Majkiel Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Od kilku dni mruga u mnie licznik przebiegu. Pozostałe informacje na wyświetlaczu są w porządku. Co to oznacza? Licznik taki jak poniżej, przebieg ok. 102500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamski73 Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Jeżeli zmieniałeś licznik musisz podłączyć pod kompa i zrobić osiowanie proxy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Od kilku dni mruga u mnie licznik przebiegu. Pozostałe informacje na wyświetlaczu są w porządku. Co to oznacza? Licznik taki jak poniżej, przebieg ok. 102500 Coś dłubałeś w CAN, dokładałeś/odłączałeś jakieś moduły? Licznik będzie migał również gdy jest problem z jednym z układów działających po CAN np: Blue&me. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Coś dłubałeś w CAN, dokładałeś/odłączałeś jakieś moduły? Licznik będzie migał również gdy jest problem z jednym z układów działających po CAN np: Blue&me. O widzisz. Nic nie dłubałem, ale ostatnio radio zachowuje się dziwnie. Dotychczas było tak, że jak wcisnąłem przycisk CD, bez włożonej płyty oraz pendrive'a, pojawiał się komunikat "No source available" czy coś w tym stylu, a radio (FM) dalej grało. Natomiast ostatnio po wciśnięciu "CD", pojawia się "AUX" i grające radio milknie. Podobnie było gdy włożyłem pendrive'a z muzyką - zaczął grać, ale zamiast "Media Player" na radio pisało "AUX". Do tego nie można było przełączać się pomiędzy utworami. Coś tam nie działa do końca dobrze... Czy jest jakaś możliwość "twardego resetu", przywrócenia ustawień fabrycznych, etc? Albo zmiany, podejrzenia pewnych rzeczy z poziomu MultiEcuScan'a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Jeżeli zmieniałeś licznik musisz podłączyć pod kompa i zrobić osiowanie proxy. Nic w aucie nie zmieniałem - wszystko jest fabrycznie (o dziwo ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karizmo Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Jak koledzy pisali traci połączenie CAN, podstawa to podpięcie pod komputer i wszystko się wyjaśni ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Czy jest jakaś możliwość "twardego resetu", przywrócenia ustawień fabrycznych, etc? Albo zmiany, podejrzenia pewnych rzeczy z poziomu MultiEcuScan'a? Pewnie procedurą proxi. Na początek posprawdzaj błędy w róznych modułach, może jakieś będą i naprowadzą na usterkę. Może coś gdzieś dostało wilgoci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Pewnie procedurą proxi. Na początek posprawdzaj błędy w róznych modułach, może jakieś będą i naprowadzą na usterkę. Może coś gdzieś dostało wilgoci. Albo się przegrzało Podczas ostatnich upałów w Uno (w środku) termometr pokazał 55, a w Fieście żony - "Hi" - do 50 mierzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 24 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 No dobra, walczyłem chwilę z kablami, ale bezskutecznie. W Win 8 działa mi jeden kabel (VAGKKL+FIATECUSCAN), ale z programem IAW Ecu Scan (używam do do Uno), z kolei w WinXP działa ELM327 i MultiEcuScan, ale tam jak wybieram CAN, to pojawia się komunikat, że potrzeba jakiegoś żółtego kabla czy też [1,9]. Przełącznik z opcją 1/9 mam, ale nie na ELM a na tym pierwszym kablu No to wróciłem do Win8, podłączam VAGKKL+FES, przełącznik na 1/9 i próbuję połączyć się z CAN, no to kolejny komunikat informujący o tym, że potrzeba OBDKey albo ELM327.... Dziś już późno, więc temat poczeka, ale wdzięczny będę za jakieś wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 25 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 Dziś już późno, więc temat poczeka, ale wdzięczny będę za jakieś wskazówki. Potrzebujesz ELM327 (najlepiej ten po modyfikacji) oraz zółtą przejściówkę do niego (TYP 3). Na upartego możesz sobie taką zrobić sam, ale będzie niezbędne gniazdo OBD2 oraz wtyk, schematy są w necie. Przejściówka zamienia układ przewodów. Można próbować połączyć przewodami na pająka, ale to już druciarnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.