volf6 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Kolego rozmawiamy wlasnie o mojej pracy zawodowej a Ty mi z definicja wyjezdzasz. Nieźle się skompromitowałeś Zawsze jednak jednak jest czas na uzupełnienie wiedzy, nawet jak jesteś "douczony" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Powiem tak, wydaje Ci sie ! > Miales przed oczami dowod rejestracyjny tej przyczepy ? Znasz DMC tej przyczepy ? za Ustawą Prawo o ruchu drogowym Quote: Art.2 33) pojazd samochodowy - pojazd silnikowy, którego konstrukcja umożliwia jazdę z prędkością przekraczającą 25 km/h; określenie to nie obejmuje ciągnika rolniczego za Ustawą o kierujących pojazdami Quote: Art. 6 6) kategorii B: a) pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t, z wyjątkiem autobusu i motocykla, b) zespołem pojazdów złożonym z pojazdu, o którym mowa w lit. a, oraz z przyczepy lekkiej, c) zespołem pojazdów złożonym z pojazdu, o którym mowa w lit. a, oraz z przyczepy innej niż lekka, o ile łączna dopuszczalna masa całkowita zespołu tych pojazdów nie przekracza 4250 kg, z zastrzeżeniem ust. 2, d) pojazdami określonymi dla prawa jazdy kategorii AM; 12) kategorii B+E, C+E lub D+E - pojazdem określonym odpowiednio w prawie jazdy kategorii B, C lub D, łącznie z przyczepą (przyczepami), przy czym w zakresie kategorii B+E dopuszczalna masa całkowita ciągniętej przyczepy nie może przekraczać 3,5 t; 3. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawo jazdy: 2) kategorii B+E, C1+E, C+E, D1+E i D+E uprawnia do kierowania zespołem pojazdów złożonym z ciągnika rolniczego z przyczepą (przyczepami) lub pojazdu wolnobieżnego z przyczepą (przyczepami); > Poruszajac sie z ta przyczepa kat T jest ona nieinteresujaca bo kombinacja podlaga jako jedancalosc > - > Jadac BE mozesz sobie ten ciagnik poprowadzic a przyczepe to sobie mozesz podpiac ale gora o DCM do > 3,5 t > kumasz czy to dla Ciebie za trudne ? Nie jestem przekonany. Moim zdaniem obie części przepisu Art.6 ust. 12 muszą być rozpatrywanie łącznie (sformułowanie "przy czym" moim zdaniem stanowi tu koniunkcję, która jest prawdziwa tylko wtedy, gdy oba zdania logiczne są prawdziwe) - czyli ograniczenie DMC przyczepy dotyczy pojazdów samochodowych (bo takie są określone w kategorii B). A kategoria B uprawnia do kierowania ciągnikiem rolniczym niejako dodatkowo, tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Swoją drogą jestem ciekaw interpretacji Policji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikomir Napisano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Swoją drogą jestem ciekaw interpretacji Policji A ja dodatkowo: ubezpieczyciela, prokuratora czy sądu jak wydarzy się wypadek (odpukać).. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > A ja dodatkowo: ubezpieczyciela, prokuratora czy sądu jak wydarzy się wypadek (odpukać).. w czym wy widzicie problem - zgodnie z przepisami mam prawo jechac takim pojazdem na B+E wiec jesli zdarzy sie wypadek albo kontrola to z papierami jest wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > w czym wy widzicie problem - zgodnie z przepisami mam prawo jechac takim pojazdem na B+E wiec > jesli zdarzy sie wypadek albo kontrola to z papierami jest wszystko ok. Mnie też się tak wydaje i wydaje mi się, że taki był zamysł ustawodawcy... ale niestety przepis można zinterpretować także w inny sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guzon Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Witam, > Czy B+E uprawnia do jazdy takim zestawem ? Widziałem tu przeróżne wypowiedzi, lecz powiem jedno - w tym przypadku tylko kat T, lub b+e, lub c+e... Na kat. b możesz kierować ciągnikiem z lekką przyczepą JEDNOOSIOWĄ oraz wszelkim sprzętem rolniczym ZAWIESZANYM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Na kat. b