Majkiel Napisano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2015 Od jakiegoś czasu co chwilę mam takie błędy jak na poniższym obrazku. Możecie bardziej łopatologicznie wytłumaczyć? Samochód to Fiat Grande Punto 1.4 16V, a problem z nim jest taki, że od jakiegoś czasu ma problemy z zapalaniem - trzeba kręcić dobrych kilka sekund, po czym zaskakuje i pracuje bez zarzutów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juniek11 Napisano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2015 Od jakiegoś czasu co chwilę mam takie błędy jak na poniższym obrazku. Możecie bardziej łopatologicznie wytłumaczyć? Samochód to Fiat Grande Punto 1.4 16V, a problem z nim jest taki, że od jakiegoś czasu ma problemy z zapalaniem - trzeba kręcić dobrych kilka sekund, po czym zaskakuje i pracuje bez zarzutów. Zadaj pytanie na centomanii. Tam chlopaki maja te silniki obcykane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2015 Ładowanie masz ok? Jak z klemami na aku? Posprawdzaj punkty masowe. Jest lpg? Problemy z odpalaniem ma zimnym i ciepłym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 15 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2015 Ładowanie masz ok? Jak z klemami na aku? Posprawdzaj punkty masowe. Jest lpg? Problemy z odpalaniem ma zimnym i ciepłym silniku? Ładowanie OK, akumulator kupiony przed zimą. LPG jest (zapomniałem napisać wcześniej) - instalacja BRC Sequent24. Problem bywa zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku. Dodam jeszcze że świece wymieniłem, bo miały znacznie większy przebieg niż powinny, ale to nic nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2015 Mam GP, ale głównie jako dupowóz, więc nie mam go jeszcze rozpracowanego, ale z takich typowych rzeczy, o którch czytałem kiedyś - nie masz przypadkiem zalanej i skorodowanej skrzynki z bezpiecznikami koło akumulatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2015 W dwóch samochodach z SQ24 na opisywaną przez Ciebie przypadłość pomogła wymiana reduktora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2015 Wypal lpg i zakręć zawór przy wielozaworze przed nocnym postojem. Zobacz czy rano będzie poprawa, możlwie że reduktor puszcza lpg do podciśnienia w kolektorze przez noc lub po prostu elektromagnes "nie trzyma". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 16 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2015 Nie wiem czy to ma jakiś związek, ale w weekend kilkukrotnie musiałem korzystać z kabli rozruchowych W sobotę pojechaliśmy na ślub i wesele kolegi do Zgierza. Ponad 200km, na miejscu zatrzymaliśmy się by się przebrać, po ślubie wychodzimy z kościoła i jedynie "cykanie" przekaźnika zamiast rozrusznika. Odpaliłem na kablach i pojechaliśmy na wesele. W trakcie wesela chciałem, coś z samochody, pilot nie działa, więc otwieram kluczem i co widzę - ciemno w środku, ciemno na desce, zero prądu. W niedzielę ponownie odpalenie z kabli, popracował dość długo, pojeździł trochę i na czas posiłku został podłączony do prostownika. Próba odpalenia - cykanie przekaźnika. Odpaliłem na kablach i wróciliśmy bez przerw do Gliwic. Wcześniejsze problemy z zapalaniem mogły być z tym związane? Gdzie szukać prądożercy? Alternator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floydzik Napisano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2015 Od jakiegoś czasu co chwilę mam takie błędy jak na poniższym obrazku. Możecie bardziej łopatologicznie wytłumaczyć? Samochód to Fiat Grande Punto 1.4 16V, a problem z nim jest taki, że od jakiegoś czasu ma problemy z zapalaniem - trzeba kręcić dobrych kilka sekund, po czym zaskakuje i pracuje bez zarzutów. A może po prostu akumulator padł .. To że zmieniałeś przed zimą nic nie znaczy.Może to być taki wyrób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2015 Dodam jeszcze ze po odpaleniu, podczas pracy na wolnych obrotach ładowanie było na poziomie 12V przy wyłączonych wszystkich odbiornikach, a na podwyższonych obrotach wzrastało do ~13.2V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2015 Tylko jak akumulator wyładowany/uszkodzony to napięcie ładowania może być zbyt niskie. Więc albo aku do wymiany albo alternator do naprawy, najlepiej podstawić pewny akumulator i wtedy diagnozować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 17 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2015 Dziś sprawdziłem ile prądu pobiera samochód w stanie spoczynku - miernik pokazał 5A. Po małej przejażdżce powtórzyłem badanie - wyszło 7,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2015 7,5A to zdecydowanie za dużo. Sprawdziles co kradnie prąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.