slon Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 Hej Będę wdzięczny za fotograficzną ocenę. Dużo czytałem na temat tych silników i podobno są w "pełni" japońskie. Kolega kiedyś się napalił jak miałem P12 pod względem wielkości no i wróciło....chce kupic. http://www.autotrader.pl/samochody-osobo...na/131545292/10 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > Hej > Będę wdzięczny za fotograficzną ocenę. Dużo czytałem na temat tych silników i podobno są w "pełni" > japońskie. Kolega kiedyś się napalił jak miałem P12 pod względem wielkości no i > wróciło....chce kupic. > http://www.autotrader.pl/samochody-osobo...na/131545292/10 > Pozdrawiam 1. Diesel 2. Kombi 3. Z hakiem 4. Z Niemiec 400kkm ma jak nic, do tego ciągał przyczepę, więc nie były to puste kilometry tylko można się spodziewać, że pod dużym obciążeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 ponoć ten diesel jest awaryjny - taka słyszałem opinię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 Silnik kiepawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slon Napisano 18 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > 1. Diesel > 2. Kombi > 3. Z hakiem > 4. Z Niemiec > 400kkm ma jak nic, do tego ciągał przyczepę, więc nie były to puste kilometry tylko można się > spodziewać, że pod dużym obciążeniem. Hej Z tego co udało mi się ustalić : - auto poleasingowe sprowadzone w 2006 kiedy mial 133 tys i do tego momentu jest książka - wymienione jedne drzwi bo były porysowane.. ( a moze chodzilo o "zrobienie") jakieś zdjęcia są przed "zrobieniem" - tel odbiera córka autem jeździ żona, mąż i tata informuje o szczegółach (ale tutaj to szczegół i nie ma pewnie wpływu może córka przypadkiem odebrała tel kom ojca). Trochę daleko..i nie chce mi się z kolegą jechać... Co do tych silników to czytałem, że 2.2 niby japoniec a 1.9 francuz i ten drugi cos awaryjny był. Temat rzeka, bo 1.8 benzyna miał brac 1 l na 1000 km oleju a moj nie brał nic...a manię sprawdzania miałem Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 2.2 jest lipny, możesz jeździć bezawaryjnie a może Ci panewa się obrócić "ot tak" albo korbowód bokiem wyleźć bo i takie przypadki są znane. Imho nie ma sensu pchać się w coś niesprzedawalnego, co za pan brat jest z lawetą i serwisami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > ponoć ten diesel jest awaryjny - taka słyszałem opinię bardzo zle slyszales w takim razie.moj mial 240kkm przebiegu i jedyna rzecz jaka wymagala naprawy przez ten czas to zabrudzony EGR.cudowny silnik w porownaniu do np.1,9TDI.ale swoje pali-tak 1 l wiecej niz 1,9dci w tym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > 2.2 jest lipny, możesz jeździć bezawaryjnie a może Ci panewa się obrócić "ot tak" albo korbowód > bokiem wyleźć bo i takie przypadki są znane. > Imho nie ma sensu pchać się w coś niesprzedawalnego, co za pan brat jest z lawetą i serwisami. pomylilo ci sie z 2,2DCI renault tu jest silnik nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > Temat rzeka, bo 1.8 benzyna miał brac 1 l na 1000 km oleju a moj nie brał nic...a manię > sprawdzania miałem > Pzdr dokladnie.tez mialem 1,8 w p11 i nie bral oleju.co do P12-silnik jest OK,skrzynia niestety krotka.pieta achillesowa P12 sa usterki elektryczne.np.u mnie dzien przed wyjazdem do Polski nie dzialal immo-pomoglo przeczyszczenie stykow przy stacyjce.w zimie radio dziala swoim zyciem-gdy masz sterowanie w kierownicy.czasem wlacza sie brzeczyk niezapietych pasow i nie chce sie wylaczyc.to tylko to co u mnie sie przydarzylo przez rok jedyne auto ktore mi sie nie znudzilo po pol roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > pomylilo ci sie z 2,2DCI renault > tu jest silnik nissana to nie jest to samo?Założyłem z góry, że tam reno siedzi...różnice są aż tak znaczne?Bo nie doktoryzowałem się w temacie nigdy, wystarczy, że przerobiłem 2.2 od reno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > to nie jest to samo?Założyłem z góry, że tam reno siedzi...różnice są aż tak znaczne?Bo nie > doktoryzowałem się w temacie nigdy, wystarczy, że przerobiłem 2.2 od reno... Te silniki nie maja ze soba nic wspolnego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omega01 Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 silnika 2,2 z reno nie dotykać i omijać szerokim łukiem, natomiast silnik 2,2 nissana jest jak najbardziej OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Te silniki nie maja ze soba nic wspolnego... dobrze wiedzieć, co aż dziwne jest, bo w tych latach już pchali wspólne silniki...Gdzie jeszcze tego 2.2 nissana ładowali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > dobrze wiedzieć, co aż dziwne jest, bo w tych latach już pchali wspólne silniki...Gdzie jeszcze > tego 2.2 nissana ładowali? O