Skocz do zawartości

Climatronic, dziwne obajwy


dioda144

Rekomendowane odpowiedzi

Stilo 1,6 Benzyna/Gaz 103KM, Climatronoc coś ostatnio dziwnie działa.Mianowice uruchamiając klimatyzacje słychać takie bzyczenie przez jakieś 5-7 sekund i później znika, po wyłączeniu wyświetlacz gaśnie i znowu 5-7 sekund bzyczy, ale nie zawsze jest tak. Czasem nie włączając klimy czy czegokolwiek bzyczy czasem po wyłączeniu klimy bzyczy dłużej niż tez zwykłe 5-7 sekund tylko cały czas. Jade np. autostrada nie mam włączonej klimy ani żadnego nawiewu, a z konsoli wydobywa sie w co sekundowych odstępach bzyt bzyt bzyt, i tak możne być 1h,2h. Naciskając przycisk z śnieżynką zawsze obroty na biegu jałowym szły trochę do góry, teraz nie idą, ciepło ogólnie leci z kratek, ale nie daje zimna bo brak czynnika juz chyba jest. Gdzie przyłożyć ucho żeby wiedzieć co go boli ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stilo 1,6 Benzyna/Gaz 103KM, Climatronoc coś ostatnio dziwnie działa.Mianowice uruchamiając

> klimatyzacje słychać takie bzyczenie przez jakieś 5-7 sekund i później znika, po wyłączeniu

> wyświetlacz gaśnie i znowu 5-7 sekund bzyczy, ale nie zawsze jest tak. Czasem nie włączając

> klimy czy czegokolwiek bzyczy czasem po wyłączeniu klimy bzyczy dłużej niż tez zwykłe 5-7

> sekund tylko cały czas. Jade np. autostrada nie mam włączonej klimy ani żadnego nawiewu, a z

> konsoli wydobywa sie w co sekundowych odstępach bzyt bzyt bzyt, i tak możne być 1h,2h.

> Naciskając przycisk z śnieżynką zawsze obroty na biegu jałowym szły trochę do góry, teraz nie

> idą, ciepło ogólnie leci z kratek, ale nie daje zimna bo brak czynnika juz chyba jest. Gdzie

> przyłożyć ucho żeby wiedzieć co go boli ?

Bzyka Cie sorki Ci pewnie jakis aktywator mie mogac ustawic sie na wlasciwa pozycje.

zrob kalibracje: przekrec kluczyk w pozycje tuz przed zaplonem i od razu nacisnij na raz 2 guziki auto i mono o tak trzymaj az odliczanie sie zakonczy. Potem klima bedzie sie testowac i na koncu powinno sie wuswietlic 00. Jezeli beda inne cyfry to znaczy ze cos jest nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bzyka Cie sorki Ci pewnie jakis aktywator mie mogac ustawic sie na wlasciwa pozycje.

> zrob kalibracje: przekrec kluczyk w pozycje tuz przed zaplonem i od razu nacisnij na raz 2 guziki

> auto i mono o tak trzymaj az odliczanie sie zakonczy. Potem klima bedzie sie testowac i na

> koncu powinno sie wuswietlic 00. Jezeli beda inne cyfry to znaczy ze cos jest nie tak

Dzieki za info sprawdze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U siebie w jednym aktywatorze w ciągu trzech lat wymieniałem łącznik dwa razy, w dwóch innych

> wymieniałem raz i do tej pory działają. Według mnie nie ma reguły

Jak wymienić ten łącznik? Jaki jest koszt? Jak wygląda? Gdzie go szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łącznik wygląda tak:

284947060-ResizeofP1000648-Kopia.JPG

Ja kupiłem całkiem niedawno na portalu aukcyjnym za 17 zł + przesyłka. Można też w ASO. nie powinien kosztować drożej jak 25 zł. Wymiana nieco utrudniona ze względu na ciężki dostęp do aktywatorów. Szczegółowy opis znajdziesz na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam znowu taki problem że na kierowcy dmucha zimne powietrze a na pasażera ciepłe.

Czytałem już o kalibracji, robiłem i zadziałało ale gdy znowu ustawie temperaturę powiedzmy na 27stopni potem na 18 to znowu się zawiesi i czasem nie dmucha na nogi, kalibracja znów pomaga.

Czy po kalibracji koniecznie jest usunięcie błędów z komputera żeby znów nie wyskoczył błąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat ogarnąłem, nie było łatwo jak na pierwszy raz, ale juz teraz jestem bogatszy o doświadczenie, które moge wykorzystać przy następnej ewentualnej wymianie. Dziekuje za pomoc kolegą cmat, pp505 którzy dałi mi cenne wskazówki. Poniżej wszytko juz poskładane i na swoim miejscu.

61b3f5e90aa1ee35med.jpg

6c9ed8c5851cd982med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki. Gdzieś wyczytałem, że jeśli łącznik się urwał, to konieczna jest wymiana aktywatora gdyż

> jeśli tego nie zrobimy, nowy łącznik szybko się ukręci. Ktoś to powierdzi?

Miałem złamany łącznik mieszacza ciepło/zimno od kierowcy. Po wymianie idzie już 4-ty rok i wsio działa bez zarzutu póki co grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki Zmarzluch jestem więc odkładam wymianę na cieplejsze dni. Łącznik już jest

jakby co to wszystko znajdziesz w Archeo wink.gif chociaż pewnie już tam byłeś skoro wygrzebałeś moje foto "sprzęgiełka" wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> Bzykanie oznacza ukręcony łącznik aktywatora

Miałeś 100% racji. Wymieniłem wczoraj łącznik. Skończyło się bzyczenie, a wynik autokalibracji to 00 00. Niestety nie obyło się bez strat. Jedna ze śrubek przepadła. Ktoś wie jaki mają rozmiar gwintu i długość? Rodzaj TORX 20. W EPER ich nie ma frown.gif Natknąłem się w internetach na podobne śrubki do Forda. Mają rozmiar gwintu M4x0,7 i długość 13 mm. Będą pasować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.