Martinezku Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 Problem z moją Astrą G 1,7DTI. Wczoraj niestety odmówiła posłuszeństwa. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu standardowo pozapalały się kontrolki jak zawsze. Przekręcając kluczyk w pozycję zapłon cała deska rozdzielcza oraz TID zgasły. Po ponownym przekręceniu kluczyka kontrolki pulsują, kontrolka grzania świec miga, wskazówki zegarów lekko poskakują a ze skrzynki z przekaźnikami cyka jak przy włączeniu awaryjnych. Po przekręceniu na zapłon gaśnie wszystko. Akumulator sprawdzony i jest ok. Podejrzenie padło na alternator ale odpięty i ten sam objaw. Próbowaliśmy podpiąć komputer jednak jest problem z napięciem ze złącza diagnostycznego i nie ma łączności(komputer kilka dni temu podłączany i nie było żadnych błedów) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 Wygląda na padnięty akumulator. Zmierz miernikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 > Akumulator sprawdzony i jest ok. Przetrzyj styki akku. Coś podobnego miałem tydzień temu. Pokręciłem poluzowaną klemą i auto odżyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinezku Napisano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 Styki czyszczone. Akumulator ma powyżej 12V. Zastanawia mnie te głupienie kontrolek, skakanie wskazówek zegarów i miganie światła w podsufitówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 > Styki czyszczone. Akumulator ma powyżej 12V. > Zastanawia mnie te głupienie kontrolek, skakanie wskazówek zegarów i miganie światła w > podsufitówce. A spadek napięcia po włączeniu zapłonu jest do jakiego poziomu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinezku Napisano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 > A spadek napięcia po włączeniu zapłonu jest do jakiego poziomu? Gasi się wszystko. Nie wiem jaki jest spadek napięcia na aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 > Gasi się wszystko. Nie wiem jaki jest spadek napięcia na aku. To może stacyjka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
figur Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 Sprawdzić czy kabel który idzie do klemy plusowej nie stracił właśnie połaczenia z klemą. Przez to może nie wystarczyć na odpalenie auta - za duży spadek napiecia. Miałem tak, raz kręcił a raz nie. Na dodatek słabo ładowało aku i grzał sie kabel przy klemie plusowej. Warto sprawdzić. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinezku Napisano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 > Sprawdzić czy kabel który idzie do klemy plusowej nie stracił właśnie połaczenia z klemą. Przez to > może nie wystarczyć na odpalenie auta - za duży spadek napiecia. > Miałem tak, raz kręcił a raz nie. Na dodatek słabo ładowało aku i grzał sie kabel przy klemie > plusowej. > Warto sprawdzić. > Pozdr. Kable i klemy sprawdzone. Podpinałem też minus do ucha przy silniku i też bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 > Zastanawia mnie te głupienie kontrolek, skakanie wskazówek zegarów i miganie światła w > podsufitówce. To są objawy niskiego napięcia. Zmierz napięcie na aku przy rozruchu. Bez tego to takie wróżenie z fusów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinezku Napisano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > To są objawy niskiego napięcia. Zmierz napięcie na aku przy rozruchu. Bez tego to takie wróżenie z > fusów. W spoczynku 12,78V, załączone kontrolki 7-8V, przy rozruchu 1-2V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > W spoczynku 12,78V, załączone kontrolki 7-8V, przy rozruchu 1-2V aku do wymiany, strzeliła cela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinezku Napisano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > aku do wymiany, strzeliła cela Pomimo tego, że w oczku jest zielono? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Pomimo tego, że w oczku jest zielono? na 99,9% tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > W spoczynku 12,78V, załączone kontrolki 7-8V, przy rozruchu 1-2V Akumulator powiedział pa pa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinezku Napisano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 Dzięki koledzy za wskazówki. Podpiąłem aku z auta od kumpla i zapalił od strzału. Ładowanie na poziomie 14,5V. Jutro lecę po bateryjkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Dzięki koledzy za wskazówki. Podpiąłem aku z auta od kumpla i zapalił od strzału. Ładowanie na > poziomie 14,5V. Jutro lecę po bateryjkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Pomimo tego, że w oczku jest zielono? oczko jest pomiędzy dwoma celami - nie sprawdza całego aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.