kamileeek Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 Witam czy w 206 przy wymianie uszczelki pod głowicą trzeba zdemontowac rozrząd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 > Witam > czy w 206 przy wymianie uszczelki pod głowicą trzeba zdemontowac rozrząd? Trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 > Witam > czy w 206 przy wymianie uszczelki pod głowicą trzeba zdemontowac rozrząd? A jakimś aucie nie trzeba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 > A jakimś aucie nie trzeba ? ohv ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 W OHV nie, ale to już stare silniki i w P206 tego nie ma, ale np. w Skodzie Felicii 1.3 nic z rozrządem się nie robi jeśli chodzi o głowicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > W OHV nie, ale to już stare silniki i w P206 tego nie ma, ale np. w Skodzie Felicii 1.3 nic z > rozrządem się nie robi jeśli chodzi o głowicę. Stary jestem, miałem też Stare samochody, ale takiego cuda nie pomnę. zapytam - JAK ? Skoro pasek/ łańcuch spina wał z wałkiem (ami) które są właśnie w głowicy, a uszczelka pod nią. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > Stary jestem, miałem też Stare samochody, ale takiego cuda nie pomnę. > zapytam - JAK ? Skoro pasek/ łańcuch spina wał z wałkiem (ami) które są właśnie w głowicy, a > uszczelka pod nią. ? Normalnie wałek jest w bloku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > Stary jestem, miałem też Stare samochody, ale takiego cuda nie pomnę. > zapytam - JAK ? Skoro pasek/ łańcuch spina wał z wałkiem (ami) które są właśnie w głowicy, a > uszczelka pod nią. ? słowo klucz -OHV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > Normalnie wałek jest w bloku. No to miałem 30 lat temu dzisiejszą konstrukcję Zastava 1100p miała regulację podkładkami pod szklankami i wałek w głowicy późniejsze citroeny też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > No to miałem 30 lat temu dzisiejszą konstrukcję > Zastava 1100p miała regulację podkładkami pod szklankami i wałek w głowicy późniejsze citroeny też A no widzisz W Cinquecento 700 niewiele więcej trzeba było zdemontować niż kolektory wydechowy i lewe koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > A no widzisz W Cinquecento 700 niewiele więcej trzeba było zdemontować niż kolektory wydechowy i > lewe koło w cc 900 tez był wałek w bloku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 A racja, nie miałem 899/903...każdy właściciel 700-tki marzył o 1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > A racja, nie miałem 899/903...każdy właściciel 700-tki marzył o 1100 Tiaaaa, ja tam od zawsze miałem SAMOCHODY a nie popierdółki dlatego jest mi obca taka motoryzacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > Tiaaaa, ja tam od zawsze miałem SAMOCHODY a nie popierdółki dlatego jest mi obca taka motoryzacja ohv w większych silnikach też było popularne... kiedyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > ohv w większych silnikach też było popularne... kiedyś ale kiedyś na takie mnie stać nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > Tiaaaa, ja tam od zawsze miałem SAMOCHODY a nie popierdółki dlatego jest mi obca taka motoryzacja czyli mało widziałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > czyli mało widziałeś zapewne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > Stary jestem, miałem też Stare samochody, ale takiego cuda nie pomnę. > zapytam - JAK ? Skoro pasek/ łańcuch spina wał z wałkiem (ami) które są właśnie w głowicy, a > uszczelka pod nią. ? W OHV wałek masz w kadłubie, dźwigienki są sterowane laskami popychaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.