erjotes Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 witam. malo sie tu ostatnio dzieje to pomyslalem ze wrzuce moje rozterki moze bedzie o czym popisac przez ostatnie 2 lata smigalem golfem II w amatorkach z roznymi wynikami, przewaznie slabszymi bo i nie angazowalem sie w to na 100% (czytak nie wydawalem kazdej zlotowki zeby auto bylo topowe) najlpierw bylo 100km pozniej 170 pozniej 188 ale przyszedl czas ze silnik pojechal do nowego wlasciciela a buda wyzlomowana teraz dumam co tu zrobic za co sie chycic co by cos sie jeszcze w ten sport pobawic, priorytetem jest - dostepnosc czesci - dostepnosc "ulepszaczy" typu krotka skrzynia itp - nie za ciezkie, ne za slabe - naped obojetny - cena samochodu do 4 tys myslalem o: 1. golf II do znudzenia, plus taki ze mam wszystko do niego po za silnikiem w tej chwili, kupilbym seryjnego przerzucil zawieszenia hamulce fotele, jakis silnik do tego 2. compact ti, dostepnosc czesci dobra, do tego jakis krotki dyfer opona, cos jeszcze wymaga na starcie ten samochod? 3. saxo to dosc oczywisty wybor, problem moze byc znalezienie cos nie zmordowanego z podloga i progami auto zwinne jednak imo troche papierowe i delikatne jak dla mnie 4. cos ale nie wadomo co, jakis colt cao ? ale to juz powoli wynalazki za golfem przemawia zaplecze ale z drugiej strony jakbym zanabyl cos co nie wymaga inwestycji na starcie w silnik zeby byc w ogole konkurencyjnym to moze latwiej by sie bylo skupic na zakupie ogunienia i jezdzeniu wszelkie sugestie mile widziane , podyskutowac zawsze warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 saxo, bo to najlepsza i najbardziej dostępna opcja obecnie. JEst tym czym było kiedyś 126, a potem cc i sc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 24 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 Moim zdaniem 4tys to trochę za mało żeby kupić jakąś sensowną bazę. Jesli chodzi o samochód najbardziej konkurencyjny to saxo/106/astra gsi,niestety do tych pojazdów są dość drogie graty(krótkie napędy,szpery...) najtaniej wyjdzie e36 compakt 1.8 is,ceny gratów naprawdę przystepne i awaryjność sprzętu bardzo znikoma. samochód bardzo szybki na suchym i w miarę przyczepnym,lekki problem na mokrym i na śniegu. Nie wiem jak wypada w tym wszystkim golf bo nigdy nie miałem ale obawiałbym się o dostepność fajnych gratów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 24 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 Moim zdaniem 4tys to trochę za mało żeby kupić jakąś sensowną bazę. Jesli chodzi o samochód najbardziej konkurencyjny to saxo/106/astra gsi,niestety do tych pojazdów są dość drogie graty(krótkie napędy,szpery...) i te pojazdy są trochę delikatne w obejściu. najtaniej wyjdzie e36 compakt 1.8 is,ceny gratów naprawdę przystepne i awaryjność sprzętu bardzo znikoma. samochód bardzo szybki na suchym i w miarę przyczepnym,lekki problem na mokrym i na śniegu. W tym przypadku jesli nie uderzysz to samo się raczej nie zepsuje. Nie wiem jak wypada w tym wszystkim golf bo nigdy nie miałem ale obawiałbym się o dostepność fajnych gratów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 Małe zwinne, kosztuje niewiele, młode roczniki, +- 55KM na jakieś 600 kg masy... Pewnie da sie dołożyć jakiś amor i sprężynę... Takie zamiast 126p... Co Wy na to? Jak bardzo jest to zły pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 > Małe zwinne, kosztuje niewiele, młode roczniki, > +- 55KM na jakieś 600 kg masy... > Pewnie da sie dołożyć jakiś amor i sprężynę... > Takie zamiast 126p... > Co Wy na to? Na ebayu znajdziesz do tego graty. idzie to odelżyć na jakieś 550 kilo.. podkręcić na 70 koni, skrzynie krótką zrobić i klasa malucha twoja > Jak bardzo jest to