AxiT Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 Coś mi puka w samochodzie, podejrzenie to maglownica. Jak zdiagnozować czy to 1. krzyżak w kolumnie 2. drążki kierownicze 3. końcówki - sprawdzałem z kolegą ja szybko lekko kręciłem kierownicą on pod samochodem "macał" oglądał końcówki kulowe końcówek drążków - tych przy samym kole. 4. sama przekładnia Czy "CERAMIZER" do przekładni coś daje czy to kolejny pomocnik przy sprzedaży samochodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 1,2,3 - sprawdzić, czy nie ma luzów. 4 - można zablokować o coś drążki i obciążając kierownicą, patrzeć, czy nie stuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 Coś mi puka w samochodzie, podejrzenie to maglownica. Jak zdiagnozować czy to1. krzyżak w kolumnie2. drążki kierownicze3. końcówki - sprawdzałem z kolegą ja szybko lekko kręciłem kierownicą on pod samochodem "macał" oglądał końcówki kulowe końcówek drążków - tych przy samym kole.4. sama przekładnia Stacja diagnostyczna, dajesz 20/30zł i to sprawdzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 Czy "CERAMIZER" do przekładni coś daje czy to kolejny pomocnik przy sprzedaży samochodu? stukającej przekładni nie uratuje , zapomnij , ale lekko zuzytą pompę wspomagania uratuje , sprawdzone osobiście w mojej byłej alfie 156 2004r , gdzie właśnie hałasowała mi pompa wspomagania przy skręcaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2015 stukającej przekładni nie uratuje , zapomnij , ale lekko zuzytą pompę wspomagania uratuje , sprawdzone osobiście w mojej byłej alfie 156 2004r , gdzie właśnie hałasowała mi pompa wspomagania przy skręcaniu Nie halasuje tylko raczej cos puka. Ale nastacje sie wybiore tylko musze znaleść jakąś kumatą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz086 Napisano 27 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2015 Nie halasuje tylko raczej cos puka. Ale nastacje sie wybiore tylko musze znaleść jakąś kumatą. Jak końcówki drążków kierowniczych mają bardzo mały luz, to może być ciężko je jednoznacznie zdiagnozować bez demontażu - po prostu minimalne stuknięcie będzie wyczuwalne na wszystkich połączonych elementach. Jak końcówki drążków nie były dawno wymieniane, to one są najbardziej prawdopodobną i najtańszą rzeczą do naprawy. Ewentualnie można przejechać autem dodatkowe kilkaset km i wtedy może zdiagnozowanie będzie prostsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 @ w swoim parchu wlazłem pod auto, silnik włączony, kręcenie kierownicą do oporu, stetoskop do elementów które mogą stukać i nasłuchiwać. Akurat mi w przekładni stukało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.