piotr1982 Napisano 23 Października 2015 Udostępnij Napisano 23 Października 2015 Witam, czy ktoś jeździ czymś takim i chciałby pochwalić się wrażeniami? Jak to auto (silnik) radzi sobie z gazem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 23 Października 2015 Udostępnij Napisano 23 Października 2015 Witam, czy ktoś jeździ czymś takim i chciałby pochwalić się wrażeniami? Jak to auto (silnik) radzi sobie z gazem? Gaz lyka bez problemu. A jezdzi jak kazde inne 1.6 o takiej mocy czyli niespecjalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 29 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2015 a moje dodatkowe pytanie czy ten wskaźnik temperatury po rozgrzaniu silnika powinien się wahać czy "stać" nieruchomo i jeśli się waha to co to może oznaczać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 a moje dodatkowe pytanie czy ten wskaźnik temperatury po rozgrzaniu silnika powinien się wahać czy "stać" nieruchomo i jeśli się waha to co to może oznaczać? Hmmm, na Reno się nie znam ale wg mnie ten zewnętrzny pierścień to TYLKO podziałka, względem której odczytujesz stan wewnętrznego pierścienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phil_ips Napisano 4 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Potwierdzam. Zmienia się tylko wewnętrzny pierścień. Jeśli temp. dojdzie tam gdzie wskazujesz jako płyn "chłodnicowy" (ciekawe co to jest?) oznacza, że właśnie przegrzewasz motor. Prawidłowe położenie dla rozgrzanego auta jest dokładnie takie jak na zdjęciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2015 Potwierdzam. Zmienia się tylko wewnętrzny pierścień. Jeśli temp. dojdzie tam gdzie wskazujesz jako płyn "chłodnicowy" (ciekawe co to jest?) oznacza, że właśnie przegrzewasz motor. zdjęcie zapożyczone z internetu (ktoś widocznie miał kłopoty z odmienianiem) U mnie zauważyłem że temperatura dobija do połowy (tak jak na foto) i później "spada" do tej jednej półokrągłej kreski po czym znowu "wzrasta" do połowy ps auto nowe, przejechane może z 1000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phil_ips Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Jak wskaźnik dojdzie do połowy skali powinnien stać nieruchomo. Tak przynajmniej u mnie w dci jest. Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkor Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Jak wskaźnik dojdzie do połowy skali powinnien stać nieruchomo. Tak przynajmniej u mnie w dci jest. Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka W benzynie 1.6 16V z 2015 roku też tak jest. Jeździłem 2 miesiące i 6kkm jako zastępczym po stłuczce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.