możesz kierować ciągnikiem z lekką przyczepą JEDNOOSIOWĄ oraz wszelkim sprzętem rolniczym > ZAWIESZANYM. Nie musi być jednoosiowa. Ma być lekka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guzon Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Nie musi być jednoosiowa. Ma być lekka... eee chyba musi, całkiem niedawno w gronie poruszaliśmy ten temat, znajomy instruktor twierdził, że jednoosiowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Obydwaj wiemy, ze przed niecalym miesiacem sprawa wygladala jeszcze inaczej. > Obecnie warunkiem prowadzenia kat A1bez egzaminu jest posiadenie kat B od Minimum 3 lat czyli wiek > nie mniejszy niz 21 lat. > Kat. A1 jest dla osob fizycznych ktore ukonczyly 16 rok zycia. > wyjasnia czy mam jeszcze cos dorzucic ? To teraz spójrz w te przepisy, nie nadymaj się tylko przeczytaj w końcu to, co zostało podlinkowane. To co właśnie potwierdziłeś, to podpunkt 4, który posiadaczom kat. B daje bonus w postaci możliwości dosiadania niewielkich motocykli. A dwa podpunkty wcześniej jest bonus w postaci możliwości kierowania ciągnikiem rolniczym z przyczepą bądź przyczepami. I tego już nie widzisz?? Jakbyś dalej był oporny i wymyślał kolejne bzdury to masz tu wklejone i przeczytaj: Quote: 3. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawo jazdy: 1) kategorii B, C1, C, D1 i D uprawnia do kierowania ciągnikiem rolniczym, pojazdem wolnobieżnym oraz zespołem złożonym z tego pojazdu i przy-czepy lekkiej; 2) kategorii B+E, C1+E, C+E, D1+E i D+E uprawnia do kierowania zespołem pojazdów złożonym z ciągnika rolniczego z przyczepą (przyczepami) lub pojazdu wolnobieżnego z przyczepą (przyczepami); 3) kategorii AM, A1, A2 i A uprawnia do kierowania zespołem pojazdów zło-żonym z pojazdu określonego dla tej kategorii wraz z przyczepą; 4) kategorii B uprawnia do kierowania motocyklem o pojemności skokowej silnika nieprzekraczającej 125 cm3, mocy nieprzekraczającej 11 kW i sto-sunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym 0,1 kW/kg pod warun-kiem, że osoba posiada prawo jazdy kategorii B od co najmniej 3 lat. Gdzie masz napisane o jakichkolwiek masach? Tylko nie rób sobie żartów i nie odwołuj się do wczęśniejszych definicji pojazdu silnikowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > W takim że A1 możesz zrobić mając lat 16, a B musisz mieć skończone 18. > Podobnie z T. > Ależ oczywiście że można, ale wpierw trzeba mieć 18+ na kat b, i potem 3 lata "praktyki" by wsiąść > na moto. Czyli 5 lat różnicy w wieku dopuszczającym do korzystania z tego samego pojazdu. Ale ja to wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > To teraz spójrz w te przepisy, nie nadymaj się tylko przeczytaj w końcu to, co zostało > podlinkowane. To co właśnie potwierdziłeś, to podpunkt 4, który posiadaczom kat. B daje bonus > w postaci możliwości dosiadania niewielkich motocykli. A dwa podpunkty wcześniej jest bonus w > postaci możliwości kierowania ciągnikiem rolniczym z przyczepą bądź przyczepami. I tego już > nie widzisz?? Jakbyś dalej był oporny i wymyślał kolejne bzdury to masz tu wklejone i > przeczytaj: > Quote: > 3. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawo jazdy: > 1) kategorii B, C1, C, D1 i D uprawnia do kierowania ciągnikiem rolniczym, pojazdem wolnobieżnym > oraz zespołem złożonym z tego pojazdu i przy-czepy lekkiej; > 2) kategorii B+E, C1+E, C+E, D1+E i D+E uprawnia do kierowania zespołem pojazdów złożonym z > ciągnika rolniczego z przyczepą (przyczepami) lub pojazdu wolnobieżnego z przyczepą > (przyczepami); > 3) kategorii AM, A1, A2 i A uprawnia do kierowania zespołem pojazdów zło-żonym z pojazdu > określonego dla tej kategorii wraz z przyczepą; > 4) kategorii B uprawnia do kierowania motocyklem o pojemności skokowej silnika nieprzekraczającej > 