Swider Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 Braci Kącikowa, jak niektórzy tu wiedzą w zeszłym roku zamaniło mi się motocyklowanie. Najpierw Hyo 125 jako doskonała baza do nauki (wymiary) a potem kurs na xj6 i kupiłem super xj6. Czarna, piękna, naked 2012. Zapłaciłem więcej niż rynkowa cena, ale sprzęt na prawdę super. Do jazdy. Do miasta, do manewrowaniu na małych prędkościach- rewelacja, ale... Ale,, Jak napisałem, zajaralem się i teraz zaczynam się rozglądać.. Raczej naked (chodzi mi po głowie z800) ale tez i customy mi się podobają, choć nie widziałem to ducati scrambler fajne moto, ale to ducati (mówią, że to jak alfą Romeo, dlatego tez nie biorę juz pod uwagę monstera 821). Poza tym scrambler ducati jest za nowe, wiec drogo. Chociaż moto z kostką oponą typu scrambler bardzo mi się spodobały, Konkluzja- co szukać? Naked. Ale jaki? Macie jakieś typy? Budżet? Okolice 20 tys. Chociaż to, ze ja taki niesprecyzowany to może byc i 15 i 25. Nie wiem. Xj6 wtedy bedzie do sprzedania of course. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 Kupujesz sercem, czy rozumem? Ja bym szukał tego co mi się podoba, a nie to co podoba się innym. Zetki od Kawy są bardzo zacne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 Braci Kącikowa, jak niektórzy tu wiedzą w zeszłym roku zamaniło mi się motocyklowanie. Najpierw Hyo 125 jako doskonała baza do nauki (wymiary) a potem kurs na xj6 i kupiłem super xj6. Czarna, piękna, naked 2012. Zapłaciłem więcej niż rynkowa cena, ale sprzęt na prawdę super. Do jazdy. Do miasta, do manewrowaniu na małych prędkościach- rewelacja, ale... Ale,, Jak napisałem, zajaralem się i teraz zaczynam się rozglądać.. Raczej naked (chodzi mi po głowie z800) ale tez i customy mi się podobają, choć nie widziałem to ducati scrambler fajne moto, ale to ducati (mówią, że to jak alfą Romeo, dlatego tez nie biorę juz pod uwagę monstera 821). Poza tym scrambler ducati jest za nowe, wiec drogo. Chociaż moto z kostką oponą typu scrambler bardzo mi się spodobały, Konkluzja- co szukać? Naked. Ale jaki? Macie jakieś typy? Budżet? Okolice 20 tys. Chociaż to, ze ja taki niesprecyzowany to może byc i 15 i 25. Nie wiem. Xj6 wtedy bedzie do sprzedania of course. Street/Speed Trilple ;-) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 Braci Kącikowa, jak niektórzy tu wiedzą w zeszłym roku zamaniło mi się motocyklowanie. Najpierw Hyo 125 jako doskonała baza do nauki (wymiary) a potem kurs na xj6 i kupiłem super xj6. Czarna, piękna, naked 2012. Zapłaciłem więcej niż rynkowa cena, ale sprzęt na prawdę super. Do jazdy. Do miasta, do manewrowaniu na małych prędkościach- rewelacja, ale... Ale,, Jak napisałem, zajaralem się i teraz zaczynam się rozglądać.. Raczej naked (chodzi mi po głowie z800) ale tez i customy mi się podobają, choć nie widziałem to ducati scrambler fajne moto, ale to ducati (mówią, że to jak alfą Romeo, dlatego tez nie biorę juz pod uwagę monstera 821). Poza tym scrambler ducati jest za nowe, wiec drogo. Chociaż moto z kostką oponą typu scrambler bardzo mi się spodobały, Konkluzja- co szukać? Naked. Ale jaki? Macie jakieś typy? Budżet? Okolice 20 tys. Chociaż to, ze ja taki niesprecyzowany to może byc i 15 i 25. Nie wiem. Xj6 wtedy bedzie do sprzedania of course. kwestia co lubisz i jak/gdzie jezdzisz... masz już pierwszy (kluczowy) sezon za sobą. zdroworozsądkowy entry bike - zaliczony. teraz czas na zakup sercem co Cie kreci? Włoszki? Brytole? Golasy/turystyki? z takim budzetem ja brałbym z miejsca Speed Triple (USD, 3 cylindry, jednoramienny wahacz z tyłu) ew. jakiegos innego wariata, ale ja lubie neoklasyki: GSX1400, XJR1300, ZRX (te to wiekowe i tanie są, ale unikalny look mają w wersji R i dłubałbym za resztę kasy) btw. jak masz wątpliwości co do Triumpha - przejedź się ja się zakochałem w sposobie prowadzenia i silniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cobratw Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 chodzi mi po głowie z800 to może Z1000 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 btw. jak masz wątpliwości co do Triumpha - przejedź się ja się zakochałem w sposobie prowadzenia i silniku... Co do silnika potwierdzam (latam troche skastrowanym 1050 względem tego co masz w speed triple, a i tak jest super). Moment jest zawsze, a moc oddaje liniowo. Bajka. A jak fajnie ryczy jak mu odwiniesz powyżej 4tys obr... Malinka ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 A moze cos od yamahy z serii MT? