joozek Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 ostatnio zauważyłem u siebie szarpniecie przy przyspieszaniu w okolicy 2100-2200 obrotów, taki nagły spadek mocy taka jakby "dziura", a przy tym niejednokrotnie słychać jakby przedmuch, później auto przyspiesza normalnie. Wiec wydaje mi się jakby gdzieś jakaś nieszczelność w układzie dolotowym była, dawno temu kojarzę jak bylem w ASO sprawdzali mi szczelność układu dolotowego wtedy chyba stwierdzili ze intercooler się rozszczelnił. Pytanie do Was- czy oni to robią jakąś specjalistyczna maszyna czy jakoś organoleptycznie? a może po prostu ktoś się spotkał z czymś takim u siebie lub ogarnia problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 Sprawdź element elastyczny w wydechu Znaczy się plecionkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 Mam to samo, miałem taki temat zakładać. W okolicach 2000-2200 rpm słychać jakby ktoś stęknął albo puścił bąka, sekundowa utrata mocy i później ciągnie jak głupi. A co do tego ma plecionka?? Raczej problem w dolocie a nie wydechu jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 Nie wiem jak robią w ASO. Najszybciej to chyba dymarką. Jak masz kogoś w efektach dyskotekowych to może Ci użyczy. Jak nie, to szlugi w dłoń, dmuchasz dym przez rurkę i patrzysz kędy wylatuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > Nie wiem jak robią w ASO. Najszybciej to chyba dymarką. > Jak masz kogoś w efektach dyskotekowych to może Ci użyczy. Jak nie, to szlugi w dłoń, dmuchasz dym > przez rurkę i patrzysz kędy wylatuje. hmm... w przypadku poszukiwaniu nieszczelności dolotu w którym jest podciśnienie to się stosuje taki specjalny mocno wybuchowy spray i się psika w miejscach gdzie może łapać lewe powietrze - przy silniku pracującym na biegu jałowym jak wchodzi na obroty to znak, że wessało tego spray'u i tam jest nieszczelność, ale jak się robi coś takiego w dolocie gdzie już jest nadciśnienie to nie wiem - może tak jak przy instalacjach gazowych sprayem który z kolei obficie się pieni przy każdej nieszczelności? A co meritum z tematu wątku to nie jest jakiś problem z zaworkami sterującymi turbiną albo samą turbiną - jej membraną sterującą, podciśnieniami etc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joozek Napisano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 Zmienialem niedawno zaworek sterowania turbo bo sadzil bledem i przepyszczal. Sugerujesz ewentualnie żeby na sama gruchę patrzeć i? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 W przypadku aut z doladowaniem zaslepia się układ dolotowy w miejscu przeplywomierza zaślepka z zaworem pozwalającym na wpuszczenie do układu sprężonego powietrza. Odcinek końcowy układu czyli elastyczny wąż za IC również się zaslepia. Podaje się nie za wysokie ciśnienie i albo się słyszy uciekajace gdzieś powietrze albo patrzy na podłączony manometr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joozek Napisano 11 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 Czyli raczej specjalistyczny sprzęt którego samemu sie raczej nie zrobi prócz manometru... Zwykly mechanik poradzi sobie z ta gruszka abybja ściągnąć? A wlasnie ja sie czyści ? Co tam się robi? Czy wymiana na nowa tylko? Generalnie ona pracuje jak ruszam za to ciegno i stawia opór wracając na swoje ustawienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 W sobotę wymieniłem filtr powietrza. Bąki przestał ktoś puszczać, auto jeździ normalnie. Nie przypuszczałbym, ale jednak. Zobaczę jak będzie na dłuższą metę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.