ile dobrze pamietam to do Almery... Ale ten silnik, ani nie powala osiagami ani spalaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > O ile dobrze pamietam to do Almery... > Ale ten silnik, ani nie powala osiagami ani spalaniem Ej no to faktycznie jak to to samo co w almerze, to jeździłem w niej właśnie-nic ciekawego Spalanie przy normalnej jeździe wychodziło w okolicach 7 ON, co jak na taki samochód i znane mi jego odpowiedniki jest po prostu dużo, dynamiką niestety nie powalał również. Może chociaż z przyczepą by się dobrze sprawował z racji pojemności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Ej no to faktycznie jak to to samo co w almerze, to jeździłem w niej właśnie-nic ciekawego > Spalanie przy normalnej jeździe wychodziło w okolicach 7 ON, co jak na taki samochód i znane > mi jego odpowiedniki jest po prostu dużo, dynamiką niestety nie powalał również porownywalem dynamike primery 2,2dCi [136KM] z audi a4 1,9 tdi 130KM.mimo ze audi sporo lzejsze to roznica w osiagach to przepasc[na korzysc primery].zwlaszcza dol to masakrowanie 1,9tdi wiec tu bym sie klocil.natomiast spalanie to faktycznie beznadzieja-u mnie srednie z calej eksploatacji to 7,5l/100km gdzie audi w tych samych warunkach mialo srednia 6,3l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > porownywalem dynamike primery 2,2dCi [136KM] z audi a4 1,9 tdi 130KM.mimo ze audi sporo lzejsze to > roznica w osiagach to przepasc[na korzysc primery].zwlaszcza dol to masakrowanie 1,9tdi wiec > tu bym sie klocil.natomiast spalanie to faktycznie beznadzieja-u mnie srednie z calej > eksploatacji to 7,5l/100km gdzie audi w tych samych warunkach mialo srednia 6,3l/100km W jaki sposób robiłeś te testy?Dół nissan ma lepszy? Ciężko by coś miał lepszy dół od 1.9 tedei, przy natrafiającej okazji przyjrzę się skrupulatnie temu silnikowi....póki co to mam tylko obraz jazdy almerą kolegi z 4 osobami na pokładzie, pomijając kiepskie zawieszenie almery silnik szału nie robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > W jaki sposób robiłeś te testy?Dół nissan ma lepszy? Ciężko by coś miał lepszy dół od 1.9 tedei, > przy natrafiającej okazji przyjrzę się skrupulatnie temu silnikowi....póki co to mam tylko > obraz jazdy almerą kolegi z 4 osobami na pokładzie, pomijając kiepskie zawieszenie almery > silnik szału nie robił. ale zdajesz sobie sprawe ze w almerze [jak tez w primerze]byly 2 rodzaje tych silnikow? 1.na zwyklej pompie 126KM 2.na CR 138KM oczywiscie co do wlasnosci jezdnych jest to moje subiektywne zdanie -przez ponad miesiac mialem obydwa auta i taka konkluzja mi sie nasunela. i tak-zwlaszcza dol byl zauwazalny.w nissanie wlasciwie oddawanie mocy szlo liniowo,w tdi jest dziura dosc znaczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 Pierwsze słysze że ktoś twierdzi iż TDI nie ma turbodziury - kiepskie te silniki były zawsze najwyraźniej. Miałem kontakt z 1.9TDI w wersjach 90, 110 i 130 konnych wszystkie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > ale zdajesz sobie sprawe ze w almerze [jak tez w primerze]byly 2 rodzaje tych silnikow? > 1.na zwyklej pompie 126KM > 2.na CR 138KM Coś pokićkałeś bo widzę że były 3 silniki diesla 2.2 110Di 9i to pewnie na pompie było) oraz 112 i 136KM dci i te pewnie miały CR. > oczywiscie co do wlasnosci jezdnych jest to moje subiektywne zdanie -przez ponad miesiac mialem > obydwa auta i taka konkluzja mi sie nasunela. > i tak-zwlaszcza dol byl zauwazalny.w nissanie wlasciwie oddawanie mocy szlo liniowo,w tdi jest > dziura dosc znaczna. Co do primery i audi, w primci CR w audi pompowtryski, więc różna jazda, auta na CR wydają się żwawsze, bo lekkie dotknięcie gazu i jedzie, w tdi trzeba deko tego gazu więcej dozować, stąd może właśnie takie odczucia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Coś pokićkałeś bo widzę że były 3 silniki diesla 2.2 110Di 9i to pewnie na pompie było) oraz 112 i > 136KM dci i te pewnie miały CR. 2,2 Di 126KM > Co do primery i audi, w primci CR w audi pompowtryski, więc różna jazda, auta na CR wydają się > żwawsze, bo lekkie dotknięcie gazu i jedzie, w tdi trzeba deko tego gazu więcej dozować, stąd > może właśnie takie odczucia. to nie zalezy od zasilania-mialem 2,0CRDI hyundai'a i sprzedalem bo ten silnik nie mial calkowicie dolu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jolo Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > ale zdajesz sobie sprawe ze w almerze [jak tez w primerze]byly 2 rodzaje tych silnikow? tu kolega ma rację jeśli 2.2 ma łańcuszek to jest JAPOŃSKI jeśli 2.2 jest na pasku to jest to niestety francuz to tak na szybko jak można się zorientować o rodzaju silnika ja użytkuję P12 w benzynie z gazem prawie 4 rok i jest super :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.