dioda144 Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 Po wakacjach zaczniemy się rozglądać za modelem Cruze. Interesuje mnie tylko benzyna, nie że nie lubię diesla ale celem jest gazowanie silnika, i teraz tu pytanie jaki najlepiej się do tego nadaje. robię dużo kilometrów rocznie i głównie miasto jakieś 90%, czasem bardzo krótkie trasy. Wszystkie samochody do tej pory były z gazem i wszystkie nigdy mnie nie zawiodły, cenię sobię dobra instalacje LPG. Ale nie o tym mowa. Jak wcześniej wspomniałem jaki silnik najlepiej nadaje się do gazowania i jakie wersji szukać żeby wyposażenie było przynajmniej dobre, z góry dziękuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szary77 Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 Witaj. Jeśli ma być zagazowany to daruj sobie 1.6 bo silnik do gazu się nie nadaje. pozostaje 1.8 albo 1.4 turbo. Ja bym jednak brał 1.8 do gazu. Zakładam że auto będzie używane więc rozglądaj się za wersją LT+ albo LTZ, ewentualnie jakas wersja Premium ( jak moja). W wyższych wersjach masz klieme automatyczną, duży wyświetlacz centralny, czasem navi różne inna czujniki i bajery. ogólnie autko fajne. Ja po 3 latach nie narzekam, ale i nalot mam nieduży z racji używania dwóch aut jednocześnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 > Po wakacjach zaczniemy się rozglądać za modelem Cruze. Interesuje mnie tylko benzyna, nie że nie > lubię diesla ale celem jest gazowanie silnika, i teraz tu pytanie jaki najlepiej się do tego > nadaje. robię dużo kilometrów rocznie i głównie miasto jakieś 90%, czasem bardzo krótkie > trasy. Wszystkie samochody do tej pory były z gazem i wszystkie nigdy mnie nie zawiodły, cenię > sobię dobra instalacje LPG. Ale nie o tym mowa. Jak wcześniej wspomniałem jaki silnik > najlepiej nadaje się do gazowania i jakie wersji szukać żeby wyposażenie było przynajmniej > dobre, z góry dziękuje za pomoc 1,8 z opcją do gazu Wersja co najmniej LT, najlepiej LT+ z opcją Premium Ale aby to jechało, to powinno być 1,4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 > Ale aby to jechało, to powinno być 1,4T a żeby miało gaz szukać silnika B14NEL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 > a żeby miało gaz szukać silnika B14NEL szukać bezowocnie bo takiego silnika w Cruzakach nie było, był tylko 1.4 NET. Swoją drogą czy może ktoś napisać czym FAKTYCZNIE rożni się wersja NEL od NET? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 > Swoją drogą czy może ktoś napisać czym FAKTYCZNIE rożni się wersja NEL od NET? Teraz w Oplu z LPG dają ten silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 > szukać bezowocnie bo takiego silnika w Cruzakach nie było, > był tylko 1.4 NET. > Swoją drogą czy może ktoś napisać czym FAKTYCZNIE rożni się wersja NEL od NET? chyba tylko mocą się różnią 120 - 140 KM ja w merivie mam B14NEL 120KM + fabryczne Landi Renzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 Jest jedno ale nie kazdy 1.8 nadaje sie do gazu. Te pod gaz placilo sie za przystosowanie do LPG. Ale czym one sie roznia? Chyba inne gniazda zaworowe. Trzebby podrazyc temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 > Jest jedno ale nie kazdy 1.8 nadaje sie do gazu. Te pod gaz placilo sie za przystosowanie do LPG. > Ale czym one sie roznia? Chyba inne gniazda zaworowe. Trzebby podrazyc temat. Na szczęście chyba w Cruze była większość do gazu. Gdy ja kupowałem, wszystkie, a w Orlando opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 > Jest jedno ale nie kazdy 1.8 nadaje sie do gazu. Te pod gaz placilo sie za przystosowanie do LPG. > Ale czym one sie roznia? Chyba inne gniazda zaworowe. Trzebby podrazyc temat. Parę postów niżej Tu już się toczyła dyskusja na temat silnika 1.8 i o jego przystosowaniu do LPG. Nikt racjonalnie nie potrafił udowodnić, że był on na taśmie produkcyjnej faktycznie przygotowany pod LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzzz Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 > Parę postów niżej Tu już się toczyła dyskusja na temat silnika 1.8 i o jego przystosowaniu do > LPG. > Nikt racjonalnie nie potrafił udowodnić, że był on na taśmie produkcyjnej faktycznie przygotowany > pod LPG. dodam tylko że, jeśli auto jest jeszcze na gwarancji to lepiej żeby w papierach było przystosowane do gazu, po gwarancji hulaj dusza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 > Parę postów niżej Tu już się toczyła dyskusja na temat silnika 1.8 i o jego przystosowaniu do > LPG. > Nikt racjonalnie nie potrafił udowodnić, że był on na taśmie produkcyjnej faktycznie przygotowany > pod LPG. Co nie znaczy, ze byl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > Na szczęście chyba w Cruze była większość do gazu. >Gdy ja kupowałem, wszystkie, oprócz kombi, żaden kombi nie był pod gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > oprócz kombi, żaden kombi nie był pod gaz ale bardziej wynikalo z tego, ze wstawka do bagaznika wymagal duzej ingerencji w celu wstawienia zbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > ale bardziej wynikalo z tego, ze wstawka do bagaznika wymagal duzej ingerencji w celu wstawienia > zbiornika. Zgadza się, że to zapewne była główna przyczyna, iż nie były do kombiaków obsadzane silniki 1,8 w opcji KL7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 24 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Jest jedno ale nie kazdy 1.8 nadaje sie do gazu. Te pod gaz placilo sie za przystosowanie do LPG. > Ale czym one sie roznia? Chyba inne gniazda zaworowe. Trzebby podrazyc temat. po czym stwierdzić ze akurat dany model jest z odpowiednimi gniazdami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 > po czym stwierdzić ze akurat dany model jest z odpowiednimi gniazdami? Tylko po rozpoznaniu przez system GM numeru VIN, ktory umie czytac konfiguracje auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.