125 cm3, mocy nieprzekraczającej 11 kW i sto-sunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym 0,1 > kW/kg pod warun-kiem, że osoba posiada prawo jazdy kategorii B od co najmniej 3 lat. > Gdzie masz napisane o jakichkolwiek masach? Tylko nie rób sobie żartów i nie odwołuj się do > wczęśniejszych definicji pojazdu silnikowego tez spojrz jeszcze troszke dokladniej, bo wlasnie jest napisane ze dla B+E o ile jedziesz pojazdem opisanym kategoria B to masz wlasnie ograniczenie do 3.5t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Mnie też się tak wydaje i wydaje mi się, że taki był zamysł ustawodawcy... ale niestety przepis > można zinterpretować także w inny sposób. Przepis jest jasny i nie budzi wątpliwości. Oczywiście jak ktoś się drugiego dna chce doszukiwać to zawsze może ale nie ma to nic wspólnego ze zdrowym rozsądkiem. Zaraz się zacznie różna i łączna interpretacja przepisów i wyjdzie, że na B można jeździć samochodem ale dopiero po trzech latach jego posiadania i do max 125ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > tez spojrz jeszcze troszke dokladniej, bo wlasnie jest napisane ze dla B+E o ile jedziesz pojazdem > opisanym kategoria B to masz wlasnie ograniczenie do 3.5t jeśli chodzi Ci o pojazd samochodowy to tak. Ale dyskusja dotyczy ciągnika z przyczepami, braku ograniczeń tonażowych i wymaganej na to kat. B+E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > jeśli chodzi Ci o pojazd samochodowy to tak. Ale dyskusja dotyczy ciągnika z przyczepami, braku > ograniczeń tonażowych i wymaganej na to kat. B+E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 Mnie powoli ta dyskusja zaczyna nudzic. Na koniec zapytam skad wiecie ( do tych co na Tak ) bez wzgladu w papiery. 1. Jaka predkosc rozwija ten ciagnik - czy wogole lapie sie n kat. B ? To mniej wiecej tak, jak byscie na oko oceniali preczepe z hamulcem najazdowym - jaka ma DMC Ja podejrzewam, ze tan ciagnik swobodnie z 40 t rozwija conajmniej 60 km/h p.s. dla mnie nastepny gniot ustawy nijak pasujacy do zycia. Gniot ma to do siebie, ze dopuki nic sie nie dzieje jest OK, gorzej jak cos sie s.......... dobranoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kristo Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Mnie powoli ta dyskusja zaczyna nudzic. > Na koniec zapytam skad wiecie ( do tych co na Tak ) bez wzgladu w papiery. > 1. Jaka predkosc rozwija ten ciagnik - czy wogole lapie sie n kat. B ? > To mniej wiecej tak, jak byscie na oko oceniali preczepe z hamulcem najazdowym - jaka ma DMC > Ja podejrzewam, ze tan ciagnik swobodnie z 40 t rozwija conajmniej 60 km/h > p.s. dla mnie nastepny gniot ustawy nijak pasujacy do zycia. Gniot ma to do siebie, ze dopuki nic > sie nie dzieje jest OK, gorzej jak cos sie s.......... > dobranoc. ZA KACZY.... jeżeli nie doczytałeś.. :-) Tak. To JCB Fastrac, jest to rejestrowane jako ciągnik rolniczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Mnie powoli ta dyskusja zaczyna nudzic. > Na koniec zapytam skad wiecie ( do tych co na Tak ) bez wzgladu w papiery. > 1. Jaka predkosc rozwija ten ciagnik - czy wogole lapie sie n kat. B ? jesli jest zarejestrowany jak ciagnik rolniczy to nie ma to wiekszego znaczenia... jest ciagnikiem ze wszelkimi tego ograniczeniami. > To mniej wiecej tak, jak byscie na oko oceniali preczepe z hamulcem najazdowym - jaka ma DMC > Ja podejrzewam, ze tan ciagnik swobodnie z 40 t rozwija conajmniej 60 km/h ale co to zmienia? jest zarejestrowany jako ciagnik, spelnia wymagana homologacyjne na ciagnik, to jest ciagnikiem i mozna nim jezdzic na kategorii T albo B (+E) > p.s. dla mnie nastepny gniot ustawy nijak pasujacy do zycia. Gniot ma to do siebie, ze dopuki nic > sie nie dzieje jest OK, gorzej jak cos sie s.......... cala ta dyskusja opiera