robertprusik Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 Witam szanownych kolegów mam pytanie czy zawór overbost powinien po zgaszeniu silnika wypuścić nagle całe podciśnienie tak jak to się dzieje u mnie i sztanga od gruchy wraca gwałtownie do góry i zero podciśnienia w układzie czy też powinien je trzymać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 kij go wie, ja jak pstryknę w zawór to puszcza ciśnienie, wydając taki śmieszny "pyrcząco - burczący" odgłos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shofer Napisano 31 Maja 2015 Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 Mam nowy zawór i całą turbinę po regeneracji. Po zgaszeniu silnika przez kilka sekund ( 3-5) w układzie utrzymuje się podciśnienie, a następnie trzpień "gruchy" wraca do pozycji wyjściowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertprusik Napisano 31 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 > Mam nowy zawór i całą turbinę po regeneracji. Po zgaszeniu silnika przez kilka sekund ( 3-5) w > układzie utrzymuje się podciśnienie, a następnie trzpień "gruchy" wraca do pozycji wyjściowej. U mnie po zgaszeniu jak mam otwartą klapę to po właśnie 3-5 sekundach słychać z zaworu overboost psyyyyyyyyyyyyyyyyy i gwałtownie wraca trzpień gruchy do góry i zero podciśnienia czyli wszystko by było ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > Witam szanownych kolegów mam pytanie czy zawór overbost powinien po zgaszeniu silnika wypuścić > nagle całe podciśnienie tak jak to się dzieje u mnie i sztanga od gruchy wraca gwałtownie do > góry tak ma być , overbost po zgaszeniu silnika , po paru sekundach wypuszcza z gruchy ciśnienie i ją zwalnia do położenia ''spoczynkowego ' natomiast w układzie dalej przez jakiś czas jest podciśnienie - w akumulatorze podciśnienia , i gdy po zgaszeniu silnika , przekręcisz kluczyk w mar to overbost znów zaciągnie sztangę w dół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > Mam nowy zawór i całą turbinę po regeneracji. Po zgaszeniu silnika przez kilka sekund ( 3-5) w > układzie utrzymuje się podciśnienie, a następnie trzpień "gruchy" wraca do pozycji wyjściowej. tak ma być, jak już Koledzy napisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertprusik Napisano 1 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > tak ma być , overbost po zgaszeniu silnika , po paru sekundach wypuszcza z gruchy ciśnienie i > ją zwalnia do położenia ''spoczynkowego ' > natomiast w układzie dalej przez jakiś czas jest podciśnienie - w akumulatorze podciśnienia , i > gdy po zgaszeniu silnika , przekręcisz kluczyk w mar to overbost znów zaciągnie sztangę w > dół no to u mnie padł zawór overboost nie trzyma wcale podciśnienia wypuszcza z całej instalacji i wogóle nie reaguje grucha przy pełnym wciśnięciu gazu zero reakcji cięgno stoi w miejscu więc winowajca jest oczywisty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shofer Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 Jeśli będziesz w pobliżu Zamościa to mam jeden używany, ale sprawny na zbyciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertprusik Napisano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Jeśli będziesz w pobliżu Zamościa to mam jeden używany, ale sprawny na zbyciu. No właśnie zamówiłem nowy a ile byś chciał za swój? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 można go rozebrać i wyczyścić , bo pewnie zapiekła się taka mała membranka w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > można go rozebrać i wyczyścić , bo pewnie zapiekła się taka mała membranka w środku jak ma z szarą kopółką i metalową opaska to rozbierze i wyczyści wg DIY' a ale jak ma czarną zgrzewaną kopółkę to d..., szkoda babraniny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shofer Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 Nie pamiętam, ile dokładnie płaciłem za nowy, ale chyba coś koło 200pln. Swojego bym oddał za połowę ceny, jeśli jesteś zainteresowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 a jest sprawny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > No właśnie zamówiłem nowy a ile byś chciał za swój? yanek wysłał do mnie odpowiedź do Ciebie: Nie pamiętam, ile dokładnie płaciłem za nowy, ale chyba coś koło 200pln. Swojego bym oddał za połowę ceny, jeśli jesteś zainteresowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertprusik Napisano 5 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > Nie pamiętam, ile dokładnie płaciłem za nowy, ale chyba coś koło 200pln. Swojego bym oddał za > połowę ceny, jeśli jesteś zainteresowany. Dzięki już mam drugi koledze zbywał i mi oddał gratis więc muszę podziękować ale dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.