Skocz do zawartości

Sprzęgło bierze przy podłodze. Honda CRV I


AxiT

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zacząłem odczuwać (być może było to wcześniej, ale dopiero po tym jak przesiadam się z NEXI)  że sprzęgło bierze przy samej podłodze. Jak tylko ruszę stopą zaczyna jechać. Do tego 1 i chyba wsteczny zaczynają ciężko wchodzić ( na zimno to trzeba kilka razy się przymierzyć do wbicia biegu). Zakładam że sprzęgło się kończy tylko mam pytanie czy w CRV 1 z 98 jest jakś możliwość regulacji / podciągnięcia na lince lub coś podobnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się kończy to raczej jest odwrotnie, przynajmniej jeśli to "kończenie" wynika z naturalnego zużycia okładzin tarczy. Niepełne rozłączanie może być wynikiem zapowietrzenia układu (jeśli jest hydraulika) za długiej linki (jeśli na linkę) lub mechanicznego uszkodzenia docisku...

A co tam jest konkretnie w tym aucie-podnieś maskę i zobacz ;l  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się kończy to raczej jest odwrotnie, przynajmniej jeśli to "kończenie" wynika z naturalnego zużycia okładzin tarczy. Niepełne rozłączanie może być wynikiem zapowietrzenia układu (jeśli jest hydraulika) za długiej linki (jeśli na linkę) lub mechanicznego uszkodzenia docisku...

A co tam jest konkretnie w tym aucie-podnieś maskę i zobacz ;l  

 

Sprawdziłem w instrukcji i jest HYDRO. Więc muszę sprawdzić ilość płynu - no i jak ewentualnie odpowietrzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się kończy to raczej jest odwrotnie, przynajmniej jeśli to "kończenie" wynika z naturalnego zużycia okładzin tarczy. Niepełne rozłączanie może być wynikiem zapowietrzenia układu (jeśli jest hydraulika) za długiej linki (jeśli na linkę) lub mechanicznego uszkodzenia docisku...

A co tam jest konkretnie w tym aucie-podnieś maskę i zobacz ;l

Cos pochrzanilem, generalnie masz racje :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest hydro, ale w Civicu jest system samoregulacji na sprzęgle, dzięki któremu wraz z zużyciem nie zmienia się punkt brania, za to przy pedale jest regulacja, w której można to zmienić. Więc poszperaj w manualach, czy przypadkiem nie ma jakiejś regulacji w CRV  :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysprzęglik odrazu wymień koszt żaden a masz pewność

 

Dzis raczej odpada a 27 jade do Krakowa więc nie bede ruszał do tego czasu niczego bo moge zostać bez samochodu. Co najwyżej doleje trochę. Czy otwarty płyn hamulcowy ulega jakiejść "biodegradacji" bo mam taki z przed kilku lat - na dolewke chyba styknie? Tak ze dwie strzykawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwarty w zamkniętym opakowaniu ma się i tak lepiej, niż wlany do układu i pracujący. Lej śmiało.

 

Już po sprawie. Dzięki intercarsowi pompa zamówiona z godziny na godzinę. W ciągu dwóch wymieniona i zalana świeżym płynem. Oczywiście regulacja zajęła chwile, ale ogólnie znowu hula jak ta lala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.