Antoine Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 przegrzewa sie wskazowka przekracza polowe skali wlacza sie wentylator na chwile po tem dochodzi do 3/4 wentylator sie wlacza na chwile, po czym wylacza spialem dziada na stale nic to nie dalo dopiero jak dodalem gazu i potrzymalem na 3,5krpm wskazowka temperatury spadla do polowy pompa wody? - ale byla dopiero co (3kkm ) wymieniona jesli ma to jakies znaczenie to ma toto LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Uklad odpowietrzony?? Nie ma blugotania w zbiorniczku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > przegrzewa sie > wskazowka przekracza polowe skali Ale jak wysoko, 3/4? Czy jedna podzialke powyzej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Ale jak wysoko, 3/4? Czy jedna podzialke powyzej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > > Ale jak wysoko, 3/4? Czy jedna podzialke powyzej? pompa wody lub termostat przycina, wywal wkład termostatu i zobacz bez niego w sezonie ciepłym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > pompa wody lub termostat przycina, wywal wkład termostatu i zobacz bez niego w sezonie ciepłym Szybciej zrobic wydmuszke z termostatu wiecc chyba od tego zaczne.... a moze gdzies mam - pasuje od ,1.2 8v ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Szybciej zrobic wydmuszke z termostatu wiecc chyba od tego zaczne.... a moze gdzies mam - pasuje od > ,1.2 8v ? Panda 04r 1,1/P2 1,28v P2fl 1,2 8v 05 i P2 1,2 6v z 2000r miały identyczne termostaty/wkłady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Panda 04r 1,1/P2 1,28v P2fl 1,2 8v 05 i P2 1,2 6v z 2000r miały identyczne termostaty/wkłady Myslalem o 1.2 75KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Myslalem o 1.2 75KM a nie wiem, tego nie miałem w garażu, w P1 1,2 16v 86KM z końcówki 97r tez miałem taki termostat jak w powyższych, zerknij w katalogi producentów termostatów, rozjaśni się linka do katalogów: hopsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
calek Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Punto I - 1.1, 1.2 60, 1.2 75 oraz Punto II 1.2 60 - tam są te same termostaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Punto I - 1.1, 1.2 60, 1.2 75 oraz Punto II 1.2 60 - tam są te same termostaty A jesli ktos wymienia sama wkladke, to pasuje jest do PII 1.2 16V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > zerknij w katalogi producentów termostatów, rozjaśni się Smiem polimeryzowac, aftermarket czesto idzie na latwizne i z dziesieciu odmian fabrycznych robia trzy zamiennikowe. Pamietam, ze kiedys szukalem termostatu do GT, Fiat ComPACT (poprzednik ePER-a) kategorycznie twierdzil, ze kros jest tylko z brazylijska odmiana Fiorino (inne temperatury otwarcia/zamkniecia), a katalog producenta zamiennikow, wciskal mi, iz podpasuje z europejskiego Tipo i Tempry czy czegos w podobie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 to się tyczy wszystkiego, niestety katalogi zamienników bardzo często nie rozróżniają wielu parametrów między modelami czy wręcz w obrębie danego modelu. W przypadku termostatu fizyczna kompatybilność i tak jest prawie pewna, gorzej jak takie cyrki wychodzą z wahaczami, albo z kablami WN (oba przypadki przerabiałem, dotarcie do właściwych zamienników czasami wymaga niezłego kopania w alternatywach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Smiem polimeryzowac, aftermarket czesto idzie na latwizne i z dziesieciu odmian fabrycznych robia > trzy zamiennikowe. Pamietam, ze kiedys szukalem termostatu do GT, Fiat ComPACT (poprzednik > ePER-a) kategorycznie twierdzil, ze kros jest tylko z brazylijska odmiana Fiorino (inne > temperatury otwarcia/zamkniecia), a katalog producenta zamiennikow, wciskal mi, iz podpasuje z > europejskiego Tipo i Tempry czy czegos w podobie . Rozjaśni, nie