Skocz do zawartości

Co po xj6?


Swider

Rekomendowane odpowiedzi

Braci Kącikowa, jak niektórzy tu wiedzą w zeszłym roku zamaniło mi się motocyklowanie.

Najpierw Hyo 125 jako doskonała baza do nauki (wymiary) a potem kurs na xj6 i kupiłem super xj6. Czarna, piękna, naked 2012. Zapłaciłem więcej niż rynkowa cena, ale sprzęt na prawdę super.

Do jazdy. Do miasta, do manewrowaniu na małych prędkościach- rewelacja, ale...

Ale,,

Jak napisałem, zajaralem się i teraz zaczynam się rozglądać..

Raczej naked (chodzi mi po głowie z800) ale tez i customy mi się podobają, choć nie widziałem to ducati scrambler fajne moto, ale to ducati (mówią, że to jak alfą Romeo, dlatego tez nie biorę juz pod uwagę monstera 821). Poza tym scrambler ducati jest za nowe, wiec drogo. Chociaż moto z kostką oponą typu scrambler bardzo mi się spodobały,

Konkluzja- co szukać?

Naked. Ale jaki?

Macie jakieś typy?

Budżet? Okolice 20 tys. Chociaż to, ze ja taki niesprecyzowany to może byc i 15 i 25. Nie wiem. Xj6 wtedy bedzie do sprzedania of course.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Braci Kącikowa, jak niektórzy tu wiedzą w zeszłym roku zamaniło mi się motocyklowanie.

Najpierw Hyo 125 jako doskonała baza do nauki (wymiary) a potem kurs na xj6 i kupiłem super xj6. Czarna, piękna, naked 2012. Zapłaciłem więcej niż rynkowa cena, ale sprzęt na prawdę super.

Do jazdy. Do miasta, do manewrowaniu na małych prędkościach- rewelacja, ale...

Ale,,

Jak napisałem, zajaralem się i teraz zaczynam się rozglądać..

Raczej naked (chodzi mi po głowie z800) ale tez i customy mi się podobają, choć nie widziałem to ducati scrambler fajne moto, ale to ducati (mówią, że to jak alfą Romeo, dlatego tez nie biorę juz pod uwagę monstera 821). Poza tym scrambler ducati jest za nowe, wiec drogo. Chociaż moto z kostką oponą typu scrambler bardzo mi się spodobały,

Konkluzja- co szukać?

Naked. Ale jaki?

Macie jakieś typy?

Budżet? Okolice 20 tys. Chociaż to, ze ja taki niesprecyzowany to może byc i 15 i 25. Nie wiem. Xj6 wtedy bedzie do sprzedania of course.

 

Street/Speed Trilple ;-)

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Braci Kącikowa, jak niektórzy tu wiedzą w zeszłym roku zamaniło mi się motocyklowanie.

Najpierw Hyo 125 jako doskonała baza do nauki (wymiary) a potem kurs na xj6 i kupiłem super xj6. Czarna, piękna, naked 2012. Zapłaciłem więcej niż rynkowa cena, ale sprzęt na prawdę super.

Do jazdy. Do miasta, do manewrowaniu na małych prędkościach- rewelacja, ale...

Ale,,

Jak napisałem, zajaralem się i teraz zaczynam się rozglądać..

Raczej naked (chodzi mi po głowie z800) ale tez i customy mi się podobają, choć nie widziałem to ducati scrambler fajne moto, ale to ducati (mówią, że to jak alfą Romeo, dlatego tez nie biorę juz pod uwagę monstera 821). Poza tym scrambler ducati jest za nowe, wiec drogo. Chociaż moto z kostką oponą typu scrambler bardzo mi się spodobały,

Konkluzja- co szukać?

Naked. Ale jaki?

Macie jakieś typy?

Budżet? Okolice 20 tys. Chociaż to, ze ja taki niesprecyzowany to może byc i 15 i 25. Nie wiem. Xj6 wtedy bedzie do sprzedania of course.

kwestia co lubisz i jak/gdzie jezdzisz... masz już pierwszy (kluczowy) sezon za sobą. zdroworozsądkowy entry bike - zaliczony. teraz czas na zakup sercem ;)

co Cie kreci? Włoszki? Brytole? Golasy/turystyki?

z takim budzetem ja brałbym z miejsca Speed Triple (USD, 3 cylindry, jednoramienny wahacz z tyłu) :) ew. jakiegos innego wariata, ale ja lubie neoklasyki: GSX1400, XJR1300, ZRX (te to wiekowe i tanie są, ale unikalny look mają w wersji R i dłubałbym za resztę kasy)

btw. jak masz wątpliwości co do Triumpha - przejedź się :) ja się zakochałem w sposobie prowadzenia i silniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw. jak masz wątpliwości co do Triumpha - przejedź się ja się zakochałem w sposobie prowadzenia i silniku...

 

Co do silnika potwierdzam (latam troche skastrowanym 1050 względem tego co masz w speed triple, a i tak jest super). Moment jest zawsze, a moc oddaje liniowo. Bajka. A jak fajnie ryczy jak mu odwiniesz powyżej 4tys obr... Malinka ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 20 tysia to używane MT-07 co nie jest żadnym "awansem" po XJ.

