wodzu Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 Chyba będę musiał kupić diesla. Nigdy nie miałem diesla i wolałbym benzynę ale nic nie ma ciekawego, nie mam czasu samemu nic sprowadzić a mam dwa sprawdzone diesle. Samochody mają w granicach 200 tyś. km: 1. Dwumasa - jakie objawy padania i jak sprawdzić podczas jazdy ? 2. Wtryski, turbo - da się jakoś sprawdzić ? 3. Co jeszcze może się zepsuć w diesluprzy takim przebiegu pompa wtryskowa, egr coś jeszcze ? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 ja od jakiegoś czasu nie sprawdzam, odkładam po prostu odpowiednią kwotę na naprawę i tyle milion razy sprawdzisz a i tak się może wysypać za zakrętem... sprzęgło i dwumasę to tyle co usłyszę na jeździe próbnej, patrzę czy turbo olejem nie wali i tyle... sprawdź sobie ceny podstawowych rzeczy jak wtryski, turbo i dwumasa i nastaw się że coś padnie - w Scenicu z dci tak mam, od czasu jak jestem przygotowany na awarię, nic się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 co masz upatrzone? HDI zdaje się mniej się psuje niż dCi wysypać się może wszystko i nic - ja w ogóle w swoim nie brałem pod uwagę panewek jeno wtryskiwacze + pompę. a stało się odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wodzu Napisano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 S-Max 2.0 tdci i 807 hdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > S-Max 2.0 tdci i 807 hdi Smax 2.0 tdci - jeżeli to jest to samo co 2.0 HDI a pewnie jest to bardzo dobre silniki A dwumasa może np. dawać różne hałasy i wibracje, np. na postoju z odpalonym silnikiem, wciszkasz sprzęgło i puszczasz, wszelkie różnice w hałasie lub wibrowania mogą świadczyć o odzywającej sie dwumasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Smax 2.0 tdci - jeżeli to jest to samo co 2.0 HDI a pewnie jest to bardzo dobre silniki > A dwumasa może np. dawać różne hałasy i wibracje, np. na postoju z odpalonym silnikiem, wciszkasz > sprzęgło i puszczasz, wszelkie różnice w hałasie lub wibrowania mogą świadczyć o odzywającej > sie dwumasie m.in zgasić auto na luzie bez wciśniętego sprzęgła i słuchać pod maską czy się tłucze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > S-Max 2.0 tdci i 807 hdi znam gościa którego s max/2.2/ ma już ponad 400 tyś i wszystko jeszcze fabryczne / turbo , dwumas , wtryski / generalnie w dieslu z takim przebiegiem jak Ty planujesz nic nie powinno sie zepsuć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > znam gościa którego s max/2.2/ ma już ponad 400 tyś i wszystko jeszcze fabryczne / turbo , dwumas , > wtryski / > generalnie w dieslu z takim przebiegiem jak Ty planujesz nic nie powinno sie zepsuć . Lata tylko po trasach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > znam gościa którego s max/2.2/ ma już ponad 400 tyś i wszystko jeszcze fabryczne / turbo , dwumas , > wtryski / > generalnie w dieslu z takim przebiegiem jak Ty planujesz nic nie powinno sie zepsuć . Mojego szefa smax wysrał się dopiero albo już przy 320 tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.