mops Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 Jak w temacie... U mnie dobijam do 19tys (od lipca zeszłęgo roku). Łańcuch smarowany nie rzadziej niż co 500km chyba, że padało to częściej. Skończyła się regulacja naciągu - dzisiaj będzie nowy napęd. Ile w Waszych maszynach wytrzymują łańcuchy? Zastanawiam się czy to normalna żywotność czy coś robię nie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > Jak w temacie... > U mnie dobijam do 19tys (od lipca zeszłęgo roku). Łańcuch smarowany nie rzadziej niż co 500km > chyba, że padało to częściej. > Skończyła się regulacja naciągu - dzisiaj będzie nowy napęd. > Ile w Waszych maszynach wytrzymują łańcuchy? Zastanawiam się czy to normalna żywotność czy coś > robię nie tak... moto jezdzone w wiekszosci pod duzym obciazeniem, naped jest na koncowce ale jeszcze kilka kkm wytrzyma - obecnie 22 kkm a podobno B1250 zjada naped ekspresowo ... ale chyba mamy nowego lidera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woockush Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 21 tys km (zębatki JT, łańcuch DID X-ring) i zostało jeszcze dużo naciągu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > moto jezdzone w wiekszosci pod duzym obciazeniem, naped jest na koncowce ale jeszcze kilka kkm > wytrzyma - obecnie 22 kkm > a podobno B1250 zjada naped ekspresowo ... ale chyba mamy nowego lidera No zobaczymy - teraz będzie DID 520 VX2. Podobno te montowane w fabryce to z gównolitu są. Pierwsze 12tys bez regulacji wsio było oki. Potem jak już raz się poprawiło naciąg to zaczął się rozciągać jak guma w gaciach... Nie wiem co to duże obciążenie - ja mam 110+ kg;-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 W XJ650 - cały czas eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 Wydaje mi się, że u ciebie, podobnie jak w innej mniejszej klasie, nie da się robić "coś nie tak". Łańcuch najbardziej zużywa się przy szarpaniu: - jazda na luźnym łańcuchu - jazda na wysokich biegach z małą prędkością obrotową - szaleństwa: maneta do oporu i zaraz hamowanie silnikiem. Moim zdaniem materiał się zmęczył. PS gość od którego kupiłem sv-ke na oryginalnym napędzie pod 40 tyś km dojechał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > Wydaje mi się, że u ciebie, podobnie jak w innej mniejszej klasie, > nie da się robić "coś nie tak". > Łańcuch najbardziej zużywa się przy szarpaniu: > - jazda na luźnym łańcuchu > - jazda na wysokich biegach z małą prędkością obrotową > - szaleństwa: maneta do oporu i zaraz hamowanie silnikiem. czasem trzeba się przez korek przepchnąć i wtedy manetka się zapina na sterowanie "cyfrowe" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > W XJ650 - cały czas eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > No zobaczymy - teraz będzie DID 520 VX2. Podobno te montowane w fabryce to z gównolitu są. Pierwsze > 12tys bez regulacji wsio było oki. Potem jak już raz się poprawiło naciąg to zaczął się > rozciągać jak guma w gaciach... > Nie wiem co to duże obciążenie - ja mam 110+ kg;-). 95+60+3 kufry+tankbag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > Jak w temacie... > U mnie dobijam do 19tys (od lipca zeszłęgo roku). Łańcuch smarowany nie rzadziej niż co 500km > chyba, że padało to częściej. > Skończyła się regulacja naciągu - dzisiaj będzie nowy napęd. > Ile w Waszych maszynach wytrzymują łańcuchy? Zastanawiam się czy to normalna żywotność czy coś > robię nie tak... W hornecie wytrzymał mi 24 tyś . Po tym przebiegu skończyła się regulacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 Mój ma około 40kkm nalotu. Łańcuch jest w dobrym stanie. Zdawcza zaczyna się kończyć. Ale ja do smarowania używam tylko Hipolu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > a podobno B1250 zjada naped ekspresowo ... ale chyba mamy nowego lidera Heh jestem w serwisie... Wczoraj byl NC na wymianę napędu po 11tys... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 Witam. Nie wiem co było zamontowane poprzednio, ale kupując moto naciąg był na samym początku, przejechałem około 15kkm i się skończył + nierównomiernie był wyciągniety. W połowie zeszłego sezonu założyłem JT+HiperMegaMC wzmocniony DID złoty i pomimo przejechania na nim z 8kkm, jeszcze go nie naciągałem, a dalej jest mniej niż 2cm "luzu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > Witam. > Nie wiem co było zamontowane poprzednio, ale kupując moto naciąg był na samym początku, > przejechałem około 15kkm i się skończył + nierównomiernie był wyciągniety. > W połowie zeszłego sezonu założyłem JT+HiperMegaMC wzmocniony DID złoty i pomimo przejechania na > nim z 8kkm, jeszcze go nie naciągałem, a dalej jest mniej niż 2cm "luzu" 2cm to chyba mało.