el_diablo Napisano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2014 Rozważam montaż haka w celu okazjonalnego ciągania niewielkiej przyczepki towarowej, ewentualnie przypięcia uchwytu na rowery. Nie mam doświadczenia - na co zwrócić uwagę przy wyborze i montażu haka? Jacyś producenci są szczególnie godni tudzież niegodni polecenia? Może ktoś zna jakiś zakład w okolicach Lublina, który fachowo ogarnia haki i elektrykę...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2014 > Rozważam montaż haka w celu okazjonalnego ciągania niewielkiej przyczepki towarowej, ewentualnie > przypięcia uchwytu na rowery. > Nie mam doświadczenia - na co zwrócić uwagę przy wyborze i montażu haka? Jacyś producenci są > szczególnie godni tudzież niegodni polecenia? > Może ktoś zna jakiś zakład w okolicach Lublina, który fachowo ogarnia haki i elektrykę...? powinień miec certyfikat najlepiej jakby był mocowany w tych samuch miejscach co oryginał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koniuszko Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 dedykowane haki do auta przeważnie zakłada się w miejsce zderzaka tylko plastik zakładasz swój, chyba że producent przewiduje mocowanie do podłużnicy bez ściągania zderzaka. Jeżeli twoje auto to to w opisie lancerek to ze zdjęć wydaje mi się iż montujesz go na podłużnice, najważniejsze przy kupnie używanego haka to tabliczka z homologacją bez tego nie zarejestrujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Majkel_ Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 > Rozważam montaż haka w celu okazjonalnego ciągania niewielkiej przyczepki towarowej, ewentualnie > przypięcia uchwytu na rowery. > Nie mam doświadczenia - na co zwrócić uwagę przy wyborze i montażu haka? Jacyś producenci są > szczególnie godni tudzież niegodni polecenia? > haki ze Słupska mają dobrą opinię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 > Rozważam montaż haka w celu okazjonalnego ciągania niewielkiej przyczepki towarowej, ewentualnie > przypięcia uchwytu na rowery. > Nie mam doświadczenia - na co zwrócić uwagę przy wyborze i montażu haka? Jacyś producenci są > szczególnie godni tudzież niegodni polecenia? > Może ktoś zna jakiś zakład w okolicach Lublina, który fachowo ogarnia haki i elektrykę...? http://haki.lublin.pl/ ja u nich kupuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 > Nie mam doświadczenia - na co zwrócić uwagę przy wyborze i montażu haka? Na estetykę i wygodę użytkowania Miałem hak z kulą odkręcaną, a teraz mam wypinany Westfalii. Różnica w użytkowaniu jest kolosalna. Podłączenie haka trwa 10 sekund. Płytka z gniazdem przyczepy jest po wypięciu haka chowana w zderzak, tak że nie widać czy auto ma hak. Poprzednio z wersją odkręcaną zawsze był problem. A to sie wymazałem jakimś błockiem a to sie śruba nie chciala odkręcić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 > Na estetykę i wygodę użytkowania > Miałem hak z kulą odkręcaną, a teraz mam wypinany Westfalii. > Różnica w użytkowaniu jest kolosalna. > Podłączenie haka trwa 10 sekund. Płytka z gniazdem przyczepy jest po wypięciu haka chowana w > zderzak, tak że nie widać czy auto ma hak. > Poprzednio z wersją odkręcaną zawsze był problem. A to sie wymazałem jakimś błockiem a to sie > śruba nie chciala odkręcić... A ze tak glupio spytam, po co wogole hak odkrecac czy wypinać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 > A ze tak glupio spytam, po co wogole hak odkrecac czy wypinać? Estetyka i kąt zejścia. Przykładowo - w Jeep'ie GC na fabrycznym zawieszeniu jest około 29 stopni. Z podpiętym hakiem spada pewnie o połowę co sprawia, że -w praktyce- orze się drogę np. w większości stromych wjazdów do garażu, albo chociażby zjeździe z lawety (ostatnio testowałem). Z drugiej strony, hak jest skuteczną ochroną przy drobnych kolizjach, kiedy ktoś z tyłu nie zdąży wyhamować, więc jestem zdania, że lepiej zostawić go wpiętego na stałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 > A ze tak glupio spytam, po co wogole hak odkrecac czy wypinać? Jak byś pare razy przypie... solidnie piszczelem o wystający hak to byś wiedział dlaczego. Poza tym taki hak słabo wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 > Jak byś pare razy przypie... solidnie piszczelem o wystający hak to byś wiedział dlaczego. Hak założylem w styczniu. Wczesniej nigdy nie mialem auta z hakiem. Piszczelem przylozyelm raz a porzadnie. Tak bolalo, ze juz nie ma mozliwosci zebym jeszcze kiedys przylozyl - taki ostrozny teraz jestem. > Poza tym taki hak słabo wygląda Mi sie podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.