Skocz do zawartości

Chłodniczka Oleju SC ??


dyzio_abarth

Rekomendowane odpowiedzi

> Pytanie z niewiedzy dlatego:)) A czy warto zamontować do np 1.2 8v? chodzi o zbicie temp. silnika

> (np.latem)

Warto, ja przy 16v w nie takie wielkie upały dobiłem temp oleju goniąc po autostradzie z pełnym but.gif prawie do 130st, teraz z chłodnicą na razie ciężko przekroczyć 100st.

Zestaw mam taki:

288078882-DSC_0124.jpg

Podstawka z opla, chłodnica z fiesty MK4, przewody i mocowanie custom spineyes.gif

post-72838-14352527226938_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam kolego a z jakiego opla masz tą podstawkę ja mam taką z astry gsi tylko tam jest termostat i

> otwiera się bardzo wysoko tak też jest u ciebie.

Też chyba mam z gsi, otwiera się przy 90, i ciężko aby olej przekroczył 100 przy but.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moja jest napewno z gsi gadałem z gościem co robi ople gsi i mówi że otwiera się bardzo wysoko tak

> koło 120 więc sam nie wiem muszę odkopać na strychu ją mówił jeszcze żebym sprężynkę skrócił.

Ciekawe z tymi 120 stopniami, jak ją znajdziesz to sprawdź numer, moja ma GM 90322485 z resztą na odlewie jest oznaczona temp. W moim przypadku 90.

Dziwne z tymi 120st co piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Warto, ja przy 16v w nie takie wielkie upały dobiłem temp oleju goniąc po autostradzie z pełnym

> prawie do 130st, teraz z chłodnicą na razie ciężko przekroczyć 100st.

> Zestaw mam taki:

> Podstawka z opla, chłodnica z fiesty MK4, przewody i mocowanie custom

A czemu chlodnica i weze nie z GSI? Caly zestaw z GSI (chlodnica, weze, podstawka) nie podejdzie bez przerobek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czemu chlodnica i weze nie z GSI? Caly zestaw z GSI (chlodnica, weze, podstawka) nie podejdzie

> bez przerobek?

Nie wiem czy podejdzie komplet, ja i tak miałem samą podstawkę i inną chłodnicę, więc zamontowałem sobie chłodnicę gdzie chciałem, a przy całym komplecie z gsi montaż chłodnicy w dużej mierze ograniczają przewody dopasowane pod inny silnik i auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem czy podejdzie komplet, ja i tak miałem samą podstawkę i inną chłodnicę, więc zamontowałem

> sobie chłodnicę gdzie chciałem, a przy całym komplecie z gsi montaż chłodnicy w dużej mierze

> ograniczają przewody dopasowane pod inny silnik i auto.

Wlasnie dlatego pytam, czy ktos moze wie, czy na seryjnych przewodach da sie to jakos w cento rozlokowac?

A czy dorobienie przewodow to duzy problem (koszt?)?

Czy do takiej podstawki z astry gsi da sie latwo podpiac czujniki cisnienia i temperatury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wlasnie dlatego pytam, czy ktos moze wie, czy na seryjnych przewodach da sie to jakos w cento

> rozlokowac?

> A czy dorobienie przewodow to duzy problem (koszt?)?

> Czy do takiej podstawki z astry gsi da sie latwo podpiac czujniki cisnienia i temperatury?

Koszt zarobienia przewodów razem ze śrubami banjo do podstawki wyniósł mnie 94zł

Do podstawki raczej nie domontujesz dodatkowych czujników - brak miejsca.

Nie pisałem o tym wcześniej, ale żeby zamontować tą podstawkę do cento, trzeba dorobić nową śrubę i delikatnie rozwiercić otwór w podstawce, opel ma chyba jakiś UNF ok 18mm a fiat gwint M20

288088255-DSC_0129.jpg

post-72838-1435252728298_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> weze powinny byc teflonowe..jako jedyne spelniaja kryterium temp

Seryjnie przy np. punto gt są teflonowe?

Zwykłe węże do hydrauliki siłowej maja temp pracy do 100st chwilowo 120, wersje wzmacniane (w środku guma syntetyczna), takie jak ja mam do 120st, chwilowo 150, teflonowe natomiast mają maks. 260-270st.

Do chłodnicy oleju spokojnie stykają te gumowe wzmacniane, no ale wiadomo nie zaszkodzi teflon. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz ile cento miało/ma smarowanie t na tych zwyklych gumowych i jeżdżą

A ja widzialem weza, ktory pieknie spuchl i przeplywu nie bylo grinser006.gif

Szczegolnie trzeba uwazac na chinszczyzne...

Ale kto co lubi...wydajac na projekt np 10kpln oszczedzac na wezu np smarowania T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja widzialem weza, ktory pieknie spuchl i przeplywu nie bylo

> Szczegolnie trzeba uwazac na chinszczyzne...

> Ale kto co lubi...wydajac na projekt np 10kpln oszczedzac na wezu np smarowania T

Mi tego nie mów, ja miałem teflon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja widzialem weza, ktory pieknie spuchl i przeplywu nie bylo

> Szczegolnie trzeba uwazac na chinszczyzne...

> Ale kto co lubi...wydajac na projekt np 10kpln oszczedzac na wezu np smarowania T

A kto tyle wydaje... ludzie chca robic po taniosci a potem sa komentarze ze bylo cabbooommm bo silnik nie wytrzymie takiego doladowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.