robert2609 Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 Powitać chodzi mi o magiczną śrubę do kasacji luzu w przekładni elektrycznej meg.2 kręcił ktoś tam kiedyś były poprawy?zdania są podzielone jedni nie chcą ruszać tej śruby drudzy zaś widzę że kręcą,mam uczucie iż jest luz na przekładni postukuje mi kiedy mam skręconą kierownicę w prawo tak o 15min zegarowych.Zawieszenie trzepane na różnych stacjach nikt nic nie znalazł,z zapytaniem o luz przekładni twierdzą że nie występuje wymieniłem łożyska górne mc-pherson na dolnym sworzniu też cisza a postukuje z przenoszeniem na kierownicę.Mam chęc dobrać się do tej śruby i delikatnie dokęcić ,ale chodzi mi po głowie pytanie czy własnie luz nie występuje najczęściej w położeniu kierownicy na wprost?a nie jak u mnie 15min na prawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 W MII zdarza się, że zaczynają stukać przednie amortyzatory (w MI ta przypadłość dotyczyła tylnych ). W zawieszeniu nie ma luzów a w trakcie jazdy słychać stuki. Przed próbą regulacji maglownicy sprawdziłbym, czy amortyzatory nie mają luzów. Niestety, żeby to sprawdzić trzeba wymontować amortyzator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 Można ale to niewiele pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 18 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 > W MII zdarza się, że zaczynają stukać przednie amortyzatory (w MI ta przypadłość dotyczyła tylnych > ). W zawieszeniu nie ma luzów a w trakcie jazdy słychać stuki. Przed próbą regulacji > maglownicy sprawdziłbym, czy amortyzatory nie mają luzów. Niestety, żeby to sprawdzić trzeba > wymontować amortyzator co do amorów to są sztywne sprawdzane przy wymianie łożysk swoją drogą to u mnie delikatnie pukają jak jest zimno amory tylne,pukają kilkaset metrów od startu auta po nocy później cichną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 > co do amorów to są sztywne sprawdzane przy wymianie łożysk swoją drogą to u mnie delikatnie pukają > jak jest zimno amory tylne,pukają kilkaset metrów od startu auta po nocy później cichną. Jak postukuje magiel to niedługo zacznie skrzypieć... Jak zacznie skrzypieć to będzie już do wymiany. Kręcenie śrubką nic nie da. W Wajbexie w W-wie mieli przekładnie TRW za jakieś 600,- może jeszcze jest dostępna? Regenerowanych nie kupuj, długo nie wytrzymują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 > Jak postukuje magiel to niedługo zacznie skrzypieć... Jak zacznie skrzypieć to będzie już do > wymiany. > Kręcenie śrubką nic nie da. > W Wajbexie w W-wie mieli przekładnie TRW za jakieś 600,- może jeszcze jest dostępna? > Regenerowanych nie kupuj, długo nie wytrzymują. te TRW, to pewnie są regenerowane na podzespołach TRW i tyle. nalepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 > te TRW, to pewnie są regenerowane na podzespołach TRW i tyle. > nalepszego Sękju TRW podobno nie regenerowane, ja kupiłem jakąś regenerowaną i to był słaby wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 18 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 > Sękju > TRW podobno nie regenerowane, ja kupiłem jakąś regenerowaną i to był słaby wybór piorun wie co to puka a puka od kiedy mam auto czyli ponad 2lata ,nie pogarszając się.gdyby to magiel to chyba by się nasilał coraz więcej,sam już nie wiem im więcej czytam szukam to głowa pęka co ludziska wynajdują... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 > piorun wie co to puka a puka od kiedy mam auto czyli ponad 2lata ,nie pogarszając się.gdyby to > magiel to chyba by się nasilał coraz więcej,sam już nie wiem im więcej czytam szukam to głowa > pęka co ludziska wynajdują... w stukającym maglu byłby wyczuwalny luz podczas kręcenia kołami, tzn czuć by było na obudowie magla, że coś stuka w środku. U mnie stukało tylko pod obciążeniem, na podniesionym aucie nic nie stukało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 po problemie dokręciłem śrubę jakieś 10min zegarowych kierownica się lekko usztywniła lecz wraca w położenie 0 samoczynnie,owe stuki ustały oby nie wróciły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > po problemie dokręciłem śrubę jakieś 10min zegarowych kierownica się lekko usztywniła lecz wraca w > położenie 0 samoczynnie,owe stuki ustały oby nie wróciły. no to rewelacja Pokaz jeszcze gdzie dokladnie jest ta sruba, może się kiedyś komuś przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > no to rewelacja > Pokaz jeszcze gdzie dokladnie jest ta sruba, może się kiedyś komuś przyda Na przykład mi W CLIO żony jest wspomaganie elektryczne i kierownica skręcona o kilka stopni w lewo lub w prawo praktycznie nie wraca samoczynnie do pozycji zero. Wrażenie podczas jazdy na wprost jest takie jakby miała opór blisko środka, który ją usztywnia. Czy to może mieć związek z rzeczoną śrubą? Lub ogólnie związek z elektrycznym wspomaganiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Na przykład mi > W CLIO żony jest wspomaganie elektryczne i kierownica skręcona o kilka stopni w lewo lub w prawo > praktycznie nie wraca samoczynnie do pozycji zero. > Wrażenie podczas jazdy na wprost jest takie jakby miała opór blisko środka, który ją usztywnia. > Czy to może mieć związek z rzeczoną śrubą? Lub ogólnie związek z elektrycznym wspomaganiem? Równie dobrze ze zbieżnością kół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Czy to może mieć związek z rzeczoną śrubą? Lub ogólnie związek z elektrycznym wspomaganiem? Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 21 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 > no to rewelacja > Pokaz jeszcze gdzie dokladnie jest ta sruba, może się kiedyś komuś przyda https://www.google.pl/search?q=przek%C5%...tml%3B768%3B576 ciężki do niej dostęp bo jest schowana,trzeba odkręcić osłonę silnika klucz nasadowy 12 przedłużka nawet2+2szt przegubowych końcówek.Dostęp od strony katalizatora giętkie ręce jakieś oswietlenie,warunek podczas regulacji koła w powietrzu trzeba dość siły by ją ruszyć idzie tak zrywająco nie płynnie,ja zrobiłem w garażu auto na lewarkach 20min z czego 15min kombinacji jak dostać się do śruby ,ale jest znaczna poprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.