Skocz do zawartości

Bębny vs tarcze tył GP


bodix

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad zmianą bębnów na tarcze ale nie mogę trafić na forum na żaden wątek o tym. Podpowiedzcie ile elementów trzeba wymienić żeby zrobić z tyłu tarcze.

Czy piasta jest inna?

Jakieś różnice w kwestii linki ręcznego?

Itp.

Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zastanawiam się nad zmianą bębnów na tarcze ale nie mogę trafić na forum na żaden wątek o tym.

> Podpowiedzcie ile elementów trzeba wymienić żeby zrobić z tyłu tarcze.

> Czy piasta jest inna?

> Jakieś różnice w kwestii linki ręcznego?

musisz miec flansze zeby zacisk zamontowac:D na centomani popytaj grinser006.gif linki na bank beda inne grinser006.gif

> Itp.

> Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech mnie ktoś poprawi, ale najlepiej całą tylną belkę+linki+przewody, nie wiem jak z pompą hamulcową?

Teraz pytanie, czy warto się w to bawić?

Jak elektronika to zniesie - wszelkie czujniki?

Pozdrawiam 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niech mnie ktoś poprawi, ale najlepiej całą tylną belkę+linki+przewody,

Oczywiście, że tak najlepiej ok.gif tylko gdzie kupić taką belkę mając pewność, że nie jest krzywa?

> nie wiem jak z pompą

> hamulcową?

Wg mnie może zostać sama.

> Teraz pytanie, czy warto się w to bawić?

Dla efektu wizualnego tak ok.gif

Dla poprawy hamowania nie no.gif

> Jak elektronika to zniesie - wszelkie czujniki?

Nie ma co znosić. Pierścień magnetyczny jest w piaście.

> Pozdrawiam

A teraz dołożyć do tego zacierające się zaciski, brak zestawów naprawczych...no nie wiem. Ja bym się nie zdecydował bo kupa kasy i energii (trzeba znaleźć prostą belkę, przełożyć, jak belka ze szrotu to pewno tarcze skorodowane, to pasuje wymienić bo klocki zje w pól dnia, oczyścić zaciski, mając nadzieję, że nie zatarte) żeby usiąść "no fajnie...za tyle pieniędzy to bym wymienił na sporta z tarczami z tyłu..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście, że tak najlepiej tylko gdzie kupić taką belkę mając pewność, że nie jest krzywa?

dokładnie, kolejne ryzyko ok.gif

> Wg mnie może zostać sama.

> Dla efektu wizualnego tak

u mnie to bez różnicy, bo i tak wolę stal pełną niż alu alien.gif

> Dla poprawy hamowania nie

czyli bez sensu zlosnik.gif

> Nie ma co znosić. Pierścień magnetyczny jest w piaście.

wiem wink.gif

> A teraz dołożyć do tego zacierające się zaciski, brak zestawów naprawczych...no nie wiem. Ja bym

> się nie zdecydował bo kupa kasy i energii (trzeba znaleźć prostą belkę, przełożyć, jak belka

> ze szrotu to pewno tarcze skorodowane, to pasuje wymienić bo klocki zje w pól dnia, oczyścić

> zaciski, mając nadzieję, że nie zatarte) żeby usiąść "no fajnie...za tyle pieniędzy to bym

> wymienił na sporta z tarczami z tyłu..."

tys prowda old.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czop, moze pierscien pod piaste, linki.

odkrecasz stary czop na 4 sruby, krecisz ten pod zaciski, podkladka pozniej piasta. Montujesz oslone,tarcze,zacisk z klockami i linke.

Nie ma sensu zmieniac calej belki

Ja w bravo starym, bebny na zaciski z alfy 145 zmienilem w godzine.

Teraz w punto tez bym chetnie zrobil ale czopa moge dopasowac z hgt a cena w aso zaporowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście, że tak najlepiej tylko gdzie kupić taką belkę mając pewność, że nie jest krzywa?

> Wg mnie może zostać sama.

> Dla efektu wizualnego tak

> Dla poprawy hamowania nie

> Nie ma co znosić. Pierścień magnetyczny jest w piaście.

> A teraz dołożyć do tego zacierające się zaciski, brak zestawów naprawczych...no nie wiem. Ja bym

> się nie zdecydował bo kupa kasy i energii (trzeba znaleźć prostą belkę, przełożyć, jak belka

> ze szrotu to pewno tarcze skorodowane, to pasuje wymienić bo klocki zje w pól dnia, oczyścić

> zaciski, mając nadzieję, że nie zatarte) żeby usiąść "no fajnie...za tyle pieniędzy to bym

> wymienił na sporta z tarczami z tyłu..."

Dokładnie. Tarcze lepiej wyglądają, ale bardziej praktyczne są bębny. A zacisk kosztuje 700PLN w ASO....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.