Pawell24 Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 Witam Posiadam auto jak w temacie. Od kupna komp auta zaniża spalanie tak o 1.5 - 1.7 litra na 100 km Co zrobić z tym fantem, da się to poprawić. Jeśli tak czy jest jakiś magik od takich rzeczy ? Spalanie sprawdzone bo zawsze tankuje do pełna. Wiem, że temat można olać ale stwierdziłem, że cierpliwość się skończyła Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 w E60 mozna wejść do ukrytego menu i tam skorygować. Powpisuj w google czy w e46 też sie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawell24 Napisano 12 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 > w E60 mozna wejść do ukrytego menu i tam skorygować. Powpisuj w google czy w e46 też sie da U mnie nie da rady. Komp jest ubogi. Mam MK4 czyli z navi ale jest beznadziejny. Jak na tamte lata powinien być lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 Ztcw to można to przeprogramować np.Inpą,u mnie oryginalnie jest tak samo jak u Ciebie czyli zaniża nawet do 2litrów.Auto i silnik taki sam jak u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 Inpą nie wiem czy mozna, ale w GT1 procedura wygląda tak, ze podajesz to co pokazuje zegar, wpisujesz to co przeliczyłes z dystrybutora i wylicza nowy faktor spalania (koryguje). Mozna też sobie ręcznie skorygować ten faktor zeby np sztucznie zanizycz spalanie na kompie przed sprzedażą (potem - paaaanie ile to pali i przekłamuje). Częsta sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > Ztcw to można to przeprogramować np.Inpą,u mnie oryginalnie jest tak samo jak u Ciebie czyli zaniża > nawet do 2litrów.Auto i silnik taki sam jak u Ciebie. to już teraz rozumiem dlaczego użytkownicy 3.0d twierdzą ze pali tyle co 2.0d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > to już teraz rozumiem dlaczego użytkownicy 3.0d twierdzą ze pali tyle co 2.0d Ja tak nie twierdzę,latam cały czas po mieście dość dynamicznie to kocioł 60l wystarcza mi na 600-650km więc jak nie liczyć wychodzi 10l/100km. Teraz naprawiłem jeden wtrysk bo nie trzymał parametrów(przelewał 10x więcej niż reszta) to liczę ,że spalanie mi nieco spadnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > trzymał parametrów(przelewał 10x więcej niż reszta) to liczę ,że spalanie mi nieco spadnie. Pamietasz jakie miales korekcje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > Pamietasz jakie miales korekcje ? Rok temu robiłem korekcje i były w normie,ale to było najpierw Inpą,a później jakimś bardziej zaawansowanym programem do inspekcji Bmw. Najlepiej jednak zrobić próbę na menzurkach,wtedy pomiar jest miarodajny.Ewentualnie jak masz zacięcie wyjąć komplet i dać je na próbę wydajnościową na maszynie do regeneracji wtrysków.Ja po regeneracji zauważyłem,że ekonomizer na liczniku szybciej reaguje na wciśnięcie pedału gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > Ja tak nie twierdzę,latam cały czas po mieście dość dynamicznie to kocioł 60l wystarcza mi na > 600-650km więc jak nie liczyć wychodzi 10l/100km. Teraz naprawiłem jeden wtrysk bo nie > trzymał parametrów(przelewał 10x więcej niż reszta) to liczę ,że spalanie mi nieco spadnie. to wcale nie myślałem o tobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Ja tak nie twierdzę,latam cały czas po mieście dość dynamicznie to kocioł 60l wystarcza mi na > 600-650km więc jak nie liczyć wychodzi 10l/100km. Teraz naprawiłem jeden wtrysk bo nie > trzymał parametrów(przelewał 10x więcej niż reszta) to liczę ,że spalanie mi nieco spadnie. A na jakiej podstawie podejrzewałeś, że wtrysk przelewa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 > A na jakiej podstawie podejrzewałeś, że wtrysk przelewa? Taj jak Ci pisałem na priv,rok temu po podłączeniu do kompa korekcje były w normie. Niestety przy pierwszych mrozach auto rzuciło palenie i winowajcą był lejący wtrysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 > Taj jak Ci pisałem na priv,rok temu po podłączeniu do kompa korekcje były w normie. Niestety przy > pierwszych mrozach auto rzuciło palenie i winowajcą był lejący wtrysk. Priva nie dostałem. A skąd konkretnie wiadomo było, że to wtrysk leje? Z kompa? Z subiektywnego odczucia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 > Priva nie dostałem. > A skąd konkretnie wiadomo było, że to wtrysk leje? Z kompa? Z subiektywnego odczucia? Przepraszam,pomyliłem Cie z innym kolegą ,która napisał mi priva. Auto przestało opalać przy minusowych temperaturach,wtrysk przelewał więc wracało powrotem,a dla pozostałych wtrysków nie było paliwa.Była robiona próba wtrysków na menzurkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 > Przepraszam,pomyliłem Cie z innym kolegą ,która napisał mi priva. Auto przestało opalać przy > minusowych temperaturach,wtrysk przelewał więc wracało powrotem,a dla pozostałych wtrysków nie > było paliwa.Była robiona próba wtrysków na menzurkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 > Ja tak nie twierdzę,latam cały czas po mieście dość dynamicznie to kocioł 60l wystarcza mi na > 600-650km więc jak nie liczyć wychodzi 10l/100km. Teraz naprawiłem jeden wtrysk bo nie > trzymał parametrów(przelewał 10x więcej niż reszta) to liczę ,że spalanie mi nieco spadnie. nie spadnie, wierz mi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.