Miromat Napisano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 Na ostatnich 4-5 tys. km zobserwowałem wzrost poziomu oleju. Miałem na bagnecie poziom na ok. 2/3 zakresu pomiędzy min i max, a obecnie prawie dochodzi do max. Nie jest to wyciek płynu chłodzacego przez uszczelkę pod głowicą, bo nie ma żadnych objawów na to wskazujących. Co to może być? Silnik benzynowy, auto jak w stopce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 np. krótkie odcinki, lejący wtryskiwacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 Mierzysz zawsze w tym samym miejscu i w tym samym położeniu samochodu? Niewielki spadki terenu mogą powodować "dziwne" poziomy oleju. Jakbyś miał diesla to byłby to DPF, ale w benzyniaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 Albo UPG albo baaardzo krótkie odcinki jazdy z baaardzo lejacym wtryskiwaczem, innej opcji nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miromat Napisano 6 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 Mierzysz zawsze w tym samym miejscu i w tym samym położeniu samochodu? Niewielki spadki terenu mogą powodować "dziwne" poziomy oleju. Jakbyś miał diesla to byłby to DPF, ale w benzyniaku Wiem o tym, więc mierzę zawsze w garażu. Od ok. 2 lat w tygodniu jeżdżę rzeczywiście na krótkich odcinkach 6-8 km. Trochę więcej czasami w weekendy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 No ale olej nie rośnie od 2 lat, tylko od niedawna. Ale wiesz co, sprawdź czy odma jest drożna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pirania_slon Napisano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 Mialem tak w lanosie. Winna byla upg. Lało na jednym cilindrze. Po wymianie upg problem zniknął. Wysłane z mojego G526-L11 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miromat Napisano 6 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 Ale czy też tak wolno rosło, na przestrzeni kilku tys. km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 Ale czy też tak wolno rosło, na przestrzeni kilku tys. km? mikropeknięcia w głowicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 Skoro nie ubywa płynu co ma do tego UPG albo mikropęknięcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.