Skocz do zawartości

Na skandynawskim cichosza, więc może tu? Saab 9-3 II polift


Mobil1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na skandynawskim cisza od dwóch dni, więc może tutaj mi pomożecie?

Interesują mnie Wasze opinie na temat Saaba 9-3 po 2007 roku. Interesuje mnie tylko silnik benzynowy. Ktoś z Was może jeździł takim Saabem? Latałem przedliftem i rzeczywiście można narzekać spasowanie wnętrza. Czy po liftingu poprawili to chociaż trochę? Jakie jeszcze ów auto ma minusy?

Sam mam z bratem 300konna 900ng od paru lat, wiec serwis, części i DUSZA są mi znane :-)

Ile przede wszystkim trzeba wydać na wersje wszystko mającą? Ksenon, navi itp?:)

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji... food.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, na skandynawskim cisza od dwóch dni, więc może tutaj mi pomożecie?

> Interesują mnie Wasze opinie na temat Saaba 9-3 po 2007 roku. Interesuje mnie tylko silnik

> benzynowy. Ktoś z Was może jeździł takim Saabem? Latałem przedliftem i rzeczywiście można

> narzekać spasowanie wnętrza. Czy po liftingu poprawili to chociaż trochę? Jakie jeszcze ów

> auto ma minusy?

> Sam mam z bratem 300konna 900ng od paru lat, wiec serwis, części i DUSZA są mi znane :-)

> Ile przede wszystkim trzeba wydać na wersje wszystko mającą? Ksenon, navi itp?:)

> Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji...

Interesowałem sie tematem, za ładne auto z PL, pełną historią, bezwypadkowe trzeba dać >40kzł, wnętrze nie sądzę, aby było poprawione w stosunku do przedlifta - znajomy ma takiego 2008 lub 2009 tyle, że diesla 1.9 i przy oryginalnym przebiegu 160kkm obłażą plastiki niektórych el. wnętrza. Silnik to Oplowski 2.0T więc znane są jego zalety i wady. Ogólnie auto bardzo przyjemne i niemęczące na trasach, ale bardzo ciężko znaleźć egzemplarz godny uwagi, a jeżeli się taki trafia w rozsądnych pieniądzach cena/stan to sprzedaje się w kilka dni bo sporo ludzi szuka tych aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Interesowałem sie tematem, za ładne auto z PL, pełną historią, bezwypadkowe trzeba dać >40kzł,

> wnętrze nie sądzę, aby było poprawione w stosunku do przedlifta - znajomy ma takiego 2008 lub

> 2009 tyle, że diesla 1.9 i przy oryginalnym przebiegu 160kkm obłażą plastiki niektórych el.

> wnętrza. Silnik to Oplowski 2.0T więc znane są jego zalety i wady. Ogólnie auto bardzo

> przyjemne i niemęczące na trasach, ale bardzo ciężko znaleźć egzemplarz godny uwagi, a jeżeli

> się taki trafia w rozsądnych pieniądzach cena/stan to sprzedaje się w kilka dni bo sporo ludzi

> szuka tych aut.

No proszę, nawet nie wiedziałem, że jest takie zainteresowanie na samochody tej marki. Stosunek ceny do wygladu, rocznika i wyposazenia jest bardzo dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No proszę, nawet nie wiedziałem, że jest takie zainteresowanie na samochody tej marki. Stosunek

> ceny do wygladu, rocznika i wyposazenia jest bardzo dobry.

Nic dziwnego, Vectra C jest chwalonym autem, a 9-3 to jeszcze poprawiona Vectra (i ładniejszy), więc i wzięcie na rynku wtórnym ma spore,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Plastiki są beznadziejnie. Silniki najlepiej beznzyna 2.0T - w żadnym wypadku nie kupuj 2.8V6 - to

> jest GMowska tragedia

Dlaczego? Miałem 9-3 aero z 2.8T i silnik był super. Jedyna rzecz która w tym samochodzie sie nie psuła (no może jeszcze skrzynia biegów tez sie nie psuła).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie? Choćby przez koszt wymiany rozrządu ponad 6 tysi.

Poza tym 2.0T po wgraniu programu jedzie tak samo albo i lepiej (ma normalne turbo a nie LPT)

Aero imo nie warto brać - większość jest w kiepskim stanie z tego co oglądałem. A za zadbane trzeba dać kupę kasy (za hirsha z 2008 roku z TTID około 40 tysięcy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale miałeś? Jeździłeś?

> A 2.8 po wgraniu programu jedzie jak?

Koledzy mieli, jeździłem. Zachwytu nie zrobił - zresztą potem te 2.8V6 kolega objechał 9000 Aero 250 konnym;)

Z problemu jakie mieli - rozciągający się rozrząd, padające cewki - wg. mechanika norma w tych silnikach smile.gif Rozrząd wytrzymuje 150-200 tysięcy -> za wymiane kolega płacił w ścinawie bodaj 6500zł.

Ja bym szukał 2.0 B207R - kolega ma i IMO po lekkim tjuningu (260koni@390NM) to jeździ lepiej niż V6

350koni na standardowej turbinie? Może 310.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koledzy mieli, jeździłem. Zachwytu nie zrobił - zresztą potem te 2.8V6 kolega objechał 9000 Aero

> 250 konnym;)

Jak zwykle bajki smile.gif znacznie cięższy samochod ze słabszym silnikiem.

P.S. Jak w 2006 miałem tego Saaba to były dostępne zestawy zwiększające moc do 310 Km (reflash komputera) oraz do 350 (komputer + wydech + dolot). Ale to nie miało sensu bo nawet z 280 KM ten samochod miał problemy z przeniesieniem mocy na ziemie, naped na przednie koła to zuo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra skłamałem - to był stage 3 czyli 280koni

> Auto Diabła - jak ci się chce to na zlotach często bywa więc można przewieźć dupę

> http://mstun.pl/index.php?s=1,2,27

280 koni? Żaden z moich samochodów nie ma tak mało mocy, więc podziękuję smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 280 koni? Żaden z moich samochodów nie ma tak mało mocy, więc podziękuję

Nie liczy się moc, tylko stosunek masy do mocy + rodzaj i jakość przeniesienia napędu. 280KM w pewnych okolicznościach może spokojnie wklepać wózkowi o 200KM mocniejszemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znajomy miał Peugeota 206 300HP/400Nm i klepał jak leci Evo, Imprezy STI które miały ponad 450HP.

> Niska masa czyni cuda.

Na ćwiartkę lub na autobanie tak. Na 100m, czy nawet 1/8 mili byłby bez szans. Nawet na suchym klejonym asfalcie, ze szperą i na slickach... FWD to beznadziejny napęd, choć w pewnych warunkach daje radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.