zły pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 powracam dotematu . sprawa rozwiazala sie tak ze kupilem karoserie golfa II z klatka, powsadzalem graty co mialem, przejechalem 3 imprezy i sprzedalem takze dylemat wciaz ten sam 106/saxo civic e36 106/saxo duzo gratow , auto lekkie zwinne, droga szpera np cos takiego za jakis czas swap na 1.6 16v i byloby ok civic gratow tez duzo, ciezsze, mniej zwinne , tania szpera w okolicy mam zrobionego crx ale 50% ponad budzet , e36 najciezsze, ale naped na tyl, szpera dostepna nie jakas super droga 318ti ciezko w okolicy, a 1.6 nie jedzie wiadomo, za to swap na ti to jakies 1.5 tys swapy czy inne takie to nie problem, najbardziej pod gorke mialbym z klatka dlatego wolalbym kupic juz z klatka tylko ciezko sie zdecydowac na konkretna marke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 Tu masz wyniki z kajtka z tego weekendu. Jakie auta pozwalają na jakie wyniki widać od razu. Oczywiście nie są to samochody prosto z ogłoszenia puszczone na start odcinka. klik Chłopaki z 2 miejsca są z autokącika. Może z nimi zagadaj. Z tym, że widzę budżet jak na szperę raczej a nie samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 Niestetyza 5tys raczej ciężko będzie kupić, rozsądną rajdówkę z klatką. Moim zdaniem na taki sprzęt potrzebujesz minimum 8-9tys.zł. Na pewno sa tańsze ale chyba niechiałbym tego oglądac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 Nie wiem jak to sięma do kosztów, ale kilka tygodni temu jeździliśmy na torze w Castle Combe o najbardziej zaskoczyły mnie renault clio sport. Było ich kilka i te porządnie przygotowane objeżdżały nasze bmw bez większych problemów (e46 330Ci z wywalonym wnętrzem, zrobionym zawieszeniem i hamulcami, na slikach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 za taką kasę szukaj czegokolwiek co nie będzie przypominało kurnika. 318ti może się uda znaleźć niecałkowicie zardzewiałe. Po założeniu dyfra 4,45 ze szperą możesz dużo namieszać w klasie. Po założeniu bilsteina b6 i poliuretanów masz nieśmiertelne zawieszenie. Więcej nie trzeba żeby ogarnąć klasę do 2l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > Nie wiem jak to sięma do kosztów, ale kilka tygodni temu jeździliśmy na torze w Castle Combe o > najbardziej zaskoczyły mnie renault clio sport. Było ich kilka i te porządnie przygotowane > objeżdżały nasze bmw bez większych problemów (e46 330Ci z wywalonym wnętrzem, zrobionym > zawieszeniem i hamulcami, na slikach). Zdrowe-seryjne clio sport to minimum 10tys.zł. koszty utrzymania takiego samochodu w sporcie są po prostu zabójcze. Fajne clio sport przygotowane do rajdów to kwota 25000zł+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > Zdrowe-seryjne clio sport to minimum 10tys.zł. koszty utrzymania takiego samochodu w sporcie są po > prostu zabójcze. > Fajne clio sport przygotowane do rajdów to kwota 25000zł+ jak pisałęm, nie zagłębiałem się w koszta. Dokładnie obejrzałem 2. Jeden był z około 2001r, drugi to już płodszy model. Oba miały seryjne silniki 2,0 ze zmienionymi dolotami i wydehami, nowym softem, certyfikowane klatki, zawieszenia i hamulce podobno pochodziły z rozbitkó z clio cup. Oba były na slikach i ku mojej uciesze objeżdżały cfaniaków w clio V6 Od siebien dodam, że z małym budżetem to ciężko cokolwiem zdziałąć. Pomijam, że trudno kupić coś rozsądnego, po prostu auta ganiane na torze strasznie cierpią i zużywają się błyskawicznie. Do tego koszty modyfikacji. W e46, którą jeżdziłem, sama wymiana zawieszenia i hamulców (i to wcale nie najwyższa półka) to było trochę ponad 1300GBP, gdzie po kilku wizytach na torze już do wymiany są wahacze z przodu. Trudno coś zaoszczędzić. Jak nie można kupić