Skocz do zawartości

i30, silnik 1,4 i 1,6 a LPG


Rekomendowane odpowiedzi

należy liczyć się z padem silnika po kilku/klilkudziesięciu tysiącach czy z lubryfikacją ten problem znika?

Stary? Nie nadaje sie. Oficjalnie w DE montowali i tez sie wycofali. Lubryfikacja nic nie zmienia. Choc z drugiej strony sa ludzie co zamontowali i jezdza choc to raczej wyjatki. Jak stara wersja to brac 1.6D bez dpf i bez dwumasy i zapomniec o lpg. Jak nowa to problem i kupic cos co sie nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary? Nie nadaje sie. Oficjalnie w DE montowali i tez sie wycofali. Lubryfikacja nic nie zmienia. Choc z drugiej strony sa ludzie co zamontowali i jezdza choc to raczej wyjatki. Jak stara wersja to brac 1.6D bez dpf i bez dwumasy i zapomniec o lpg. Jak nowa to problem i kupic cos co sie nadaje.

 

Jakie oznaczenie mają silniki, które NIE nadaja się i takie, gdzie to ryzyko można podjąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie oznaczenie mają silniki, które NIE nadaja się i takie, gdzie to ryzyko można podjąć?

W skorcie bo mi nie odpowiedziales. Hultai/Kila/Mitsu bo rozny miszmasz robia i robili Ci producenci. Stare silniki to Alpha 1.3 1.5 i 1.6 Nie wnikam w szczegoly. Kolejna generacja to Gamma.1.4 G4FA - tu trzeba sie upewnic jak to sie sprawuje w DE tu pchali LPG pozniej przestali.

 

O ile do GDI to nie slyszalem o LPG wogole. W 1.6 MPI do G4FC i FG nie widziałem żeby ktoś zakładał. 

 

Na otomoto sa 24 z LPG i ponad 700 normalnych o czyms to swiadczy :phi: 

 

Jak ogarniety gaziarz to zamontuje polatasz 100kkm jak nie rypnie to sprzedaz i git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siostra/szwagier mają i30, półtora roku, pięćdziesiąt parę tysięcy kilometrów i "fabryczna" instalacja. Na razie nic się nie dzieje...

 

1.4?? Podobno HUNDAI wycofał się już kilka lat temu z LPG do tych silników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie oznaczenie mają silniki, które NIE nadaja się i takie, gdzie to ryzyko można podjąć?

W głównej mierze nadają się tylko te silniki, które wyjadą z fabryki zamówione pod LPG, a w przypadku Kii, która jest technologicznym bliźniakiem hultaja, to można mieć w nowych samochodach w 1,2 w Kii Rio i 1,4 100KM w cee'dach gaz. W innych silnikach nie montują LPG. O ile wiem to się różni coś w silniku między taką wersją, która wyjedzie z fabryki pod LPG od takiej która nie jest pod LPG zamówiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.