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 chiński łańcuch w chińskim sprzęcie, przy 9kkm skończyła się regulacja... zobaczymy ile pośmiga zanim się naciągnie... a jazda to manetka opór-hamowanie silnikiem i tak w kółko ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > 2cm to chyba mało.... To już zależy od skoku zawiasu, jego konstrukcji itd. W Bandicie 600 ma być coś 20-30mm zapasu, o ile dobrze pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mugen Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > To już zależy od skoku zawiasu, jego konstrukcji itd. > W Bandicie 600 ma być coś 20-30mm zapasu, o ile dobrze pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 W dużym jajku 24K i naciągu jest jeszcze sporo ale wyciągnięty nierówno i powoli dokończy żywota. Jeżdżone dosyć ostro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 przy jezdzie przez sniegi, sole i bez smarowania 7kkm, przy dojsciu do konca regulacji, szlifierka w dlon i skrocony o 4 ogniwa i dalsza jazda, az do mocnego objechania zebatek, na tyle, ze bardzo niekomfortowo sie sprzet uzytkowalo dbany 15kkm, chinska 125, koszt napedu smiesznie niski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 Dużo się nie "machnąłem" W "mojej" wersji zawiasu może być mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
banaś Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > Jak w temacie... > U mnie dobijam do 19tys (od lipca zeszłęgo roku). Łańcuch smarowany nie rzadziej niż co 500km > chyba, że padało to częściej. > Skończyła się regulacja naciągu - dzisiaj będzie nowy napęd. > Ile w Waszych maszynach wytrzymują łańcuchy? Zastanawiam się czy to normalna żywotność czy coś > robię nie tak... jak są odpowiednie warunki (mokry piach lub odpowiednie błoto) to 4-5 godzin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > jak są odpowiednie warunki (mokry piach lub odpowiednie błoto) to 4-5 godzin A ile kosztuje kompletny napęd na taką ewentualność ? Chyba nieco mniej jak do zwykłego przecinaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > Heh jestem w serwisie... Wczoraj byl NC na wymianę napędu po 11tys... czyli fabryczny jest z plastiku .... widzialem B1250 z napedem po 33 kkm i jeszcze nie byl calkowicie skasowany, w ASO w Piasecznie wymieniali naped w Hayce po 40 kkm i nie byla to wymiana awaryjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
banaś Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > A ile kosztuje kompletny napęd na taką ewentualność ? > Chyba nieco mniej jak do zwykłego przecinaka po taniości to tak ze 400 przeciętny koło 600 zaponiałem dodać że oczywiście klocki hamulcowe też od razu do wymiany koszt 40-100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > W XJ650 - cały czas eksploatacji. Tak samo, jak w XVZ 1300 bo to jedynie słuszna opcja, a nie jakieś tam czyszczenie, smarowanie, naciąganie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > czyli fabryczny jest z plastiku .... widzialem B1250 z napedem po 33 kkm i jeszcze nie byl > calkowicie skasowany, w ASO w Piasecznie wymieniali naped w Hayce po 40 kkm i nie byla to > wymiana awaryjna Trochę pogadaliśmy w serwisie z mechanikiem i właścicielem salonu i doszliśmy do wniosku, że się Honda nie popisała ładując łańcuch 520. Mogli dać 525 i byłoby o niebo lepiej. 520 to w 125ccm jest, a jednak NC od dołu już pracuje momentem i łańcuch ma ciężkie życie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > Tak samo, jak w XVZ 1300 bo to jedynie słuszna opcja, a nie jakieś tam czyszczenie, smarowanie, > naciąganie... widzialem dwa waly w intruderach ... niestety ukrecone .... BWM tez mialo wpadki z walami napedowymi ... jak widac roznie to bywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > po taniości to tak ze 400 przeciętny koło 600 > zaponiałem dodać że oczywiście klocki hamulcowe też od razu do wymiany koszt 40-100 Czyli tanio nie jest, ale z tego co pamiętam, maszyna zacna, a i użytkowana w sposób właściwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > W XJ650 - cały czas eksploatacji. Cały czas czekam na zdjęcie łańcucha. U mnie coś koło 25 tyś. km i wg Tomka z ISM jeszcze sezon wytrzyma (tym bardziej, że aktualnie nie jeżdżę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > chiński łańcuch w chińskim sprzęcie, przy 9kkm skończyła się regulacja... zobaczymy ile pośmiga > zanim się naciągnie... a jazda to manetka opór-hamowanie silnikiem i tak w kółko ;p Bardzo dobry miałeś ten łańcuch albo jakieś lajtowe warunki miał U mnie, w Kymco nexxon 50 łańcuch fabryczny (typ 420, bezoringowy) wytrzymał jakieś 5 kkm i zębatka zdawcza też do śmieci Typowy chiński łancuch, bez nazwy producenta (kupowany na metry za 20PLN) wytrzymuje gdzieś 3 kkm. Dla usprawiedliwienia-sporo jazdy drogami gruntowymi i bezdrożami Chociaż to i tak ze 2-3 razy lepiej niż w prl-wskim romecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
banaś Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > Czyli tanio nie jest, ale z tego co pamiętam, maszyna zacna, a i użytkowana w sposób właściwy nie no nie jest tak ciągle że siada pisałem że w specyficznych warunkach ale tak co sezon to zawsze do wymiany naped i opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Jak w temacie... > U mnie dobijam do 19tys (od lipca zeszłęgo roku). Łańcuch smarowany nie rzadziej niż co 500km > chyba, że padało to częściej. > Skończyła się regulacja naciągu - dzisiaj będzie nowy napęd. > Ile w Waszych maszynach wytrzymują łańcuchy? Zastanawiam się czy to normalna żywotność czy coś > robię nie tak... sv 1000 18 000km i jeszcze zostało 1/3 naciagu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.