lukaselk Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 Od jakiegoś czasu dudni i trzęsie mi autem podczas hamowania. Jest coraz gorzej więc chcę coś z tym zrobić. Słychać dudnienie i wibracje na kierownicy ale... Podczas lekkiego hamowania nic się nie dzieje. Jeśli wcisnę mocniej zaczyna dudnić. Jeśli docisnę jeszcze mocniej i znowu jest cisza i spokój. Robiłem przegląd zawieszenia i niby wszystko ok. Trzymał mi tylny zacisk ale zostało naprawione i w obydwu zaciskach wymienione gumki i klocki na nowe. Jedyne co mi przychodzi do głowy to coś co mi kiedyś powiedział diagnosta. Że są luzy na amortyzatorach. Generalnie są sprawne ale te rury maja trochę luzu. Czy to może być przyczyna? Dawno już też słychać było, że trochę tłucze na dziurach ale zawsze na ścieżce wszystko było ok jeśli chodzi o wahacze, końcówki itp. PS. Wszystkie tarcze i klocki wymieniane niedawno na TRW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 jaki masz nalot na tych amorkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2014 268tyś Sprawność 68%-71% potwierdzone na dwóch różnych stacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 no to mogło się już troszkę tłoczysko wyrobić, trzeba by je rozebrać i sprawdzić co tam się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2014 Czyli to może być właśnie ten luz tak? Jeśli już to bym kupił nowe. Oryginały jak widać dość wytrzymałe. Tam szły Cofap lub Boge jako oryginały? Z tego co ludzie piszą Cofap tandeta więc nijak się to ma do tych które mam obecnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 u mnie się tak działo jak miałem zniszczone przednie opony. przekładka tył-przód załatwiła sprawę - warto spróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2014 To już jest od dłuższego czasu ale teraz dopiero się nasila. W tym czasie zmieniałem koła letnie/zimowe i opony na nich i efekt był ten sam. Jeszcze ewentualnie przychodzi mi do głowy drążek stabilizatora (mam ten starszy typ bez blokady ruchu na boki) ale chyba on nie jest w stanie tak wibrować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 Panie ja stawiam na zajechane amorki ponad 250kkm to jest masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2014 Też się dziwiłem, że tyle wytrzymały. Auto prowadzi się normalnie tyle, że właśnie coś dudni. Jeśli cena ori będzie zaporowa to czy może są dostępne bilsteiny? Bo jakoś mały wybór zamienników z numerem 50711243 poza KYB, Sachsem i Monroe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 tam gdzie nim jeździsz to chyba drogi są robione poziomicy i dziur na nich brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 a tarcze masz nie powichrowane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2014 Niedawno wymieniane wszystkie 4 nie wiem czy nawet 10kkm mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 > Niedawno wymieniane wszystkie 4 nie wiem czy nawet 10kkm mają W jakim stopniu klocki przednie są zużyte? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 26 Września 2014 Udostępnij Napisano 26 Września 2014 > Niedawno wymieniane wszystkie 4 nie wiem czy nawet 10kkm mają to o niczym nie świadczy, ja kupiłem nowe i były powichrowane, przetoczenie pomogło a tokarka wcale dużo nie zebrała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 26 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2014 Klocki zużyte minimalnie bo od wymiany akurat trafiło się, że niewiele jeździłem. Chyba spróbuję w ciemno od amortyzatorów bo i tak maja już kosmiczny przebieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek61 Napisano 26 Września 2014 Udostępnij Napisano 26 Września 2014 > Klocki zużyte minimalnie bo od wymiany akurat trafiło się, że niewiele jeździłem. Chyba spróbuję w > ciemno od amortyzatorów bo i tak maja już kosmiczny przebieg. Stawiam na tarcze hamulcowe zrobone z chinskiej stali tez tak miałem w Marei kilka lat temu Tarcze na tokarnie i wyjdzie ich stan. Taniej sprawdzic tarcze na tokarni niz wymieniac amortyztory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 26 Września 2014 Udostępnij Napisano 26 Września 2014 Miałem podobne objawy: - przy lekkim hamowaniu stukanie z jednej strony wraz z drganiami na kierownicy - przy mocnym hamowaniu (60 do 100 % siły hamowania) cisza a auto idzie stabilnie jak po szynach Diagnosta nic nie znalazł. Poszukałem sam - podniosłem przód auta. Chwyciłem koło. Jedno miało luz ruszając lewo prawo - minimalny. Ruszając kołem położyłem rękę na drążku kierowniczym - stabilny. Chwyciłem za sworzeń końcówki drażka - czuć było luz i pracę elementu. Po demontażu ukazał się rozerwany kołnierz, tag gdzie wzrok nie sięgał. Nowa TRW ok. 63 zł Wkręciłem nową na tę samą liczbę obrotów ( wymiary identyczne) i obyło się bez poprawiania zbieżności. Łączniki drążka stabilizatora też wymieniałem. Robiły denerwujące pąg-pąg na nierównościach poprzecznych przy wadze auta większej niż tylko z kierowcą. Też mona sprawdzić w garażu. Chwytasz za kant błotnika i góra - dół mocno bujamy. Albo pomagier buja, a ty chwytasz łącznik. Jak ma luz to drgania wyczujesz trzymając go ręka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 26 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2014 > Miałem podobne objawy: > - przy lekkim hamowaniu stukanie z jednej strony > wraz z drganiami na kierownicy > - przy mocnym hamowaniu (60 do 100 % siły hamowania) > cisza a auto idzie stabilnie jak po szynach Dokładnie tak to wygląda. Pojadę może jeszcze raz na ścieżkę tylko gdzieś indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.