wyjaśni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Uprzedzam, że zadam głupie pytanie, ale czy waliłeś pięścią w daszek? Może wentylator się włącza prawidłowo, a wskaźnik wariuje Zaglądałeś pod maskę, silnik jest wyczuwalnie cieplejszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > Uprzedzam, że zadam głupie pytanie, ale czy waliłeś pięścią w daszek? Może wentylator się włącza > prawidłowo, a wskaźnik wariuje > Zaglądałeś pod maskę, silnik jest wyczuwalnie cieplejszy? nie walilem :-p silnik byl cieplejszy, zagladalem - 2 lewych rak nie mam :-p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > to się tyczy wszystkiego, niestety katalogi zamienników bardzo często nie rozróżniają wielu > parametrów między modelami czy wręcz w obrębie danego modelu. > W przypadku termostatu fizyczna kompatybilność i tak jest prawie pewna, gorzej jak takie cyrki > wychodzą z wahaczami, albo z kablami WN (oba przypadki przerabiałem, dotarcie do właściwych > zamienników czasami wymaga niezłego kopania w alternatywach) zrobilem wydmuszke - temp w 1/4 a wiec jaki kupic termostat? pracuje jeszcze toto jak na ostrym walku - jakies sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > zrobilem wydmuszke - temp w 1/4 > a wiec jaki kupic termostat? > pracuje jeszcze toto jak na ostrym walku - jakies sugestie? ori z obudową i uszczelką gumowo-metalową, 75pln nie dużo, a wytrzyma długo miałem 3 wkłady Mora - jeden zablokował na zamkniętym i uszczelkę wymieniałem pod głowicą w 1,2 16v Teraz mam 2 z obudową Delphi, ale mimo wszystko polecę Ori Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > zrobilem wydmuszke - temp w 1/4 > a wiec jaki kupic termostat? > pracuje jeszcze toto jak na ostrym walku - jakies sugestie? vernet albo na bogato ricambi. Miałem verneta u siebie i problemów nie sprawiał. Pamiętaj o dobrym uszczelnieniu styku korpusu z blokiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > vernet albo na bogato ricambi. Miałem verneta u siebie i problemów nie sprawiał. Pamiętaj o dobrym > uszczelnieniu styku korpusu z blokiem. no dalem pod wydmusze uszczelke papierowa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > no dalem pod wydmusze uszczelke papierowa... fabryczna uszczelka była nieznacznie grubsza niż wszystkie aftermarketowe, stąd często po zabawach spod termostatu się sączy i układ może się zapowietrzać. Fabryczna uszczelka kosztowała kilka pln i warto było to zainwestować, albo osadzić na silikonie (osobiście preferuję uszczelki tam gdzie były przewidziane, ale czasami prościej i skuteczniej jednak dać silikon) Jeszcze jednak uwaga, jak będziesz demontował cewki to zerknij na oring, najpewniej będzie już twardy i będzie tam ciekło, warto to za jednym zamachem zrobić. Oring w ASO to też koszt kilku pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > fabryczna uszczelka była nieznacznie grubsza niż wszystkie aftermarketowe, stąd często po zabawach > spod termostatu się sączy i układ może się zapowietrzać. Fabryczna uszczelka kosztowała kilka > pln i warto było to zainwestować, albo osadzić na silikonie (osobiście preferuję uszczelki tam > gdzie były przewidziane, ale czasami prościej i skuteczniej jednak dać silikon) > Jeszcze jednak uwaga, jak będziesz demontował cewki to zerknij na oring, najpewniej będzie już > twardy i będzie tam ciekło, warto to za jednym zamachem zrobić. Oring w ASO to też koszt kilku > pln. fakt, leje sie tam troche z pod cewek, ale po co je demontowac do wymiany termostatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > fakt, leje sie tam troche z pod cewek, ale po co je demontowac do wymiany termostatu? bo wygodniej, a jak się i tak leje to kosztem kilku pln robisz porządek a jakbyś się decydował na osadzanie termostatu na silikonie to też wygodniej trafić za pierwszym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.