Skocz do zawartości

regulował ktoś magiel


robert2609

Rekomendowane odpowiedzi

Powitać chodzi mi o magiczną śrubę do kasacji luzu w przekładni elektrycznej meg.2 kręcił ktoś tam kiedyś były poprawy?zdania są podzielone jedni nie chcą ruszać tej śruby drudzy zaś widzę że kręcą,mam uczucie iż jest luz na przekładni postukuje mi kiedy mam skręconą kierownicę w prawo tak o 15min zegarowych.Zawieszenie trzepane na różnych stacjach nikt nic nie znalazł,z zapytaniem o luz przekładni twierdzą że nie występuje confused.gif wymieniłem łożyska górne mc-pherson na dolnym sworzniu też cisza a postukuje z przenoszeniem na kierownicę.Mam chęc dobrać się do tej śruby i delikatnie dokęcić ,ale chodzi mi po głowie pytanie czy własnie luz nie występuje najczęściej w położeniu kierownicy na wprost?a nie jak u mnie 15min na prawo. niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W MII zdarza się, że zaczynają stukać przednie amortyzatory (w MI ta przypadłość dotyczyła tylnych grinser006.gif). W zawieszeniu nie ma luzów a w trakcie jazdy słychać stuki. Przed próbą regulacji maglownicy sprawdziłbym, czy amortyzatory nie mają luzów. Niestety, żeby to sprawdzić trzeba wymontować amortyzator oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W MII zdarza się, że zaczynają stukać przednie amortyzatory (w MI ta przypadłość dotyczyła tylnych

> ). W zawieszeniu nie ma luzów a w trakcie jazdy słychać stuki. Przed próbą regulacji

> maglownicy sprawdziłbym, czy amortyzatory nie mają luzów. Niestety, żeby to sprawdzić trzeba

> wymontować amortyzator

co do amorów to są sztywne sprawdzane przy wymianie łożysk swoją drogą to u mnie delikatnie pukają jak jest zimno amory tylne,pukają kilkaset metrów od startu auta po nocy później cichną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co do amorów to są sztywne sprawdzane przy wymianie łożysk swoją drogą to u mnie delikatnie pukają

> jak jest zimno amory tylne,pukają kilkaset metrów od startu auta po nocy później cichną.

Jak postukuje magiel to niedługo zacznie skrzypieć... Jak zacznie skrzypieć to będzie już do wymiany.

Kręcenie śrubką nic nie da.

W Wajbexie w W-wie mieli przekładnie TRW za jakieś 600,- może jeszcze jest dostępna?

Regenerowanych nie kupuj, długo nie wytrzymują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak postukuje magiel to niedługo zacznie skrzypieć... Jak zacznie skrzypieć to będzie już do

> wymiany.

> Kręcenie śrubką nic nie da.

> W Wajbexie w W-wie mieli przekładnie TRW za jakieś 600,- może jeszcze jest dostępna?

> Regenerowanych nie kupuj, długo nie wytrzymują.

te TRW, to pewnie są regenerowane na podzespołach TRW i tyle.

nalepszego smile.gifpiwo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sękju

> TRW podobno nie regenerowane, ja kupiłem jakąś regenerowaną i to był słaby wybór

piorun wie co to puka a puka od kiedy mam auto czyli ponad 2lata ,nie pogarszając się.gdyby to magiel to chyba by się nasilał coraz więcej,sam już nie wiem im więcej czytam szukam to głowa pęka co ludziska wynajdują... yikes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> piorun wie co to puka a puka od kiedy mam auto czyli ponad 2lata ,nie pogarszając się.gdyby to

> magiel to chyba by się nasilał coraz więcej,sam już nie wiem im więcej czytam szukam to głowa

> pęka co ludziska wynajdują...

w stukającym maglu byłby wyczuwalny luz podczas kręcenia kołami, tzn czuć by było na obudowie magla, że coś stuka w środku. U mnie stukało tylko pod obciążeniem, na podniesionym aucie nic nie stukało oink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po problemie dokręciłem śrubę jakieś 10min zegarowych kierownica się lekko usztywniła lecz wraca w

> położenie 0 samoczynnie,owe stuki ustały oby nie wróciły.

no to rewelacja waytogo.gif

Pokaz jeszcze gdzie dokladnie jest ta sruba, może się kiedyś komuś przyda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to rewelacja

> Pokaz jeszcze gdzie dokladnie jest ta sruba, może się kiedyś komuś przyda

Na przykład mi wink.gif

W CLIO żony jest wspomaganie elektryczne i kierownica skręcona o kilka stopni w lewo lub w prawo praktycznie nie wraca samoczynnie do pozycji zero.

Wrażenie podczas jazdy na wprost jest takie jakby miała opór blisko środka, który ją usztywnia.

Czy to może mieć związek z rzeczoną śrubą? Lub ogólnie związek z elektrycznym wspomaganiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na przykład mi

> W CLIO żony jest wspomaganie elektryczne i kierownica skręcona o kilka stopni w lewo lub w prawo

> praktycznie nie wraca samoczynnie do pozycji zero.

> Wrażenie podczas jazdy na wprost jest takie jakby miała opór blisko środka, który ją usztywnia.

> Czy to może mieć związek z rzeczoną śrubą? Lub ogólnie związek z elektrycznym wspomaganiem?

Równie dobrze ze zbieżnością kół smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to rewelacja

> Pokaz jeszcze gdzie dokladnie jest ta sruba, może się kiedyś komuś przyda

https://www.google.pl/search?q=przek%C5%...tml%3B768%3B576

ciężki do niej dostęp bo jest schowana,trzeba odkręcić osłonę silnika klucz nasadowy 12 przedłużka nawet2+2szt przegubowych końcówek.Dostęp od strony katalizatora giętkie ręce jakieś oswietlenie,warunek podczas regulacji koła w powietrzu trzeba dość siły by ją ruszyć idzie tak zrywająco nie płynnie,ja zrobiłem w garażu auto na lewarkach 20min z czego 15min kombinacji jak dostać się do śruby palacz.gif,ale jest znaczna poprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.