A MT-09 chyba trochę za drogie.

no chyba ze MT-01 :)

 

MT-01 albo MT-09, przy czym MT-01 to potwor a na MT-09 jeszcze nie mialem przyjemnosci sie przejechac  :)

 

 

 

ja sobie chce sprawic MT-03 lub MT-07 jako daily bike do kompletu do mojego Zephyra ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MT-01 albo MT-09, przy czym MT-01 to potwor a na MT-09 jeszcze nie mialem przyjemnosci sie przejechac  :)

 

 

 

ja sobie chce sprawic MT-03 lub MT-07 jako daily bike do kompletu do mojego Zephyra ;)

MT01 to nie taki potwór jak wynika z liczb. potworne są w nim wibracje (cały moto chodzi) - ale to kwestia gustu. sam piec i osiągi są całkiem do ogarnięcia. momentu dużo, ale mocy wcale nie - takze to taki naked - harley :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MT01 to nie taki potwór jak wynika z liczb. potworne są w nim wibracje (cały moto chodzi) - ale to kwestia gustu. sam piec i osiągi są całkiem do ogarnięcia. momentu dużo, ale mocy wcale nie - takze to taki naked - harley :)

 

ciezko mi sie odniesc bo to moje subiektywne odczucie. Inna sprawa ze przesiadlem sie na chwile z gaznikowego 21letniego 72konnego (kiedys...) Zephyra ;) wiec ten MT01 to dla mnie kosmos ;) . Odkrecenie manetki i motocykl momentalnie rwie do przodu, nie ma momentu zadumy bo trzeba gazniki przeplukac, nie traci dechu na moment przy 2.5kPRM zeby chwile wyzej wyrwac do przodu jakby lata mlodosci mu sie przypomnialy  :phi:  A wibracje... no duzy silnik, spora masa wirujac to musi wibrowac... chyba?  :phi:  W kazdym razie MT01 z pojemnoscia, momentem i moca to dla mnie kosmos ;) Druga sprawa ze takie parametry sa dla mnie absolutnie zbedne i dlatego nie zamierzam  nic takiego wielkiego kupowac bo do miasta i wokolo komina to sie tylko bedziemy meczyc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko mi sie odniesc bo to moje subiektywne odczucie. Inna sprawa ze przesiadlem sie na chwile z gaznikowego 21letniego 72konnego (kiedys...) Zephyra ;) wiec ten MT01 to dla mnie kosmos ;) . Odkrecenie manetki i motocykl momentalnie rwie do przodu, nie ma momentu zadumy bo trzeba gazniki przeplukac, nie traci dechu na moment przy 2.5kPRM zeby chwile wyzej wyrwac do przodu jakby lata mlodosci mu sie przypomnialy  :phi:  A wibracje... no duzy silnik, spora masa wirujac to musi wibrowac... chyba?  :phi:  W kazdym razie MT01 z pojemnoscia, momentem i moca to dla mnie kosmos ;) Druga sprawa ze takie parametry sa dla mnie absolutnie zbedne i dlatego nie zamierzam  nic takiego wielkiego kupowac bo do miasta i wokolo komina to sie tylko bedziemy meczyc ;)

ja uwazam ze 100KM to optymalna moc... łatwa do ogarnięcia (kwestia jak podana - w tym wypadku 4 cyl są najbardziej wybaczające), w trasie wystarczająca.

70 konne SV w trasie było męczące - wyło... zapasu mocy nie było. paliło dużo jak na pojemność (obecne 1200 pali o litr mniej w trasie niż SV). takze 70 KM może zirytować... obecny piec mi się nie znudził... nie czuję niedosytu :) zresztą jak widać po praktycznie wszystkich powerretronakedach - producenci też tak uważają. pomimo ze potrafią z litra z palcem w nosie zrobić 200 KM, dają w nich 100 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja uwazam ze 100KM to optymalna moc... łatwa do ogarnięcia (kwestia jak podana - w tym wypadku 4 cyl są najbardziej wybaczające), w trasie wystarczająca.

70 konne SV w trasie było męczące - wyło... zapasu mocy nie było. paliło dużo jak na pojemność (obecne 1200 pali o litr mniej w trasie niż SV). takze 70 KM może zirytować... obecny piec mi się nie znudził... nie czuję niedosytu :) zresztą jak widać po praktycznie wszystkich powerretronakedach - producenci też tak uważają. pomimo ze potrafią z litra z palcem w nosie zrobić 200 KM, dają w nich 100 :)

 

jesli ktos jezdzi wiecej w trasy to pewnie sie z toba zgodzi... ja szukam raczej 'roweru' z pazurem do miasta ;) Teraz mam motocykl ~70KM o wadze 220kg na gaznikach, ktore nawet sprawnie daje rade w miescie :) . MT01 to okolice 270kg i 90KM ale na wtrysku wiec zupelnie inna charakter reakcji na manetke a na dodatek wielki kloc, choc zaskakujaco przyjemny w manewrowaniu :) . Wiec jakbym mial wybierac cos z przeznaczeniem glownie do miasta to... nie MT01 ;) tylko wlasnie jakis rower - MT03/07 ktory przy wadze ~180kg ma wystarczajaca moc i moment (oczywiscie MT07 bardziej niz MT03) do posmigania po miescie i pokrecenia sie wokolo komina.  

 

 

a tak naprawde to marzy mi sie XSR700 z fabrycznym tuningiem, ale to kwoty (na full wypasie okolice 40kpln) chwilowo poza zasiegiem mojego budzetu na 'zabawki' ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.