sie na zalozeniu ze to cos na zdjeciu jest ciagnikiem rolniczym... i bez zagladania do DR jest czysto akademicka. Inna sprawa ze opierajac sie na tym zalozeniu akurat Ty wykazales sie brakiem szczegolowej wiedzy co zostalo ci wielokrotnie wykazane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Mnie powoli ta dyskusja zaczyna nudzic. (...) > dobranoc. Jak już się wyśpisz to napisz, można czy nie można tym jechać na B+E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Przepis jest jasny i nie budzi wątpliwości. Oczywiście jak ktoś się drugiego dna chce doszukiwać to > zawsze może ale nie ma to nic wspólnego ze zdrowym rozsądkiem. Zaraz się zacznie różna i > łączna interpretacja przepisów i wyjdzie, że na B można jeździć samochodem ale dopiero po > trzech latach jego posiadania i do max 125ccm Wszystko zalezy od tego, kto interpretuje przepisy i kto ja zleca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Wszystko zalezy od tego, kto interpretuje przepisy i kto ja zleca Ostatnio dyskutowaliśmy o postoju na chodniku samochodu ciężarowego. Jakoś zniknąłeś w tej dyskusji. Teraz też namieszasz i uciekniesz? Bo ja mam czas, jakoś tam czytam i sensownie interpretuję przepisy i mogę podyskutować ale daj mi szansę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Ostatnio dyskutowaliśmy o postoju na chodniku samochodu ciężarowego. Jakoś zniknąłeś w tej > dyskusji. Teraz też namieszasz i uciekniesz? Bo ja mam czas, jakoś tam czytam i sensownie > interpretuję przepisy i mogę podyskutować ale daj mi szansę Napisalem wtedy, ze punkt 1 o ktorym pisalem dotyczy postoju dwoma kolami na chodniku. Ty pisales o pkt 2 mowiacym o postoju wszystkimi kolami. Edit: Ja zniknalem? To Ty odpowiedziales 3 dni pozniej, nawet nie widzialem, nie sledze wszystkich watkow. Prawo o ruchu drogowym Dz.U.2012.0.1137 t.j. - Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym Art. 47. Zatrzymanie pojazdu samochodowego na chodniku 1. Dopuszcza się zatrzymanie lub postój na chodniku kołami jednego boku lub przedniej osi pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 2,5 t, pod warunkiem że: 1) na danym odcinku jezdni nie obowiązuje zakaz zatrzymania lub postoju; 2) szerokość chodnika pozostawionego dla pieszych jest taka, że nie utrudni im ruchu i jest nie mniejsza niż 1,5 m; 3) pojazd umieszczony przednią osią na chodniku nie tamuje ruchu pojazdów na jezdni. 2. Dopuszcza się, przy zachowaniu warunków określonych w ust. 1 pkt 2, zatrzymanie lub postój na chodniku przy krawędzi jezdni całego samochodu osobowego, motocykla, motoroweru, roweru lub wózka rowerowego. Inny pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 2,5 t może być w całości umieszczony na chodniku tylko w miejscu wyznaczonym odpowiednimi znakami drogowymi. I tak, dalej twierdze, ze mozna zaparkowac samochod ciezarowy do 2.5t na chodniku zgodnie z ustepem 1, czyli dwoma kolami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Napisalem wtedy, ze punkt 1 o ktorym pisalem dotyczy postoju dwoma kolami na chodniku. Ty pisales o > pkt 2 mowiacym o postoju wszystkimi kolami. > Edit: Ja zniknalem? To Ty odpowiedziales 3 dni pozniej, nawet nie widzialem, nie sledze wszystkich > watkow. > Prawo o ruchu drogowym > Dz.U.2012.0.1137 t.j. - Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym > Art. 47. Zatrzymanie pojazdu samochodowego na chodniku > 1. Dopuszcza się zatrzymanie lub postój na chodniku kołami jednego boku lub przedniej osi pojazdu > samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 2,5 t, pod warunkiem że: > 1) na danym odcinku jezdni nie obowiązuje zakaz zatrzymania lub postoju; > 2) szerokość chodnika pozostawionego dla pieszych jest taka, że nie utrudni im ruchu i jest nie > mniejsza niż 1,5 m; > 3) pojazd umieszczony przednią osią na