SportingEPA Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 Powoli przekładam silnik z 1.1 spi na 1.2 mpi 75 i mam 2 pytania w 1.1 mam taki czujnik przy filtrze oleju a w nowym silniku 1.2 taki i teraz pytanie czy zostawić ten co jest w 1.2 czy przełożyć tego z 1.1 do 1.2 czy nie ma różnicy ? 2 pytanie, nowy sinik 1.2 jest z założonym rozrządem wieć moge przykręcać koło pasowe i skręcić skrzynie czy wcześniej muszę coś ustawić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 > Powoli przekładam silnik z 1.1 spi na 1.2 mpi 75 i mam 2 pytania > w 1.1 mam taki czujnik przy filtrze oleju > a w nowym silniku 1.2 taki > i teraz pytanie czy zostawić ten co jest w 1.2 czy przełożyć tego z 1.1 do 1.2 czy nie ma różnicy ? > 2 pytanie, nowy sinik 1.2 jest z założonym rozrządem wieć moge przykręcać koło pasowe i skręcić > skrzynie czy wcześniej muszę coś ustawić ? Przy 1,1spi montowali czujnik na redukcji kątowej aby nie był za blisko silnika wentylatora chłodnicy, jak chcesz możesz przekładać albo zostawić tak jak ten 1,2 ale tak jak pisałem może wadzić o ile masz seryjny wentylator chłodnicy. Silnik możesz spokojnie skręcać ze skrzynią i zakładać koło pasowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 w 1.1 masz taki sam czujnik jak w 1.2 ale jest dodatkowo przejściówka zostaw ten co jest w 1.2 jak nie ruszasz rozrządu to tylko przełóż cały silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 Ja bym jednak przełożył tą przejściówkę z 1.1 tak żeby czujnik był pod kątem. U siebie zostawiłem tak jak jest w 1.2 i wtyczka praktycznie styka się z obudową wentylatora. Jeśli kiedyś pukniesz gdzieś przodem i lekko cofnie się chłodnica to od razu zapewne czujnik się połamie, a chyba lepiej tego uniknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2014 mam ori. wentylator więc zobacze jak to będzie pasować. dzięki za szybką odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 30 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2014 > mam ori. wentylator więc zobacze jak to będzie pasować. > dzięki za szybką odpowiedź Mam oryginalny wentylator i oryginalny czujnik ciśninia oleju z 1.2 - nic się nie dzieje, jak będę miał możliwość zrobię zdjęcie jaka jest odległość między czujnikiem a wentylatorem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 4 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 Jestem na etapie zakładania sprzegła. wycentrowałem na oko czy jeżeli będzie źle wycentrowane to nie założe skrzyni ? czy da się złożyć skrzynie z żle wycentrowanym sprzegłem ? ewnetualnie jak i czym wycentroać ? nie posiadam sprzetu do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > Jestem na etapie zakładania sprzegła. wycentrowałem na oko czy jeżeli będzie źle wycentrowane to > nie założe skrzyni ? czy da się złożyć skrzynie z żle wycentrowanym sprzegłem ? ewnetualnie > jak i czym wycentroać ? nie posiadam sprzetu do tego Jesli zle wycetrujesz nie zalozysz skrzyni bo nie bedzie w osi z walkiem sprzeglowym. Wycentrowac mozesz uzywajac prostych narzedzi garazowych a jakich to juz zalezy co masz pod reka i twojej wyobrazni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 4 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 6 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 sprzegło wycentrowałem na oko i udało się włożyć skrzynie, mam nadzieje, że jest wszystko ok bo nie ma jak zobaczyć czy ten wałek rzeczywście siedzi tam gdzie powinien. udało się powieśić silnik kolejne pytanie mam dot. filtra węglowego, kiedyś czytałem, że można to wywalić ? idą od niego dwa niebieskie przewody, jeden szedł do przepustnicy przy 1.1 spi a drugi gdzieś pod auto, czy można to wszystko usunąć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1922 Napisano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 Ja w 1.1 SPI wywaliłem pochłaniacz par paliwa, rurkę stalową zaślepiłem, a w dolocie zrobiłem "U rurke" i podłączyłem ten kanał do tego który szedł do odmy i pracuje bez zarzutów, ciśnienia w baku też nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 Jednak filtr par paliwa zostawiam. mam pytanie czy chce dobrze podłączyć przewody do ssącego. 1.dolny wąż wychodzi z nagrzewnicy i od niego odchodzi mały wężyk nr.1 wtykam go do bolca od przepustnicy nr.1 ? 