Skocz do zawartości

emulator do wskaznika paliwa


angrius

Rekomendowane odpowiedzi

> Ile moze kosztować założenie emulatora do wskaźnika benzyny by ten resetowal sie po wyłączeniu zaplonu i wskazywał prawidłowy poziom paliwa? W c5 resetuje sie dopiero po wlaniu troche benzyny

Pytanie czy resetuje go ruch pływaka (raczej nie) czy otwarcie klapki wlewu paliwa - wtedy wystarczy przekaźnik, który będzie emulował otwarcie klapki ...

Nadmieniam, że w tym temacie nie mam doświadczenia ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie czy resetuje go ruch pływaka (raczej nie) czy otwarcie klapki wlewu paliwa - wtedy

> wystarczy przekaźnik, który będzie emulował otwarcie klapki ...

> Nadmieniam, że w tym temacie nie mam doświadczenia ...

Ostatnio otwarlem wlew i sie nie zresetowal. Ale robiłem to na wylaczonym silniku... Po dolaniu benzyny wskazywał prawidłowy poziom paliwa w baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ostatnio otwarlem wlew i sie nie zresetowal. Ale robiłem to na wylaczonym silniku... Po dolaniu benzyny wskazywał prawidłowy poziom paliwa w baku.

Bak się otwiera zazwyczaj na wyłączonym silniku ...

Może jest jakaś fotokomórka lub klapka we wlewie, a może rzeczywiście jakiś czujnik w pływaku ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ile moze kosztować założenie emulatora do wskaźnika benzyny by ten resetowal sie po wyłączeniu

> zaplonu i wskazywał prawidłowy poziom paliwa? W c5 resetuje sie dopiero po wlaniu troche

> benzyny

w Megane 2 dopłacałem 100pln przy montażu instalki ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a wiesz może jak to jest rozwiązane?