Skocz do zawartości

Skąd wziąć +12V stałe i jak wyjąć skrzynke bezpieczników?


AstraC

Rekomendowane odpowiedzi

+12V potrzebuje do centralnego, w skrzynce bezpieczników w miejscu bezpiecznika do centralnego są styki - więc niby mógłbym stamtąd wziąć, ale nie mam zielonego pojęcia skolei jak wytargać skrzynkę bezpieczników, wiem że trzeba odkręcić dwie śruby, ale jak dalej manewrować, albo co? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tzn. że wyjmowałeś - mógłbyś taki manual dla debila napisać?

biglaugh.gif

Odkręć dwie śrubki na dole przy bezpiecznikach, weźw palce tę blaszkę i sam zrozumiesz smile.gif Wyjmowałem 1,5 roku temu przy okazji zakładania alarmu i nie pamiętam czy blaszka wychodzi razem z tablica czy zostaje - tzn czy trzeba "odtrzasnąć" przy tablicy czy na jej górze.

Możesz też nie wyciągać tablicy i wpiać się tak jak na załączniku (odizolowany przewód w gnieździe bezpiecznika, przyciśnięty nastepnie samym bezpiecznikiem), ale to trochę prowizorka... wink.gif

276536810-prowizorka.jpg

post-36940-1435246868782_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam troche inny problem. Zrobilem sobie elektryczne otwieranie klapy. Zasilanie pociagnolem bezposrednio od aku i teraz moze pytanie. Chcielm zrobic sobie bezpiecznik w malym plastikowym pudeleczku podlaczony do kabla ktory biegnie od aku (tego dorobionego) w razie czego jakby sie jakies zwarcie zrobilo. I tutaj pytanie moje jaki bezpiecznik podlaczyc by w razie zwarcia go wywalilo a podczas otwierania klapy nie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze jest zatrzask, czerwona sztrzałka na fotce:

=====================

Tak , ale od dołu są dwie nóżki .Podważyłem te nóżki, zdjąłem zatrzask z góry , odkręciłem 2 śrubki i pupa , dalej nie chce wyjść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trzeba będzie zakombinować, albo skąd wziąć stałe +12V?

Najprościej z wiązki głównej, której złącza znajdują się na progu przy nogach kierowcy. Odkręcasz 2 (albo 3) śruby mocujące plastikową nakładkę progu, zdejmujesz ją i proszę bardzo - strategiczne przewody na wierzchu. Teraz kontrolka w dłoń, szpilka i trzeba znaleźć odpowiedni przewód. Kolory (przeważnie): żółty - tzw ACC czyli (+) po przekręceniu kluczyka, czerwony - tzw BAT czyli (+) stały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.