tomata Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Co potrzeba żeby przekształcić eSke w nakeda? Czacha idzie na bok i co dalej? Instalacje przerobić na nową lampę, ale co z kierownicą? Jak do polki zamontować? Pompa hamulcowa zostaje? Lustra nowe wiadomo. A mocowanie czachy? Jest przyspawane do ramy czy to jest element odkrecany? Pacjent sv650 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigblack Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Co potrzeba żeby przekształcić eSke w nakeda? Mogę tylko napisać jak po zgruzowaniu czachy w swoim FZSie zrobiłem golasa. Stelaż pod zegary i czachę wykorzystany tylko w części do montażu zegarów przed półką. Lampa, owiewka (krótka) i zegary zamontowane na swoim patencie, a nie na dostępnych na alledrogo obejmach. O lusterkach wspominałeś. Najlepiej zdjąć czachę i zobaczyć co i jak można zakombinować. Aaa... instalacja wykorzystana oryginalna, ino jej nadmiar (oryginalnie podwójny reflektor) zabezpieczony i schowany pod zbiornikiem. Złącza kierunków plug'n'play, a lampa też na H4 więc kostka wykorzystana również. Pozycję trzeba było przerobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Co potrzeba żeby przekształcić eSke w nakeda? Czacha idzie na bok i co dalej? Instalacje przerobić > na nową lampę, ale co z kierownicą? Jak do polki zamontować? Pompa hamulcowa zostaje? Lustra > nowe wiadomo. A mocowanie czachy? Jest przyspawane do ramy czy to jest element odkrecany? > Pacjent sv650 tam jest stelaz przylkreacany do ramy. kupijesz mocowania lampy i licznika - włkadasz na lagi. nawiercasz półkę (lepiej kupić druga używkę) i montujesz kierownice od N. weze i linka roll gaz moze byc za krótka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 N-ka ma inne przełożenia 15/45 110 ogniw 525 Pamiętać przy odsprzedaży. S-ka ma wyżej sety. Generalnie potrzebna półka z n-ki, risery, kierownica, Będzie problem z linkami gazu. Chłodnica S ma dłuższą gardziel wlewową. Jak będziesz modził to zmień przewody na oplot. Zegary, nawet używane kosztują chore piniądze. Quote: no wiec z racji ze nie mogę / nie umiem zamieścić zdjęć napisze konwesja mojej zabawki się rozpoczęła kierownice zakupiłem na giełdzie we Wrocławiu standardowa półka od S zakupiona na allegro risery również zakupione na wiadomym portalu. początkowe problemy przewody hamulcowe za krótkie linki gazu przykrótkie po przełożeniu przed amortyzator linki sięgają ale przy maxymalnym skręcie moto sam dodaje gazu sytuacja analogiczna z linka sprzędła - może to kwestia regulacji nie wiem nie miałem jeszcze czasu standardowe clip on maja nawiercone otwory w które wchodzi plastikowy trzpień obudowy wyłączników problem niewielki w przypadku wyłącznika kierunkowskazu w przypadku zapłonu pojawia się kwestia wiercenia otworu w nowej kierownicy w innym wypadku nie da się odkręcić gazu instalacja elektryczna jest trochę za długa na to są różne szkoły ja najprawdopodobniej postaram się wycofać ją pod zbiornik tyle po dwóch dniach pracy dla jasności wymiany wymagają: -linka sprzęgła (obowiązkowo) -linki gazu -przewody hamulcowe (obowiązkowo) -jak ktoś się uprze to linkę ssania też przydało by się wymienić -górna połka przeróbki wymaga -mocowanie zbiorniczka płynu -nowa kierownica trzeba nawiercić otwory ustalające położenie przełączników -wymienić trzeba ciężarki kierownicy standardowo dla S są wkręcone w kierownice (w kierownicy jest gwint) -instalacja elektryczna wedle potrzeb moje moto stało rozebrane 3 miesiące (taka praca) sama przeróbka jak sie ma gotowe części to kwestia ok 4 dni trzeba mieć trochę pojęcia i serwisówke o kosztach nie pisze bo to zależy co kto robi przy okazji ja robiłem pełen przegląd motocykla wiec koszty są spore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Chyba jednak zostanę przy serii, a za sezon wrócę do rzędowego nakeda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > Chyba jednak zostanę przy serii, a za sezon wrócę do rzędowego nakeda idz na całość! zwalaj owiewki, wstawiaj USD, akcesoryjne zegary np. Daytona, jakiś dragbar, siedzenie ładne, lampę akcesoryjną ładną z Ledami... no i szprychy, bez tego przeróbki są bezwartościowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 4 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > idz na całość! zwalaj owiewki, wstawiaj USD, akcesoryjne zegary np. Daytona, jakiś dragbar, > siedzenie ładne, lampę akcesoryjną ładną z Ledami... > no i szprychy, bez tego przeróbki są bezwartościowe rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > rozumiem a na poważnie. to jaki naked w przyszłym roku? moze chcesz inazumę dużą kupić? moge Ci pokazać jak będzie wyglądać na wizualizacjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.