Skocz do zawartości

Nie chce ale musze


wodzu

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba będę musiał kupić diesla. Nigdy nie miałem diesla i wolałbym benzynę ale nic nie ma ciekawego, nie mam czasu samemu nic sprowadzić a mam dwa sprawdzone diesle.

Samochody mają w granicach 200 tyś. km:

1. Dwumasa - jakie objawy padania i jak sprawdzić podczas jazdy ?

2. Wtryski, turbo - da się jakoś sprawdzić ?

3. Co jeszcze może się zepsuć w diesluprzy takim przebiegu pompa wtryskowa, egr coś jeszcze ?

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja od jakiegoś czasu nie sprawdzam, odkładam po prostu odpowiednią kwotę na naprawę i tyle

milion razy sprawdzisz a i tak się może wysypać za zakrętem...

sprzęgło i dwumasę to tyle co usłyszę na jeździe próbnej, patrzę czy turbo olejem nie wali i tyle...

sprawdź sobie ceny podstawowych rzeczy jak wtryski, turbo i dwumasa i nastaw się że coś padnie - w Scenicu z dci tak mam, od czasu jak jestem przygotowany na awarię, nic się nie dzieje grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co masz upatrzone?

HDI zdaje się mniej się psuje niż dCi smile.gif

wysypać się może wszystko i nic - ja w ogóle w swoim nie brałem pod uwagę panewek jeno wtryskiwacze + pompę.

a stało się odwrotnie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> S-Max 2.0 tdci i 807 hdi

Smax 2.0 tdci - jeżeli to jest to samo co 2.0 HDI a pewnie jest to bardzo dobre silniki ok.gif

A dwumasa może np. dawać różne hałasy i wibracje, np. na postoju z odpalonym silnikiem, wciszkasz sprzęgło i puszczasz, wszelkie różnice w hałasie lub wibrowania mogą świadczyć o odzywającej sie dwumasie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Smax 2.0 tdci - jeżeli to jest to samo co 2.0 HDI a pewnie jest to bardzo dobre silniki

> A dwumasa może np. dawać różne hałasy i wibracje, np. na postoju z odpalonym silnikiem, wciszkasz

> sprzęgło i puszczasz, wszelkie różnice w hałasie lub wibrowania mogą świadczyć o odzywającej

> sie dwumasie

m.in zgasić auto na luzie bez wciśniętego sprzęgła i słuchać pod maską czy się tłucze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> S-Max 2.0 tdci i 807 hdi

znam gościa którego s max/2.2/ ma już ponad 400 tyś i wszystko jeszcze fabryczne / turbo , dwumas , wtryski /

generalnie w dieslu z takim przebiegiem jak Ty planujesz nic nie powinno sie zepsuć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> znam gościa którego s max/2.2/ ma już ponad 400 tyś i wszystko jeszcze fabryczne / turbo , dwumas ,

> wtryski /

> generalnie w dieslu z takim przebiegiem jak Ty planujesz nic nie powinno sie zepsuć .

Mojego szefa smax wysrał się dopiero albo już przy 320 tys km zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.