2. duzy dolny wąż nr.2 od nagrzewnicy ten sam co na rys.1 wtykam do bolca w ssącym obok niebieskiego czujnika ? jeżeli tak to muszę go przedłużyć bo jest za krótki, w 1.1 był bliżej wkłdany w ssącym. 3. Przewód nr.3 nie wiem do czego służy ? podłaczyć go tak jak pokazałem ? 4. Wąż od serwa nr.4 do tego bolca z tył w ssacym nr.4 ? Jeżeli coś źle chce zobić to naprowadźcie mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 > Jednak filtr par paliwa zostawiam. > mam pytanie czy chce dobrze podłączyć przewody do ssącego. > 1.dolny wąż wychodzi z nagrzewnicy i od niego odchodzi mały wężyk nr.1 wtykam go do bolca od > przepustnicy nr.1 ? Mozesz tak zrobic, ale ja osobiscie byl ominal podgrzewanie przepustnicy i puscil wezyk bezposrednio do zbiorniczka wyrownawczego > 2. duzy dolny wąż nr.2 od nagrzewnicy ten sam co na rys.1 wtykam do bolca w ssącym obok > niebieskiego czujnika ? jeżeli tak to muszę go przedłużyć bo jest za krótki, w 1.1 był bliżej > wkłdany w ssącym. W SPI wyjsie wody z ssacego jest pod innym katem i pasuje. Przy 1.2 trzeba przedluzyc > 3. Przewód nr.3 nie wiem do czego służy ? podłaczyć go tak jak pokazałem ? Jest to podcisnienie do mapsensora. Montujesz tak jak pokazales > 4. Wąż od serwa nr.4 do tego bolca z tył w ssacym nr.4 ? > Jeżeli coś źle chce zobić to naprowadźcie mnie Dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 Dzięki Wojtala, teraz mam pewność. A co się będzie dziać jak nie będe miał podgrzewania przepsutnicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 > Dzięki Wojtala, teraz mam pewność. > A co się będzie dziać jak nie będe miał podgrzewania przepsutnicy ? szczerze? Nic. Podobno w zime musisz uzyc 0,0001% wiecej sily przy pedale gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 20 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 Po długiej przerwie dzisiaj odpaliłem silnik, narazie jeszcze wydechu nie ma ale chodzi. Nie działa mi wskazówka od paliwa ? co mogłem spitolić ? dodam, że wymieniałem pompe paliwa na 3 bary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 > Po długiej przerwie dzisiaj odpaliłem silnik, narazie jeszcze wydechu nie ma ale chodzi. > Nie działa mi wskazówka od paliwa ? co mogłem spitolić ? dodam, że wymieniałem pompe paliwa na 3 > bary wlozyles dobrze kosz pompy paliwa ?? Moze plywak popsules Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 20 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 > wlozyles dobrze kosz pompy paliwa ?? Moze plywak popsules hmm... włożyłem tak samo jak wyciągałem. Może coś źle złożyłem, będzie trzeba znów rozebraća nie lubie w tym baku grzebać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Renegat23 Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 > hmm... włożyłem tak samo jak wyciągałem. Może coś źle złożyłem, będzie trzeba znów rozebraća nie > lubie w tym baku grzebać Może Ci się pływak po prostu zawiesił? Ewentualnie kostka Ci na pływaku nie łączy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 22 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 Teraz jestem na etapie wydechu. A więc tak kolekotr z 1.2, rura kolektorowa z 1.2 palio, i dalej chce daćśrodkowy i końcowy z CCS. jak na foto pytanie czy może tak być i czy będzie cicho jak w serii ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > Teraz jestem na etapie wydechu. > A więc tak kolekotr z 1.2, rura kolektorowa z 1.2 palio, i dalej chce daćśrodkowy i końcowy z CCS. > jak na foto > pytanie czy może tak być i czy będzie cicho jak w serii ? ja tak mialem w 1.4 i bylo prawie jak w serii. Prawie bo brak kata, ale bylo idealnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 Mam pytanie odnośnie dolotu. Nie zakładałem stożka tylko pociągnąłem rure dolotową do zderzaka i jak widać na zdjęciu na czerwono wstawiłem filtr K&N ( wyciąłem takie kółko) bo miałem na zbyciu taki filtr. Czy może tak wyglądać dolot ? URL=http://www.fotosik.pl][/url] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czaka Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 Wglądać se może, pytanie czy go ta operacja nie przytka, ale dupochamownia Ci tego nie powie, chyba, że po tej operacji go tak zamuli, że przestanie jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.