Shofer Napisano 12 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2014 Nieuchronnie zbliżam się do regeneracji turbiny i oczyszczenia przy okazji układu doładowania. Czy ktoś z forumowiczów przechodził już tę operację? Jaki jest orientacyjny koszt regeneracji tej turbiny plus ewentualny zakup przewodów do m. in. vgt, intercoolera, itd.? A może ktoś poleciłby speca od regeneracji w okolicach Zamościa? Czy warto inwestować w regenerowaną turbinę oferowaną, np. na aledrogo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StigKFS Napisano 12 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2014 > Nieuchronnie zbliżam się do regeneracji turbiny i oczyszczenia przy okazji układu doładowania. Czy > ktoś z forumowiczów przechodził już tę operację? Jaki jest orientacyjny koszt regeneracji tej > turbiny plus ewentualny zakup przewodów do m. in. vgt, intercoolera, itd.? A może ktoś > poleciłby speca od regeneracji w okolicach Zamościa? Czy warto inwestować w regenerowaną > turbinę oferowaną, np. na aledrogo? koszta 500-700zł w zależności co wymieniają przewody turbo-IC i IC-kolektor ok 450zł nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 13 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 > Nieuchronnie zbliżam się do regeneracji turbiny i oczyszczenia przy okazji układu doładowania. Czy > ktoś z forumowiczów przechodził już tę operację? Jaki jest orientacyjny koszt regeneracji tej > turbiny plus ewentualny zakup przewodów do m. in. vgt, intercoolera, itd.? A może ktoś > poleciłby speca od regeneracji w okolicach Zamościa? Czy warto inwestować w regenerowaną > turbinę oferowaną, np. na aledrogo? regeneracja turbiny do stilo (garett o ile dobrze pamiętam) to kwestia dość losowa. Producent nie produkuje oryginalnych części do regeneracji, więc to co dają warsztaty to zamienniki, różnej jakości. Jeśli już to szukaj warsztatu nie tyle blisko ciebie co takiego co daje dobrą gwarancję a i wielu użytkowników w nim robiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 13 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 Z doświadczenia wiem ,że albo nówka garrett , albo rdzeń (mam takie ) lub dobra używka z anglika , na końcu regeneracja w PL , która jest bardzo losowa. Niekiedy też wysiądzie pompa oleju czy coś w silniku jest padnięte i nowe turbo padnie od strzała po montażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shofer Napisano 13 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 To widać, że nie można mieć zbyt wielkiego zaufania do regeneracji turbin w naszym pięknym kraju. A może da znać ktoś, kto już to wszystko przerabiał osobiście i może polecić dobrego fachowca do ożywiania turbin garretta? No, i druga dość istotna sprawa-wszystko zapewne (mam na myśli cały układ doładowania) należałoby wyczyścić. Na co zwrócić szczególną uwagę? Słyszałem, że turbinę zasyfia przewód z odmy - można to jakoś naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 14 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2014 rdzeń turbiny dla AK taniej , rdzenie wyważane w nothingam UK turbotechnics , jeśli silnik sprawny to nie padnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 14 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2014 To samo za 550 z wyyłką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 14 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2014 > To samo za 550 z wyyłką Jak byś był zainteresowany pisz na mail , dobrze też jest zczytać nr oem turbiny z obudowy czy tabliczki niekiedy ,ale 115km ma chyba tylko 1 rodzaj turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 14 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2014 rozumiem ze cala operacja regeneracji polega na wymianie rdzenia, w ktorym sa uszczelniacze i lozyska? wymienasz rdzen, przykrecasz przewody olejowe i turbo jak nowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 14 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2014 > rozumiem ze cala operacja regeneracji polega na wymianie rdzenia, w ktorym sa uszczelniacze i > lozyska? wymienasz rdzen, przykrecasz przewody olejowe i turbo jak nowe? Nie ? Sam sobie wymieniasz , ja sprzedaję tylko rdzenie , czyli środek turbo , za którego regenerację w PL liczą sobie 1000-1500zł Z rdzeniem jest tyklko duża gumko uszczelka , niekiedy jak