steyr Napisano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2015 Witam, potrzebuje kupić zestaw podany jak wyżej. Co polecacie, jakiego producenta? Auto to Stilo 5d 2002r. Wg. Eper-a Dwumas: 55185864 Kompletne sprzęgło: 55180276 Ma ktoś sprawdzonego sprzedawcę na allegro? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2015 Ja u siebie zmieniałem sprzęgło bez dwumasy. Kupiłem tarcze i docisk Valeo nr VAL826354 za około 600 zł. Wysprzęglik LUK a w środku Valeo :D Jak narazie po założeniu wszystko gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2015 Jakie macie/mieliście u siebie objawy zużytego sprzęgła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 Jeśli chodzi o dwumase u mnie, po zgaszeniu silnika słychać "łup łup" Sprzęgło jeszcze daje rade, ale jak juz wymieniać to komplet. Auto ma ~190kkm. W tym silniku wysprzęglik jest zintegrowany z łożyskiem oporowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 Panowie jak to jest bo juz sam zgłupiałem, łożysko oporowe przy tym silniku występuje razem z wysprzęglikiem czy jest osobno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 Powinno być razem z wysprzęglikiem jako 1 element ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 Jeśli chodzi o dwumase u mnie, po zgaszeniu silnika słychać "łup łup" Sprzęgło jeszcze daje rade, ale jak juz wymieniać to komplet. Auto ma ~190kkm. W tym silniku wysprzęglik jest zintegrowany z łożyskiem oporowym? to ktoś nie bardzo umiał jeździć że szybciej zajechał dwumasę niż sprzęgło i to przy zaledwie 190tys , hak auto ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 Powinno być razem z wysprzęglikiem jako 1 element ;P ok to by się zgadzało, bo takie oferty dostałem a w Eperz-e czarno na białym nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 to ktoś nie bardzo umiał jeździć że szybciej zajechał dwumasę niż sprzęgło i to przy zaledwie 190tys , hak auto ma ? Auto nie moje, kupione rok temu chyba od poprzedniego właściciela który osobiście sobie sprowadził to auto z zachodu. Teoretycznie ma ~190kkm, w Mes-ie też tyle pokazuje a czy jest to realny przebieg to kto tam wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 hamowane silnikiem zeby wytracic predkosc, a moze kolego, podobny efekt mozesz miec jak masz rozwulkanizowane kolo pasowe...tez sie podobnie telepie a telepie ci buda na jałowym?> drzy kierownica? czy tylko gaszenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 8 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 Powiem tak, nie jeżdże tym autem wiec na biezaco nie jestem. Musiałbym się dopytać. Pół roku temu wymieniałem w nim rozrząd, koło pasowe osprzętu było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 hamowane silnikiem zeby wytracic predkosc, czyli że hamowanie silnikiem zabija dwumasę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 tak, bo masz wieksze przeciazenia na nim, a kolo 2 masowe tego nielubi, jak rowniez niskie obroty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 tak, bo masz wieksze przeciazenia na nim, a kolo 2 masowe tego nielubi, jak rowniez niskie obroty... polemizowałbym, wychodząc z takiego założenia to przyspieszania tez nie lubi to lepiej autem nie jeździć. Oczywiście pomijam fakt nie umiejetnego hamowania silnikiem, tzn redukcja do 2 przy 60km/h, nagłego puszczania sprzęgła i itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.