Skocz do zawartości

z S na N


tomata

Rekomendowane odpowiedzi

Co potrzeba żeby przekształcić eSke w nakeda? Czacha idzie na bok i co dalej? Instalacje przerobić na nową lampę, ale co z kierownicą? Jak do polki zamontować? Pompa hamulcowa zostaje? Lustra nowe wiadomo. A mocowanie czachy? Jest przyspawane do ramy czy to jest element odkrecany? Pacjent sv650 smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co potrzeba żeby przekształcić eSke w nakeda?

Mogę tylko napisać jak po zgruzowaniu czachy w swoim FZSie zrobiłem golasa. Stelaż pod zegary i czachę wykorzystany tylko w części do montażu zegarów przed półką. Lampa, owiewka (krótka) i zegary zamontowane na swoim patencie, a nie na dostępnych na alledrogo obejmach. O lusterkach wspominałeś. Najlepiej zdjąć czachę i zobaczyć co i jak można zakombinować.

Aaa... instalacja wykorzystana oryginalna, ino jej nadmiar (oryginalnie podwójny reflektor) zabezpieczony i schowany pod zbiornikiem. Złącza kierunków plug'n'play, a lampa też na H4 więc kostka wykorzystana również. Pozycję trzeba było przerobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co potrzeba żeby przekształcić eSke w nakeda? Czacha idzie na bok i co dalej? Instalacje przerobić

> na nową lampę, ale co z kierownicą? Jak do polki zamontować? Pompa hamulcowa zostaje? Lustra

> nowe wiadomo. A mocowanie czachy? Jest przyspawane do ramy czy to jest element odkrecany?

> Pacjent sv650

tam jest stelaz przylkreacany do ramy.

kupijesz mocowania lampy i licznika - włkadasz na lagi. nawiercasz półkę (lepiej kupić druga używkę) i montujesz kierownice od N. weze i linka roll gaz moze byc za krótka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N-ka ma inne przełożenia 15/45 110 ogniw 525

Pamiętać przy odsprzedaży.

S-ka ma wyżej sety.

Generalnie potrzebna półka z n-ki, risery, kierownica,

Będzie problem z linkami gazu.

Chłodnica S ma dłuższą gardziel wlewową.

Jak będziesz modził to zmień przewody na oplot.

Zegary, nawet używane kosztują chore piniądze.

Quote:

no wiec z racji ze nie mogę / nie umiem zamieścić zdjęć napisze

konwesja mojej zabawki się rozpoczęła

kierownice zakupiłem na giełdzie we Wrocławiu standardowa półka od S zakupiona na allegro risery również zakupione na wiadomym portalu.

początkowe problemy

przewody hamulcowe za krótkie

linki gazu przykrótkie po przełożeniu przed amortyzator linki sięgają ale przy maxymalnym skręcie moto sam dodaje gazu

sytuacja analogiczna z linka sprzędła - może to kwestia regulacji nie wiem nie miałem jeszcze czasu

standardowe clip on maja nawiercone otwory w które wchodzi plastikowy trzpień obudowy wyłączników problem niewielki w przypadku wyłącznika kierunkowskazu w przypadku zapłonu pojawia się kwestia wiercenia otworu w nowej kierownicy w innym wypadku nie da się odkręcić gazu

instalacja elektryczna jest trochę za długa na to są różne szkoły ja najprawdopodobniej postaram się wycofać ją pod zbiornik tyle po dwóch dniach pracy

dla jasności

wymiany wymagają:

-linka sprzęgła (obowiązkowo)

-linki gazu

-przewody hamulcowe (obowiązkowo)

-jak ktoś się uprze to linkę ssania też przydało by się wymienić

-górna połka

przeróbki wymaga

-mocowanie zbiorniczka płynu

-nowa kierownica trzeba nawiercić otwory ustalające położenie przełączników

-wymienić trzeba ciężarki kierownicy standardowo dla S są wkręcone w kierownice (w kierownicy jest gwint)

-instalacja elektryczna wedle potrzeb

moje moto stało rozebrane 3 miesiące (taka praca) sama przeróbka jak sie ma gotowe części to kwestia ok 4 dni trzeba mieć trochę pojęcia i serwisówke

o kosztach nie pisze bo to zależy co kto robi przy okazji ja robiłem pełen przegląd motocykla wiec koszty są spore


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba jednak zostanę przy serii, a za sezon wrócę do rzędowego nakeda

idz na całość! zwalaj owiewki, wstawiaj USD, akcesoryjne zegary np. Daytona, jakiś dragbar, siedzenie ładne, lampę akcesoryjną ładną z Ledami...

no i szprychy, bez tego przeróbki są bezwartościowe wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> idz na całość! zwalaj owiewki, wstawiaj USD, akcesoryjne zegary np. Daytona, jakiś dragbar,

> siedzenie ładne, lampę akcesoryjną ładną z Ledami...

> no i szprychy, bez tego przeróbki są bezwartościowe

rozumiem grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.