Polarny Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Co to byly za auta?Safrane 2.5 TD '95 BMW 525i '94 - masakra nie samochód (nie tylko pod względem wołowatego silnika) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Nigdy nie uwierzę w takie bzdury... pewnie porównujesz 115 konnego diesla do wolnossącej benzyny o mocy 200 kuni. Tak - wrażenie w dieslu może być lepszeI jest lepsze - nie tylko może. Żeby tym wolnossącym wołem przyspieszyć ze 100 trzeba redukować najlepiej o 2 biegi. TD - po prostu wciska się gaz. Chyba, że kolega nie słyszał o czymś takim jak redukcja biegu.A już miałem nadzieję, że nie znajdzie się nikt, kto chce się dowartościowywać wiedzą "dla wtajemniczonych", jak to redukcja pomaga w przypadku ślamazarnego woła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Można, ale dalej skrzynia robi to jakoś powoli i w ogóle wszystko nie tak. Cały czas masz wrażenie, że musisz z tym autem walczyć żeby jechało. Nie jechałem więc nie wiem. W archaicznej skrzyni w Subaru działa całkiem dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachu93 Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 I jest lepsze - nie tylko może. Żeby tym wolnossącym wołem przyspieszyć ze 100 trzeba redukować najlepiej o 2 biegi. TD - po prostu wciska się gaz. A już miałem nadzieję, że nie znajdzie się nikt, kto chce się dowartościowywać wiedzą "dla wtajemniczonych", jak to redukcja pomaga w przypadku ślamazarnego woła. I co? I to, że bez redukcji biegu szybciej odjedziesz dieslem to oznacza, że jest bardziej elastyczny? Bzdura... Nie dowartościowuje się wiedzą "dla wtajemniczonych", ale po tym co piszesz to mam wrażenie, że chyba tej wiedzy nie posiadasz. Bo według Ciebie auto, które uchodziło w swoich czasach (a nawet można tak powiedzieć o nim dziś) za sportową limuzynę z fajnymi osiągami, jest bardziej ślamazarne od ciężkiego Renault z dieslem, o mocy który dziś większość kompaktów ma w podstawowej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 I co? I to, że bez redukcji biegu szybciej odjedziesz dieslem to oznacza, że jest bardziej elastyczny? Bzdura... Nie. To oznacza że bez redukcji biegu szybciej odjedziesz dieslem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 I co? I to, że bez redukcji biegu szybciej odjedziesz dieslem to oznacza, że jest bardziej elastyczny? Bzdura...Więc na czym polega elastyczność? Na tym, że bez redukcji nie jedzie? Nie dowartościowuje się wiedzą "dla wtajemniczonych", ale po tym co piszesz to mam wrażenie, że chyba tej wiedzy nie posiadasz.Które konkretnie moje zdanie świadczy o tym, że nie wiem że trzeba zredukować, żeby wolnossący muł raczył przyspieszyć? Bo według Ciebie auto, które uchodziło w swoich czasach (a nawet można tak powiedzieć o nim dziś) za sportową limuzynę z fajnymi osiągami, jest bardziej ślamazarne od ciężkiego Renault z dieslemBo JEST bardziej ślamazarne na konkretnym biegu i przy konkretnej prędkości - akurat takich, przy jakich najczęściej jeździłem. Takie są fakty, a nie coś co jest "wg mnie". Jeździłem jednym i drugim na zmianę kilka lat, więc mam porównanie. Żeby było śmieszniej, drugi kierowca, z którym się zamieniałem co jakiś czas, też wolał safrańca. Dzwonił z propozycją kolejnej zamiany pierwszy zawsze ten, który jeździł aktualnie bmw. I nie rozśmieszaj mnie ze "sportową limuzyną" - lepsze osiągi ma mój obecny superb, a sportu w nim nawet grama nie uświadczysz. 525i to muł, który raczył jechać, gdy obroty przekraczały 4 krpm. Dużo lepiej wypadał wolnossący citroenowski 3.0 V6 (mimo mniejszej mocy), ale tam były 2 zawory na cylinder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 @@Danielpoz. bena 3.6 nie pochodzi z europy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 6 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 @@Danielpoz. bena 3.6 nie pochodzi z europy Całe szczęście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2016 I nie rozśmieszaj mnie ze "sportową limuzyną" - lepsze osiągi ma mój obecny superb, a sportu w nim nawet grama nie uświadczysz. 525i to muł, który raczył jechać, gdy obroty przekraczały 4 krpm. Dużo lepiej wypadał wolnossący citroenowski 3.0 V6 (mimo mniejszej mocy), ale tam były 2 zawory na cylinder. Tymi kategoriami to i TypeR nie jedzie ... Co wiecej, pamietam jak w TopGear testowali jakies super auto i postawili je do wyscigu z kompaktem na 6 biegu ... i przegralo superauto ........ czuje ze ten test byl specjalnie dla ciebie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2016 Tymi kategoriami to i TypeR nie jedzie ...Dokładnie - zależy kto czego oczekuje. Czy max osiągów przy max piłowaniu, czy rozsądnych osiągów bez piłowania. 525i przy piłowaniu jechał dobrze, ale ja 100 razy częściej potrzebowałem mniejszego przyspieszenia, ale jednak rozsądnego. I tego już bez redukcji nie oferował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2016 Jeśli chodzi o elastycznośc to jak narazię najlepsze auto jakie miałem i jeździłem to Saab 900 Turbo 230 koni. Zbierał się w tym zakresie gdzie się wyprzedza najczęściej jak głupi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 pamietam jak w TopGear testowali jakies super auto i postawili je do wyscigu z kompaktem na 6 biegu ... i przegralo superauto .. konkretnie to 400kM evo z 115kM fiata stilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.