dyzio_abarth Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 Witam, czy montował ktoś chłodniczke oleju do sc lub cc? Czy w ogole taki montaz wniósłby/zmieniłby coś np temperature silnika ?? Podrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 Prawie każdy mając Turbo montuje chłodnicę oleju, np. z Punto GT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyzio_abarth Napisano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Prawie każdy mając Turbo montuje chłodnicę oleju, np. z Punto GT. Pytanie z niewiedzy dlatego:)) A czy warto zamontować do np 1.2 8v? chodzi o zbicie temp. silnika (np.latem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Pytanie z niewiedzy dlatego:)) A czy warto zamontować do np 1.2 8v? chodzi o zbicie temp. silnika > (np.latem) Warto, ja przy 16v w nie takie wielkie upały dobiłem temp oleju goniąc po autostradzie z pełnym prawie do 130st, teraz z chłodnicą na razie ciężko przekroczyć 100st. Zestaw mam taki: Podstawka z opla, chłodnica z fiesty MK4, przewody i mocowanie custom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gandzia922 Napisano 28 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 Jeżeli mam zamontowaną podstawkę pod filtr oleju do podłączenia czujnika temperatury oleju i ciśnienia, to czy trzeba go zmieniać na taki pod chłodnice oleju czy może zostać ten sam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 28 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 Wskazane jest mieć podstawkę z termostatem, typową pod chłodnicę. Taka tylko pod czujniki to nawet nie ma odpowiednich we/wy i nie wiadomo czy nawet przepływ może tam jakiś być przez chłodnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyzio_abarth Napisano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 a czy seryjnie np w silnikach 1.2 8v nie wychodziły z zaślepieniem takie podstawki?? Pytam bo u mnie 2 wejścia i pytanie czy musiałbym zmieniać.. Poza tym nie ma ktoś przypadkiem takiego fajnego zestawu na sell??:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 > a czy seryjnie np w silnikach 1.2 8v nie wychodziły z zaślepieniem takie podstawki? Nic takiego seryjnie przy tych silnikach nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eleventh Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 witam kolego a z jakiego opla masz tą podstawkę ja mam taką z astry gsi tylko tam jest termostat i otwiera się bardzo wysoko tak też jest u ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 > witam kolego a z jakiego opla masz tą podstawkę ja mam taką z astry gsi tylko tam jest termostat i > otwiera się bardzo wysoko tak też jest u ciebie. Też chyba mam z gsi, otwiera się przy 90, i ciężko aby olej przekroczył 100 przy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eleventh Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 Moja jest napewno z gsi gadałem z gościem co robi ople gsi i mówi że otwiera się bardzo wysoko tak koło 120 więc sam nie wiem muszę odkopać na strychu ją mówił jeszcze żebym sprężynkę skrócił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 > Moja jest napewno z gsi gadałem z gościem co robi ople gsi i mówi że otwiera się bardzo wysoko tak > koło 120 więc sam nie wiem muszę odkopać na strychu ją mówił jeszcze żebym sprężynkę skrócił. Ciekawe z tymi 120 stopniami, jak ją znajdziesz to sprawdź numer, moja ma GM 90322485 z resztą na odlewie jest oznaczona temp. W moim przypadku 90. Dziwne z tymi 120st co piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uxon Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > Warto, ja przy 16v w nie takie wielkie upały dobiłem temp oleju goniąc po autostradzie z pełnym > prawie do 130st, teraz z chłodnicą na razie ciężko przekroczyć 100st. > Zestaw mam taki: > Podstawka z opla, chłodnica z fiesty MK4, przewody i mocowanie custom A czemu chlodnica i weze nie z GSI? Caly zestaw z GSI (chlodnica, weze, podstawka) nie podejdzie bez przerobek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > A czemu chlodnica i weze nie z GSI? Caly zestaw z GSI (chlodnica, weze, podstawka) nie podejdzie > bez przerobek? Nie wiem czy podejdzie komplet, ja i tak miałem samą podstawkę i inną chłodnicę, więc zamontowałem sobie chłodnicę gdzie chciałem, a przy całym komplecie z gsi montaż chłodnicy w dużej mierze ograniczają przewody dopasowane pod inny silnik i auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uxon Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > Nie wiem czy podejdzie komplet, ja i tak miałem samą podstawkę i inną chłodnicę, więc zamontowałem > sobie chłodnicę gdzie chciałem, a przy całym komplecie z gsi montaż chłodnicy w dużej mierze > ograniczają przewody dopasowane pod inny silnik i auto. Wlasnie dlatego pytam, czy ktos moze wie, czy na seryjnych przewodach da sie to jakos w cento rozlokowac? A czy dorobienie przewodow to duzy problem (koszt?)? Czy do takiej podstawki z astry gsi da sie latwo podpiac czujniki cisnienia i temperatury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > Wlasnie dlatego pytam, czy ktos moze wie, czy na seryjnych przewodach da sie to jakos w cento > rozlokowac? > A czy dorobienie przewodow to duzy problem (koszt?)? > Czy do takiej podstawki z astry gsi da sie latwo podpiac czujniki cisnienia i temperatury? Koszt zarobienia przewodów razem ze śrubami banjo do podstawki wyniósł mnie 94zł Do podstawki raczej nie domontujesz dodatkowych czujników - brak miejsca. Nie pisałem o tym wcześniej, ale żeby zamontować tą podstawkę do cento, trzeba dorobić nową śrubę i delikatnie rozwiercić otwór w podstawce, opel ma chyba jakiś UNF ok 18mm a fiat gwint M20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 weze powinny byc teflonowe..jako jedyne spelniaja kryterium temp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > weze powinny byc teflonowe..jako jedyne spelniaja kryterium temp Seryjnie przy np. punto gt są teflonowe? Zwykłe węże do hydrauliki siłowej maja temp pracy do 100st chwilowo 120, wersje wzmacniane (w środku guma syntetyczna), takie jak ja mam do 120st, chwilowo 150, teflonowe natomiast mają maks. 260-270st. Do chłodnicy oleju spokojnie stykają te gumowe wzmacniane, no ale wiadomo nie zaszkodzi teflon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > weze powinny byc teflonowe..jako jedyne spelniaja kryterium temp Wiesz ile cento miało/ma smarowanie t na tych zwyklych gumowych i jeżdżą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > Wiesz ile cento miało/ma smarowanie t na tych zwyklych gumowych i jeżdżą A ja widzialem weza, ktory pieknie spuchl i przeplywu nie bylo Szczegolnie trzeba uwazac na chinszczyzne... Ale kto co lubi...wydajac na projekt np 10kpln oszczedzac na wezu np smarowania T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > A ja widzialem weza, ktory pieknie spuchl i przeplywu nie bylo > Szczegolnie trzeba uwazac na chinszczyzne... > Ale kto co lubi...wydajac na projekt np 10kpln oszczedzac na wezu np smarowania T Mi tego nie mów, ja miałem teflon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > Mi tego nie mów, ja miałem teflon Tak mowie ogolnie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 a jaką chłodnice polecacie do 1.2 16v T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > A ja widzialem weza, ktory pieknie spuchl i przeplywu nie bylo > Szczegolnie trzeba uwazac na chinszczyzne... > Ale kto co lubi...wydajac na projekt np 10kpln oszczedzac na wezu np smarowania T A kto tyle wydaje... ludzie chca robic po taniosci a potem sa komentarze ze bylo cabbooommm bo silnik nie wytrzymie takiego doladowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.