chodniku nie tamuje ruchu pojazdów na jezdni. > 2. Dopuszcza się, przy zachowaniu warunków określonych w ust. 1 pkt 2, zatrzymanie lub postój na > chodniku przy krawędzi jezdni całego samochodu osobowego, motocykla, motoroweru, roweru lub > wózka rowerowego. Inny pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 2,5 t może > być w całości umieszczony na chodniku tylko w miejscu wyznaczonym odpowiednimi znakami > drogowymi. > I tak, dalej twierdze, ze mozna zaparkowac samochod ciezarowy do 2.5t na chodniku zgodnie z ustepem > 1, czyli dwoma kolami. Słuchaj, jak mówimy o parkowaniu o chodniku to chyba każdy głupi wyobrazi sobie samochód stojący po prostu na chodniku. A Ty mi teraz wyskakujesz z samochodem stojącym jedynie dwoma kołami na nim. Oczywiście jak chcesz koniecznie obronić swoje racje to rozumiem takie tłumaczenie ale fajnie by było jakbyś nie naginał wszystkiego by tylko nie przyznać się do błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Słuchaj, jak mówimy o parkowaniu o chodniku to chyba każdy głupi wyobrazi sobie samochód stojący po > prostu na chodniku. Mhm... ile masz chodnikow szerszych niz 3.5m bez dodatkowych znakow? Ja, poniewaz nie znam tak szerokich chodnikow bez wyznaczonych miejsc wyobrazilem sobie auto stojace polowa na chodniku. Ba, nie tylko wyobrazilem sobie, ale opisalem to przywolujac art 47 ust. 1, ktory mowi o takim wlasnie parkowaniu. > A Ty mi teraz wyskakujesz z samochodem stojącym jedynie dwoma kołami na Teraz? Ja o tym pisze od poczatku. > nim. Oczywiście jak chcesz koniecznie obronić swoje racje to rozumiem takie tłumaczenie ale > fajnie by było jakbyś nie naginał wszystkiego by tylko nie przyznać się do błędu. Nigdzie nie pisalem o parkowaniu calego samochodu nq chodniku (jesli tak bylo to wskaz taki post i wtedy przeprosze i przyznam sie do bledu). Juz na samym poczatku przywolalem ustep 1 mowiacy o parkowaniu dwoma kolami na chodniku. Wiec nie wiem o co Ci chodzi - to Ty sie upierales, ze nie mozna przywolujac ustep 2 mowiacy o parkowaniu calego samochodu. Poza tym u mnie w miescie nie znam ani jednego miejsca, gdzie chodnik mialby ponad 3.5m (zeby zmiescic caly samochod zostawiajac wymagane miejsce dla pieszych), gdzie nie byloby wyznaczonego miejsca parkingowego (zwykle platnego) lub zakazu parkowania - nie wiem jak u Ciebie. Ale skoro juz wszysko jasne to moze skonczymy juz ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Mhm... ile masz chodnikow szerszych niz 3.5m bez dodatkowych znakow? Ja, poniewaz nie znam tak > szerokich chodnikow bez wyznaczonych miejsc wyobrazilem sobie auto stojace polowa na chodniku. > Ba, nie tylko wyobrazilem sobie, ale opisalem to przywolujac art 47 ust. 1, ktory mowi o takim > wlasnie parkowaniu. > Teraz? Ja o tym pisze od poczatku. > Nigdzie nie pisalem o parkowaniu calego samochodu nq chodniku (jesli tak bylo to wskaz taki post i > wtedy przeprosze i przyznam sie do bledu). Juz na samym poczatku przywolalem ustep 1 mowiacy o > parkowaniu dwoma kolami na chodniku. Wiec nie wiem o co Ci chodzi - to Ty sie upierales, ze > nie mozna przywolujac ustep 2 mowiacy o parkowaniu calego samochodu. Poza tym u mnie w miescie > nie znam ani jednego miejsca, gdzie chodnik mialby ponad 3.5m (zeby zmiescic caly samochod > zostawiajac wymagane miejsce dla pieszych), gdzie nie byloby wyznaczonego miejsca parkingowego > (zwykle platnego) lub zakazu parkowania - nie wiem jak u Ciebie. Ale skoro juz wszysko jasne > to moze skonczymy juz ten temat? Mając na myśli parkowanie na chodniku miałem na myśli parkowanie (czyli postój czterema kołami) na chodniku. Skończmy tę dyskusję bo nie pisałem o "półparkowaniu na chodniku" (dwa koła) czy "ćwierćparkowanie" (wjazd na chodnik jednym kołem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.