Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wymieniamy drzwi wejściowe

Featured Replies

Napisano

Teściowie mają zamiar wymienić w domu jednorodzinnym zewnętrzne drzwi wejściowe - rozmiar półtora skrzydła.

Pytali się mnie jakiej firmy mają kupić aby wytrzymały chociaż 15-20 lat.

Jestem zielony w tym temacie i nie potrafiłem im nic doradzić, ale obiecałem, że się rozeznam.

Może szanowne grono z AK coś doradzi. Może ktoś się zajmuje sprzedażą i montażem stolarki budowlanej?

Budżet 3500-6000 PLN z montażem, wiadomo jeśli coś będzie tańszego a dobrego, to tym lepiej.

Materiał - drzewo lub zastanawiają się nad metalowymi. Jakie są wady i zalety drzwi metalowych. Wszystkie za i przeciw mile widziane.

Ja mam stolarkę firmy Dziadek i takie im poleciłem.

Napisano

Metalowe za 6kzł wytrzymają dożywotnio.

Zalety - nie wyginają się w ogóle. Zimą jest spokój.

Wady - mogą być zimne ale to takie za 300zł. Takie za kilka kzł powinny być dobrze ocieplone.

Drewniane bardziej pracują ale ciepłe. Niestety jeśli wystawione na światło UV i deszcz, mogą wymagać renowacji co jakiś czas.

Mam drewniane, grube na prawie 10cm, dobrze ocieplone i z perspektywy czasu wolałbym metalowe. Ze względu na wyginanie się zimą, które czasami uniemożliwia niemal otwieranie. Okucie obwodowe, więc nawet małe wygięcie od razu blokuje mechanizm.

Napisano

mam drewniane i (co prawda pierwszy sezon) zima nic sie nie wyglo niewiem.gif

Napisano

Przerabialem ostatnio temat, wiec moze bede umial pomoc.