalał również. Może chociaż z przyczepą by się dobrze sprawował z racji pojemności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ej no to faktycznie jak to to samo co w almerze, to jeździłem w niej właśnie-nic ciekawego

> Spalanie przy normalnej jeździe wychodziło w okolicach 7 ON, co jak na taki samochód i znane

> mi jego odpowiedniki jest po prostu dużo, dynamiką niestety nie powalał również

porownywalem dynamike primery 2,2dCi [136KM] z audi a4 1,9 tdi 130KM.mimo ze audi sporo lzejsze to roznica w osiagach to przepasc[na korzysc primery].zwlaszcza dol to masakrowanie 1,9tdi zlosnik.gif wiec tu bym sie klocil.natomiast spalanie to faktycznie beznadzieja-u mnie srednie z calej eksploatacji to 7,5l/100km gdzie audi w tych samych warunkach mialo srednia 6,3l/100km ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> porownywalem dynamike primery 2,2dCi [136KM] z audi a4 1,9 tdi 130KM.mimo ze audi sporo lzejsze to

> roznica w osiagach to przepasc[na korzysc primery].zwlaszcza dol to masakrowanie 1,9tdi wiec

> tu bym sie klocil.natomiast spalanie to faktycznie beznadzieja-u mnie srednie z calej

> eksploatacji to 7,5l/100km gdzie audi w tych samych warunkach mialo srednia 6,3l/100km

W jaki sposób robiłeś te testy?Dół nissan ma lepszy? yikes.gif Ciężko by coś miał lepszy dół od 1.9 tedei, przy natrafiającej okazji przyjrzę się skrupulatnie temu silnikowi....póki co to mam tylko obraz jazdy almerą kolegi z 4 osobami na pokładzie, pomijając kiepskie zawieszenie almery silnik szału nie robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W jaki sposób robiłeś te testy?Dół nissan ma lepszy? Ciężko by coś miał lepszy dół od 1.9 tedei,

> przy natrafiającej okazji przyjrzę się skrupulatnie temu silnikowi....póki co to mam tylko

> obraz jazdy almerą kolegi z 4 osobami na pokładzie, pomijając kiepskie zawieszenie almery

> silnik szału nie robił.

ale zdajesz sobie sprawe ze w almerze [jak tez w primerze]byly 2 rodzaje tych silnikow?

1.na zwyklej pompie 126KM

2.na CR 138KM

oczywiscie co do wlasnosci jezdnych jest to moje subiektywne zdanie -przez ponad miesiac mialem obydwa auta i taka konkluzja mi sie nasunela.

i tak-zwlaszcza dol byl zauwazalny.w nissanie wlasciwie oddawanie mocy szlo liniowo,w tdi jest dziura dosc znaczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale zdajesz sobie sprawe ze w almerze [jak tez w primerze]byly 2 rodzaje tych silnikow?

> 1.na zwyklej pompie 126KM

> 2.na CR 138KM

Coś pokićkałeś bo widzę że były 3 silniki diesla 2.2 110Di 9i to pewnie na pompie było) oraz 112 i 136KM dci i te pewnie miały CR.

> oczywiscie co do wlasnosci jezdnych jest to moje subiektywne zdanie -przez ponad miesiac mialem

> obydwa auta i taka konkluzja mi sie nasunela.

> i tak-zwlaszcza dol byl zauwazalny.w nissanie wlasciwie oddawanie mocy szlo liniowo,w tdi jest

> dziura dosc znaczna.

Co do primery i audi, w primci CR w audi pompowtryski, więc różna jazda, auta na CR wydają się żwawsze, bo lekkie dotknięcie gazu i jedzie, w tdi trzeba deko tego gazu więcej dozować, stąd może właśnie takie odczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Coś pokićkałeś bo widzę że były 3 silniki diesla 2.2 110Di 9i to pewnie na pompie było) oraz 112 i

> 136KM dci i te pewnie miały CR.

2,2 Di 126KM

> Co do primery i audi, w primci CR w audi pompowtryski, więc różna jazda, auta na CR wydają się

> żwawsze, bo lekkie dotknięcie gazu i jedzie, w tdi trzeba deko tego gazu więcej dozować, stąd

> może właśnie takie odczucia.

to nie zalezy od zasilania-mialem 2,0CRDI hyundai'a i sprzedalem bo ten silnik nie mial calkowicie dolu no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale zdajesz sobie sprawe ze w almerze [jak tez w primerze]byly 2 rodzaje tych silnikow?

tu kolega ma rację

jeśli 2.2 ma łańcuszek to jest JAPOŃSKI

jeśli 2.2 jest na pasku to jest to niestety francuz

to tak na szybko jak można się zorientować o rodzaju silnika

ja użytkuję P12 w benzynie z gazem prawie 4 rok i jest super :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.