bodix Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 Zastanawiam się nad zmianą bębnów na tarcze ale nie mogę trafić na forum na żaden wątek o tym. Podpowiedzcie ile elementów trzeba wymienić żeby zrobić z tyłu tarcze. Czy piasta jest inna? Jakieś różnice w kwestii linki ręcznego? Itp. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzik Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > Itp. Szukasz sobie problemu > Z góry dziękuję. A proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > Zastanawiam się nad zmianą bębnów na tarcze ale nie mogę trafić na forum na żaden wątek o tym. > Podpowiedzcie ile elementów trzeba wymienić żeby zrobić z tyłu tarcze. > Czy piasta jest inna? > Jakieś różnice w kwestii linki ręcznego? musisz miec flansze zeby zacisk zamontowac:D na centomani popytaj linki na bank beda inne > Itp. > Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 Niech mnie ktoś poprawi, ale najlepiej całą tylną belkę+linki+przewody, nie wiem jak z pompą hamulcową? Teraz pytanie, czy warto się w to bawić? Jak elektronika to zniesie - wszelkie czujniki? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzik Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 > Niech mnie ktoś poprawi, ale najlepiej całą tylną belkę+linki+przewody, Oczywiście, że tak najlepiej tylko gdzie kupić taką belkę mając pewność, że nie jest krzywa? > nie wiem jak z pompą > hamulcową? Wg mnie może zostać sama. > Teraz pytanie, czy warto się w to bawić? Dla efektu wizualnego tak Dla poprawy hamowania nie > Jak elektronika to zniesie - wszelkie czujniki? Nie ma co znosić. Pierścień magnetyczny jest w piaście. > Pozdrawiam A teraz dołożyć do tego zacierające się zaciski, brak zestawów naprawczych...no nie wiem. Ja bym się nie zdecydował bo kupa kasy i energii (trzeba znaleźć prostą belkę, przełożyć, jak belka ze szrotu to pewno tarcze skorodowane, to pasuje wymienić bo klocki zje w pól dnia, oczyścić zaciski, mając nadzieję, że nie zatarte) żeby usiąść "no fajnie...za tyle pieniędzy to bym wymienił na sporta z tarczami z tyłu..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 > Oczywiście, że tak najlepiej tylko gdzie kupić taką belkę mając pewność, że nie jest krzywa? dokładnie, kolejne ryzyko > Wg mnie może zostać sama. > Dla efektu wizualnego tak u mnie to bez różnicy, bo i tak wolę stal pełną niż alu > Dla poprawy hamowania nie czyli bez sensu > Nie ma co znosić. Pierścień magnetyczny jest w piaście. wiem > A teraz dołożyć do tego zacierające się zaciski, brak zestawów naprawczych...no nie wiem. Ja bym > się nie zdecydował bo kupa kasy i energii (trzeba znaleźć prostą belkę, przełożyć, jak belka > ze szrotu to pewno tarcze skorodowane, to pasuje wymienić bo klocki zje w pól dnia, oczyścić > zaciski, mając nadzieję, że nie zatarte) żeby usiąść "no fajnie...za tyle pieniędzy to bym > wymienił na sporta z tarczami z tyłu..." tys prowda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 czop, moze pierscien pod piaste, linki. odkrecasz stary czop na 4 sruby, krecisz ten pod zaciski, podkladka pozniej piasta. Montujesz oslone,tarcze,zacisk z klockami i linke. Nie ma sensu zmieniac calej belki Ja w bravo starym, bebny na zaciski z alfy 145 zmienilem w godzine. Teraz w punto tez bym chetnie zrobil ale czopa moge dopasowac z hgt a cena w aso zaporowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > Oczywiście, że tak najlepiej tylko gdzie kupić taką belkę mając pewność, że nie jest krzywa? > Wg mnie może zostać sama. > Dla efektu wizualnego tak > Dla poprawy hamowania nie > Nie ma co znosić. Pierścień magnetyczny jest w piaście. > A teraz dołożyć do tego zacierające się zaciski, brak zestawów naprawczych...no nie wiem. Ja bym > się nie zdecydował bo kupa kasy i energii (trzeba znaleźć prostą belkę, przełożyć, jak belka > ze szrotu to pewno tarcze skorodowane, to pasuje wymienić bo klocki zje w pól dnia, oczyścić > zaciski, mając nadzieję, że nie zatarte) żeby usiąść "no fajnie...za tyle pieniędzy to bym > wymienił na sporta z tarczami z tyłu..." Dokładnie. Tarcze lepiej wyglądają, ale bardziej praktyczne są bębny. A zacisk kosztuje 700PLN w ASO.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodix Napisano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Dziękuję za wszystkie wszystkie info - na razie odpuszczam. Doszedłem do wniosku że lepiej po prostu kupić Abartha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.