Planck Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Opona run flat nie zmieni obwodu ani o jotę, gdy spadnie w niej ciśnienie? [hmm] mar00ha Zmienia zmienia Raz sprawdzone w praktyce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Zmienia zmienia Raz sprawdzone w praktyce To zależy od profilu - naprawdę niskoprofilowe trudno gołym okiem zobaczyć że masz flaka. Kiedyś mi się zapaliła lampka, obchodzę samochód i wszystkie koła są jednakowe. Dopiero pomiar ciśnienia wykazał że w jednym jest prawie zero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Ten sposób działa z Run on flat. Mam w aucie tego typu opony jak również czujnik przebicia na bazie ABS i działa ok (jest to konfiguracja fabryczna BMW) Jakie to BMW? Wydawało mi się, że wszystkie BMW z oponami run flat mają czujniki w kołach, nie kojarzę modelu, w którym ich nie ma. Jak już wspomniałem, na naklejkach na oponach Pirelli Cinturato P7 run flat miałem wydrukowane ostrzeżenie, że nie wolno montować ich w autach bez aktywnego systemu TPMS, więc coś na rzeczy jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 gumiarze wiedzą co z takimi autami robić. bez przesady. To zależy - np. u mnie w okolicy wielu nie umie założyć opony tak, żeby przy okazji nie porysować felgi, więc różnie to może wyglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Planck Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Jakie to BMW? Wydawało mi się, że wszystkie BMW z oponami run flat mają czujniki w kołach, nie kojarzę modelu, w którym ich nie ma. To jest E60 LCI i wydaje mi się że w F01 jest podobnie ale tam nie robiłem resetowania po zmianie opon. W e60 po wymianie robi się reset na postoju i potem kalibruje sie w trakcie jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Planck Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 To zależy od profilu - naprawdę niskoprofilowe trudno gołym okiem zobaczyć że masz flaka. Kiedyś mi się zapaliła lampka, obchodzę samochód i wszystkie koła są jednakowe. Dopiero pomiar ciśnienia wykazał że w jednym jest prawie zero. Jaki to byl rozmiar / profil ? U mnie na kołach 18 (nie pamietam teraz profilu) dało się na oko to stwierdzić choć oczywiście nie jest to klasyczny kapeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 To jest E60 LCI i wydaje mi się że w F01 jest podobnie ale tam nie robiłem resetowania po zmianie opon. W e60 po wymianie robi się reset na postoju i potem kalibruje sie w trakcie jazdy. Poszukałem trochę w Google i faktycznie - niezły bałagan. Nawet ten sam model zależnie od daty produkcji potrafi mieć pasywny albo aktywny TPMS - w Mini też się to zmieniało w czasie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 Jaki to byl rozmiar / profil ? U mnie na kołach 18 (nie pamietam teraz profilu) dało się na oko to stwierdzić choć oczywiście nie jest to klasyczny kapeć 245/40R18. Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 Poszukałem trochę w Google i faktycznie - niezły bałagan. Nawet ten sam model zależnie od daty produkcji potrafi mieć pasywny albo aktywny TPMS - w Mini też się to zmieniało w czasie... Moje F25 z 2012 fabrycznie standardowo mialy Pirelli ROF i czujniki pasywne. W stanach były sprzedawane z czujnikami aktywnymi a w Niemczech z kolei standard były opony nie ROF... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joe_00 Napisano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 W nowszych systemach S&S (Cactus) jest tradycyjny rozrusznik oraz alternator-rozrusznik do systemu S&S ,produkowane są już także zamiennikowe akumulatory cena ok.700 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.