się chce zestaw uszczelek (do kolektora itd.) to trzeba sobie osobno domówić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 15 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2014 > rdzenie wyważane w nothingam UK turbotechnics , jeśli silnik sprawny to nie padnie Orientujesz się na jakich częściach składają ten zestaw - własnych czy innych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 15 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2014 Na tajwańskich jak większość tego typu Rdzenie sprawują się dobrze o ile nie mamy padaka silnika nie trzymającego ciśnienia oleju itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 15 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2014 > Na tajwańskich jak większość tego typu Mogliby się z Melettem dogadać w temacie i wtedy już byłaby jakość niemal oryginału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 15 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2014 > Mogliby się z Melettem dogadać w temacie i wtedy już byłaby jakość niemal oryginału No i cena takich rdzeni pewnie byłaby 1000-1500zł , czyli niewiele mniej niż nowe turbo niekiedy 90% regeneratorów w PL robi na chińskich częściach lub poprostu daje te rdzenie doliczając ~700zł za złożenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shofer Napisano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > 90% regeneratorów w PL robi na chińskich częściach lub poprostu daje te rdzenie doliczając ~700zł > za złożenie. Zgadza się - ostatnio rozmawiałem z pewnym "regeneratorem", który nie krył, że korzysta z zestawów tajwańskich/koreańskich, daje roczną gwarancję na wykonaną usługę, a cena całości robocizny (garrett ze zmienną geometrią) od 700 do 1000 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacum3 Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 a co sądzicie o tym http://allegro.pl/turbosprezarka-turbo-turbina-fiat-stilo-1-9-jtd-i4361864498.html czy takie firmy są godne zaufania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 Trochę tanio biorąc pod uwagę ile kosztuje rdzeń oraz ile obudowy , nawet patrząc na same części składowe . Normalna cena regenerowanej całej turbiny to tak 1200+ , ori garrett pewnie 1800+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacum3 Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 Tak się pytam, nie znam się. Czyli 1200 minimum trzeba liczyć. Mam dopiero 120 k ale już teraz chcę wiedzieć co w trawie piszczy. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StigKFS Napisano 27 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2014 ile za rdzeń do 46793334 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 28 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 > ile za rdzeń do 46793334 ? 0 bo nie ma dostępnych do 140km wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shofer Napisano 29 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 Odstawiłem auto do regeneracji turbiny + czyszczenie układu dolotowego, nie napiszę gdzie, dopóki nie odbiorę auta i zweryfikuję naprawy. Zakres prac i koszt całości dość obiecujący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shofer Napisano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 Auto odebrane z warsztatu. Zakres prac: wymiana wirnika turbiny, nowe łożyskowanie, wymiana kierownicy, czyszczenie i sprawdzenie szczelności układu dolotowego, wymiana oleju silnikowego, filtra oleju i powietrza, płukanie silnika, wymiana przewodów łączących VGT z "gruchą" turbiny i pompą podciśnienia... chyba wszystko. 24-miesięczna gwarancja na wykonaną pracę. Cena 1050,00 pln. Jeśli ktoś zainteresowany to służę dalszymi informacjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas30 Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 z własnego doswiadczenia moge polecić abturbo na modlińskiej. Nie wiem skad te rewelacje o niepewnych regeneracjach - wolę zapłacić minimum połowę mniej i cieszyć sie częscią sprawdzoną i doprowadzoną do dobrego stanu niż kupować niepewnego anglika... mało tam polaczków? Tam tez upalają te wozy jak złe ale ze z UK to można brać... nie dam się na to nabrać... na nową mnie nie stać a przynajmniej nie uśmiecha mi się wydawać tyle kasy... po regeneracji jestem zadowolony póki co:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.