cesarz Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 Zastanawiam nad takim rodzynem: http://otomoto.pl/opel-astra-2-0t-200km-navi-skora-xenon-z-niemiec-C36337889.html Jak sie spisuje ten silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > Zastanawiam nad takim rodzynem: > http://otomoto.pl/opel-astra-2-0t-200km-navi-skora-xenon-z-niemiec-C36337889.html > Jak sie spisuje ten silnik? Mam prawie taką samą i jestem bardzo zadowolony. Silnik rewelacja ale problemem może być słynna skrzynia M32. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > Silnik z Saaba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > Mam prawie taką samą i jestem bardzo zadowolony. > Silnik rewelacja ale problemem może być słynna skrzynia M32. a tam nie siedzi F40 tak jak w V-C? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > a tam nie siedzi F40 tak jak w V-C? Mam dokładnie to samo i z VIN wynika, że skrzynia to M32. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Mam dokładnie to samo i z VIN wynika, że skrzynia to M32. hmm VIN Ci prawdę powie ;-) Ciekawe czy w razie W da się przejść na F40 w Astrze? Co prawda F40 pod względem kultury pracuje jak skrzynia w Ursusie C-360 ale przynajmniej się nie psuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > hmm VIN Ci prawdę powie ;-) > Ciekawe czy w razie W da się przejść na F40 w Astrze? Co prawda F40 pod względem kultury pracuje > jak skrzynia w Ursusie C-360 ale przynajmniej się nie psuje. W razie W to mozna naprawic za jakies 2kPLN. Wiec po co rzezbic, ze zmiana skrzyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > W razie W to mozna naprawic za jakies 2kPLN. > Wiec po co rzezbic, ze zmiana skrzyni? Bo pewnie za takie pieniądze można kupić F40 która była sprzężona z tym silnikiem w V-C, a zalet jest kilka, raz że się nie psuje, dwa wytrzymuje nawet w autach z podniesioną mocą pod 300KM, a trzy że V-C z tą skrzynią osiąga prędkość rzeczywistą na poziomie 225-230km/h więc Astra z taką skrzynią to była by torpeda, a co się wiąże z wysoką Vmax to przy prędkościach regulaminowych na autostradzie paliłoby mniej niż z M32 Jedyna wada to niska kultura pracy tej skrzynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > W razie W to mozna naprawic za jakies 2kPLN. > Wiec po co rzezbic, ze zmiana skrzyni? Tylko tu problem jest tego typu, że remont nie rozwiązuje tej bolączki na dobre niestety, więc montaż F40 byłby dobrym rozwiązaniem o ile to wszystko by podeszło, półosie pewnie trzeba by było dać od M32 albo dorabiać całkiem nowe, nie wiadomo jak z zawieszeniem tej skrzyni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maczo111 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 Quote: a co się wiąże z wysoką Vmax to przy prędkościach regulaminowych na autostradzie paliłoby mniej niż z M32 Możesz rozwinąć dlaczego niby mniej auto by paliło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 W zależności od rodzaju skrzyni i zastosowanych w niej przełożeń uzyskujesz różną prędkość maksymalną przy różnych obrotach. Krótsze przełożenia=niższa prędkość=wyższe obroty, dłuższe przełożenia=wyższa predkość=niższe obroty. Najlepiej byłoby zrobić hybrydę np. z najkrótszą jedynką, dwójką, trójką a najdłuższą piątką/szóstką, niestety w Oplu nie jest to praktykowane. Tu masz podane przełożenia: M32 F40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 >> a co się wiąże z wysoką Vmax to przy prędkościach regulaminowych na autostradzie paliłoby mniej >> niż z M32 > Możesz rozwinąć dlaczego niby mniej auto by paliło ? tak jak już wyjaśnił kol. analyzer64 wyższa Vmax w F40 to przy tych samych prędkościach np 140km/h niższe obroty niż w M32, więc i spalanie mniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadi156 Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > z Saaba? nie, to silnik oplowski... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > nie, to silnik oplowski... W tym ogłoszeniu wyżej sprzedający tak pisze "Najlepszy silnik w tym samochodzie, który znosi rewelacyjnie gaz (jednostka Saaba) 2.0T benzyna." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > W tym ogłoszeniu wyżej sprzedający tak pisze > "Najlepszy silnik w tym samochodzie, który znosi rewelacyjnie gaz (jednostka Saaba) 2.0T benzyna." Pomyliło mu się pewnie z Z20NET, który siedzi w Saabie, tylko tam to jest B207, aczkolwiek i tak jest to jednostka GM. Z20LER również jest zaprojektowana przez GM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.