używanych opon, to też robi się drogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > jak pisałęm, nie zagłębiałem się w koszta. Dokładnie obejrzałem 2. Jeden był z około 2001r, drugi > to już płodszy model. Oba miały seryjne silniki 2,0 ze zmienionymi dolotami i wydehami, nowym > softem, certyfikowane klatki, zawieszenia i hamulce podobno pochodziły z rozbitkó z clio cup. > Oba były na slikach i ku mojej uciesze objeżdżały cfaniaków w clio V6 bo to sa szybkie samochody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 nie pisalem ze za 4 chce kupic auto gotowe w top specyfikacji po podliczeniu kosztow faktycznie najtaniej wychodzi saxo/106 tak jak Czuczu pisal. ogladnalem 2 sztuki, calkowicie seryjne, niestety korozja taka ze nadawaly sie do odbudowy a nie do rajdowania ogladnalem tez kilka civicow , tu jeszcze gorzej z blacha, czesc z nich powinna trafic na zlom a nie na handel e36 w tych pieniadzach ciezko o cos z 1.8 16v w moich okolicach , a kupic auta seryjnego za cala kwete i nie miec pozniej na kpl opon czy przeglad zawieszenia to bez sensu 2szt clio I mialem tez na oku, oba zmeczone, progi zjedzone, buda zmeczona pewnie pozostane przy poszukiwaniu zdrowej budy 106/saxo bo: kpl poliuretanow to 350zl krotka skrzynia to 250zl kpl amortyzatorow kyb agx(wiem ze to nie bil) 1200 sprezyny 350 kola 14 wiec opony tansze do tego fotele pasy i pozostaje kwestia silnika ale ciagle przegladam ogloszenia i na inne wozy tez patrze jakbym mial 3x tyle$$ kupilbym clio sport,wrzucil opony, skrzynie i jezdzil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > nie pisalem ze za 4 chce kupic auto gotowe w top specyfikacji > po podliczeniu kosztow faktycznie najtaniej wychodzi saxo/106 tak jak Czuczu pisal. ogladnalem 2 > sztuki, calkowicie seryjne, niestety korozja taka ze nadawaly sie do odbudowy a nie do > rajdowania > ogladnalem tez kilka civicow , tu jeszcze gorzej z blacha, czesc z nich powinna trafic na zlom a > nie na handel > e36 w tych pieniadzach ciezko o cos z 1.8 16v w moich okolicach , a kupic auta seryjnego za cala > kwete i nie miec pozniej na kpl opon czy przeglad zawieszenia to bez sensu > 2szt clio I mialem tez na oku, oba zmeczone, progi zjedzone, buda zmeczona > pewnie pozostane przy poszukiwaniu zdrowej budy 106/saxo bo: > kpl poliuretanow to 350zl > krotka skrzynia to 250zl > kpl amortyzatorow kyb agx(wiem ze to nie bil) 1200 > sprezyny 350 > kola 14 wiec opony tansze > do tego fotele pasy > i pozostaje kwestia silnika > ale ciagle przegladam ogloszenia i na inne wozy tez patrze > jakbym mial 3x tyle$$ kupilbym clio sport,wrzucil opony, skrzynie i jezdzil Weź sobie poszukaj gotowego samochodu bo tym sposobem wydasz 10tys . a i tak nie będzie czym jeździć. https://www.facebook.com/groups/gieldarajdowa/?fref=nf tu ktoś wkleił dzisiaj astrę po gsmp. za 8000zł pewnie sprzeda a fura kompletna i gotowa do jazdy.Moim zdaniem to jest dość szybki samochód w tej kasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 dzieki za linka takie cos http://olx.pl/oferta/peugeot-106-xsi-kjs...html#273d2ee2d8 moze ktos ma blisko zeby rzucic okiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > dzieki za linka > takie cos > http://olx.pl/oferta/peugeot-106-xsi-kjs...html#273d2ee2d8 > moze ktos ma blisko zeby rzucic okiem? zobacz czy nie masz za dużo swiftów gti u siebie bo polegniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > zobacz czy nie masz za dużo swiftów gti u siebie bo polegniesz. gatunek na wymarciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > zobacz czy nie masz za dużo swiftów gti u siebie bo polegniesz. 2-3, z czego jeden wygrywa regularnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.