Arturo_147 Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 Witam, z przodu wymienia się łatwo czy potrzebny jakiś sprzet do wciśniecia tłoczków? Jakieś porady? Z góry dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > Witam, z przody wymienia się łatwo czy potrzebny jakiś sprzet do wciśniecia tłoczków? Jakieś > porady? Z góry dzięki i pozdrawiam Normalnie, żadnych czarów nie potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturo_147 Napisano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > Normalnie, żadnych czarów nie potrzeba. ok, klocki kupione, czujnik tez. Na dniach bede walczył. A jak jest z tyłu? też ręką się wciśnie czy trzeba jakoś wkrecić tłoczek sprzętem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > ok, klocki kupione, czujnik tez. Na dniach bede walczył. A jak jest z tyłu? też ręką się wciśnie > czy trzeba jakoś wkrecić tłoczek sprzętem? Z tyłu normalnie, bez kręcenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Witam, z przodu wymienia się łatwo czy potrzebny jakiś sprzet do wciśniecia tłoczków? Jakieś > porady? Z góry dzięki i pozdrawiam A czy przypadkiem nie trzeba robić adaptacji grubości klocków? Pamiętam że jakieś cyrki z tym były u znajomych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturo_147 Napisano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 Ja wyczytałem, że po wymianie klocków, montuje sie nowy czujnik i usuwa inspekcje. Poki co świeci sie kontrolka i pika przy zapalaniu i gaszeniu auta, wyjątkowo upierdliwa. Da sie to ponoć usunać z poziomu komputera pokładowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 Spróbuj odpiąć klemę,powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Ja wyczytałem, że po wymianie klocków, montuje sie nowy czujnik i usuwa inspekcje. Poki co świeci > sie kontrolka i pika przy zapalaniu i gaszeniu auta, wyjątkowo upierdliwa. Da sie to ponoć > usunać z poziomu komputera pokładowego. Można usunąć z poziomu komputera pokładowego, ale uwaga, trzeba mieć dużo cierpliwości, bo nie zawsze za pierwszym razem wychodzi. Na YT są instrukcje, ba, są nawet informacje, że wszystkiego bez ASO nie zrobisz. Jak się pomęczysz i kilka razy pokombinujesz z guzikami w aucie, to wszystko zresetujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturo_147 Napisano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2015 A jakie numery kluczy potrzebne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2015 > Ja wyczytałem, że po wymianie klocków, montuje sie nowy czujnik i usuwa inspekcje. Poki co świeci > sie kontrolka i pika przy zapalaniu i gaszeniu auta, wyjątkowo upierdliwa. Da sie to ponoć > usunać z poziomu komputera pokładowego. Skasuj z kompa serwis klocków, jak wymieniałeś czujnik zużycia, to przytrzymaj hamulec przez 30 sek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2015 > A jakie numery kluczy potrzebne? Jak w każdym układzie ATE, imbus 7mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.