MajkDe Napisano 30 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 Powoli zabieram się za Ładziankę. Już wiadomo, że bez blacharza się nie obejdzie. Ale nie o tym teraz. Mam zagwozdkę z mocą. W DR jest wpisane 1500ccm i moc 67kW. Dziwne, bo tyle miały jakieś późniejsze 1.5 z wtryskiem. Silnik to 2103 (model 21053) - jest taki odlew na bloku i tak stoi w papierach. Auto będę rejestrował na siebie i bym przy okazji skorygował wpis o mocy, bo na pewno nie ciągnie to jak 90KM. Gdzie znaleźć takie info? Czy WK ma to w swoich "bazach"? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 a skąd Ty wziąłeś to 90KM? silnik 1500 ma 70-75KM w zależności od normy 93KM to miał 1.7MPI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 1 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > a skąd Ty wziąłeś to 90KM? > silnik 1500 ma 70-75KM w zależności od normy > 93KM to miał 1.7MPI Tak mam wpisane w DR (67kW>>91KM) i nie wiem na ile WK powinien to skorygować. Silnik to 2103 w budzie 2105. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > Tak mam wpisane w DR (67kW>>91KM) i nie wiem na ile WK powinien to skorygować. Silnik to 2103 w > budzie 2105. no to masz bzdurę w DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 1 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > no to masz bzdurę w DR Wiem. Tacy już są (byli) "mocarze" w WK Warszawa Mokotów... To ile powinien mieć ten silnik katalogowo? 76KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 > Tak mam wpisane w DR (67kW>>91KM) i nie wiem na ile WK powinien to skorygować. Silnik to 2103 w > budzie 2105. Żeby WK skorygował musisz mieć glejt ze SKP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 a SKP Cię wyśle po rzeczoznawcę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > a SKP Cię wyśle po rzeczoznawcę Nie wysłało mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Nie wysłało mnie. Coś czuję, że procedura rejestracji będzie droższa od auta. A może lepiej zostawić te 67kW w DR - zawsze mogę powiedzieć, że to wersja limitowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > A może lepiej zostawić te 67kW w DR - zawsze mogę powiedzieć, że to wersja limitowana. Tak: Łada Eksport dla konesera, jedyny taki zobacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 16 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2014 No i złapała mnie pierwsza awaria. Straciłem hamulce (poza "zajefajnym" ręcznym, dzięki któremu dotarłem do domu). Całę szczęście, że stało się to na postoju a nie przy Vmax. Padł sztywny przewód hamulcowy łączący tłoczki w lewym przednim zacisku. Sika z niego cienkim strumieniem. Niby błaha awaria a unieruchomiła Ładziankę. NAPRAWA Na szybko: planuję wymienić/dosztukować taki kawałek rurki. Docelowo: chcę wymienić wszystkie przewody hamulcowe (sztywne i giętkie) i zregenerować zaciski; poza tym chyba pójdą na wymianę tarcze i klocki. Czy może zamiast regeneracji zacisków lepiej wymienić je na nowe? No i jakim płynem zalać? DOT3? DOT4? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2014 > Niby błaha awaria a unieruchomiła Ładziankę. Jak pękł przewód hamulcowy to nie taka błaha > NAPRAWA > Na szybko: planuję wymienić/dosztukować taki kawałek rurki. Może być z tym problem. Dosztukować to nic nie dosztukujesz, a próba wymiany jednego odcinka może skończyć się naprawą docelową > Docelowo: chcę wymienić wszystkie przewody hamulcowe (sztywne i giętkie) i zregenerować zaciski; > poza tym chyba pójdą na wymianę tarcze i klocki. > Czy może zamiast regeneracji zacisków lepiej wymienić je na nowe? Myślę, że nie ma sensu. Rozbierz stare i zobacz w jakim są stanie. Z resztą z tego co kojarzę to w Ładzie są również dostępne cylinderki hamulcowe do zacisków, więc też można sobie wymienić. Nie wiem tylko jak z jakością... > No i jakim płynem zalać? DOT3? DOT4? A co piszą w instrukcji? Pewnie R3. Ale w sumie jak wlejesz DOT3, czy DOT4 to nie powinno zrobić różnicy > PZDR Również pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 16 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2014 > Jak pękł przewód hamulcowy to nie taka błaha Błaha - faktycznie nie. Całe szczęście, że usłyszałem to na postoju. Ciekawe, że dopiero później to poczułem. > Może być z tym problem. Dosztukować to nic nie dosztukujesz, a próba wymiany jednego odcinka może > skończyć się naprawą docelową Lokalny Bomis ma jakieś części do fiata/łady. Coś dobiorę. > Myślę, że nie ma sensu. Rozbierz stare i zobacz w jakim są stanie. Z resztą z tego co kojarzę to w > Ładzie są również dostępne cylinderki hamulcowe do zacisków, więc też można sobie wymienić. > Nie wiem tylko jak z jakością... Docelowo to przejrzę. Na początek doraźna naprawa i naprawa blacharki a dopiero potem kompleksowe przejrzenie hamulców. > A co piszą w instrukcji? Pewnie R3. Ale w sumie jak wlejesz DOT3, czy DOT4 to nie powinno zrobić > różnicy Pewnie tak. > Również pozdrawiam PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2014 Zaciski zregenerowałem, ale jeden cylinderek cieknie a jeden się zacina (klocki z jednej strony są bardziej zużyte). Nie mam czasu na dłubanie, więc będą całe nowe cylinderki. I tu pytanie, czy wymienić od razu klocki. Koszt znikomy a wszystkie będą tej samej grubości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.