pawelczekala Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 Hej pomału zbliża sie moja pierwsza wymiana oleju i filtrów w cromie, aby nie tracić czasu na poszukiwania podpowiecie gdzie jest umiejscowiony filtr oleju i kabinowy w cromie 1,9 po fl . Jakies cenne wskazówki może macie ??? filtr oleju widziałem ze jest w formie wkładu i obudowa jest stała w crowie ??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob96 Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 Filtr oleju umieszczony jest z tyłu silnika w okolicy maglownicy. Trzeba zdemontować osłonę silnika i wtedy jest w miarę dobre dojście. Do odkręcenia potrzebny jest klucz 32, najlepiej oczkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costam000 Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 kabinowy - tu masz instrukcję dla Vectry C KLIK ; w skrócie, ściągasz część uszczelki z podszybia po lewej stronie (jak filtr powietrza), potem plastik - tam są takie śrubki plastikowe, trzeba wypchnąć środek i dopiero je wyjąć, ściągasz plastik (na wcisk jest) i widzisz filtr oleju - nie daj sobie odkręcać osłony - zgubią śrubki/urwą itd itp - kumaty olejarz wymienia to bez problemu, klucz z długą przedłużką i heja powietrza - banał, zresztą masz na zdjęciach na płytce paliwa - 1 śrubka i 2 złączki, też prościzna, wszystko na wierzchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 > Filtr oleju umieszczony jest z tyłu silnika w okolicy maglownicy. Trzeba zdemontować osłonę silnika > i wtedy jest w miarę dobre dojście. Do odkręcenia potrzebny jest klucz 32, najlepiej oczkowy. po co demontować osłonę jak jest w niej okienko rewizyjne, które właście jest w celu wymiany filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 > po co demontować osłonę jak jest w niej okienko rewizyjne, które właście jest w celu wymiany > filtra. No to powodzenia z wymiana filtra prze te okienko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 > po co demontować osłonę jak jest w niej okienko rewizyjne, które właście jest w celu wymiany filtra. Jest , tyle że chyba niezbyt w 1,9MJTD 150KM tylko bardziej w 120KM Zresztą wygląda na to , że w w praktyce wyjdzie na to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelczekala Napisano 30 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2014 Dzieki za podpowiedzi, mysle ze w poniedziałek sie za to wezme, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 30 Października 2014 Udostępnij Napisano 30 Października 2014 > No to powodzenia z wymiana filtra prze te okienko mam pochwalić ojca, że jest wyjątkowy że tak robi? W serwisie w Siemianowicach jak wisiała na podnośniku to też przez okienko filtr robili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 30 Października 2014 Udostępnij Napisano 30 Października 2014 > Jest , tyle że chyba niezbyt w 1,9MJTD 150KM tylko bardziej w 120KM > Zresztą wygląda na to , że w w praktyce wyjdzie na to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.