Skocz do zawartości

Hak holowniczy


el_diablo

Rekomendowane odpowiedzi

Rozważam montaż haka w celu okazjonalnego ciągania niewielkiej przyczepki towarowej, ewentualnie przypięcia uchwytu na rowery.

Nie mam doświadczenia - na co zwrócić uwagę przy wyborze i montażu haka? Jacyś producenci są szczególnie godni tudzież niegodni polecenia?

Może ktoś zna jakiś zakład w okolicach Lublina, który fachowo ogarnia haki i elektrykę...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozważam montaż haka w celu okazjonalnego ciągania niewielkiej przyczepki towarowej, ewentualnie

> przypięcia uchwytu na rowery.

> Nie mam doświadczenia - na co zwrócić uwagę przy wyborze i montażu haka? Jacyś producenci są

> szczególnie godni tudzież niegodni polecenia?

> Może ktoś zna jakiś zakład w okolicach Lublina, który fachowo ogarnia haki i elektrykę...?

powinień miec certyfikat

najlepiej jakby był mocowany w tych samuch miejscach co oryginał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dedykowane haki do auta przeważnie zakłada się w miejsce zderzaka tylko plastik zakładasz swój, chyba że producent przewiduje mocowanie do podłużnicy bez ściągania zderzaka. Jeżeli twoje auto to to w opisie lancerek to ze zdjęć wydaje mi się iż montujesz go na podłużnice, najważniejsze przy kupnie używanego haka to tabliczka z homologacją bez tego nie zarejestrujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozważam montaż haka w celu okazjonalnego ciągania niewielkiej przyczepki towarowej, ewentualnie

> przypięcia uchwytu na rowery.

> Nie mam doświadczenia - na co zwrócić uwagę przy wyborze i montażu haka? Jacyś producenci są

> szczególnie godni tudzież niegodni polecenia?

>

haki ze Słupska mają dobrą opinię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozważam montaż haka w celu okazjonalnego ciągania niewielkiej przyczepki towarowej, ewentualnie

> przypięcia uchwytu na rowery.