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 za 20 tysia to używane MT-07 co nie jest żadnym "awansem" po XJ. A MT-09 chyba trochę za drogie. no chyba ze MT-01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hevimental Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 za 20 tysia to używane MT-07 co nie jest żadnym "awansem" po XJ. A MT-09 chyba trochę za drogie. no chyba ze MT-01 Jak sprzedałem fazera o chciałem mt07 ale poszedłem do salonu na jazde testową i stwierdziłem, że nie jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 za 20 tysia to używane MT-07 co nie jest żadnym "awansem" po XJ. A MT-09 chyba trochę za drogie. no chyba ze MT-01 MT-01 albo MT-09, przy czym MT-01 to potwor a na MT-09 jeszcze nie mialem przyjemnosci sie przejechac ja sobie chce sprawic MT-03 lub MT-07 jako daily bike do kompletu do mojego Zephyra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2016 MT-01 albo MT-09, przy czym MT-01 to potwor a na MT-09 jeszcze nie mialem przyjemnosci sie przejechac ja sobie chce sprawic MT-03 lub MT-07 jako daily bike do kompletu do mojego Zephyra MT01 to nie taki potwór jak wynika z liczb. potworne są w nim wibracje (cały moto chodzi) - ale to kwestia gustu. sam piec i osiągi są całkiem do ogarnięcia. momentu dużo, ale mocy wcale nie - takze to taki naked - harley Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2016 MT01 to nie taki potwór jak wynika z liczb. potworne są w nim wibracje (cały moto chodzi) - ale to kwestia gustu. sam piec i osiągi są całkiem do ogarnięcia. momentu dużo, ale mocy wcale nie - takze to taki naked - harley ciezko mi sie odniesc bo to moje subiektywne odczucie. Inna sprawa ze przesiadlem sie na chwile z gaznikowego 21letniego 72konnego (kiedys...) Zephyra wiec ten MT01 to dla mnie kosmos . Odkrecenie manetki i motocykl momentalnie rwie do przodu, nie ma momentu zadumy bo trzeba gazniki przeplukac, nie traci dechu na moment przy 2.5kPRM zeby chwile wyzej wyrwac do przodu jakby lata mlodosci mu sie przypomnialy A wibracje... no duzy silnik, spora masa wirujac to musi wibrowac... chyba? W kazdym razie MT01 z pojemnoscia, momentem i moca to dla mnie kosmos Druga sprawa ze takie parametry sa dla mnie absolutnie zbedne i dlatego nie zamierzam nic takiego wielkiego kupowac bo do miasta i wokolo komina to sie tylko bedziemy meczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2016 ciezko mi sie odniesc bo to moje subiektywne odczucie. Inna sprawa ze przesiadlem sie na chwile z gaznikowego 21letniego 72konnego (kiedys...) Zephyra wiec ten MT01 to dla mnie kosmos . Odkrecenie manetki i motocykl momentalnie rwie do przodu, nie ma momentu zadumy bo trzeba gazniki przeplukac, nie traci dechu na moment przy 2.5kPRM zeby chwile wyzej wyrwac do przodu jakby lata mlodosci mu sie przypomnialy A wibracje... no duzy silnik, spora masa wirujac to musi wibrowac... chyba? W kazdym razie MT01 z pojemnoscia, momentem i moca to dla mnie kosmos Druga sprawa ze takie parametry sa dla mnie absolutnie zbedne i dlatego nie zamierzam nic takiego wielkiego kupowac bo do miasta i wokolo komina to sie tylko bedziemy meczyc ja uwazam ze 100KM to optymalna moc... łatwa do ogarnięcia (kwestia jak podana - w tym wypadku 4 cyl są najbardziej wybaczające), w trasie wystarczająca. 70 konne SV w trasie było męczące - wyło... zapasu mocy nie było. paliło dużo jak na pojemność (obecne 1200 pali o litr mniej w trasie niż SV). takze 70 KM może zirytować... obecny piec mi się nie znudził... nie czuję niedosytu zresztą jak widać po praktycznie wszystkich powerretronakedach - producenci też tak uważają. pomimo ze potrafią z litra z palcem w nosie zrobić 200 KM, dają w nich 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2016 ja uwazam ze 100KM to optymalna moc... łatwa do ogarnięcia (kwestia jak podana - w tym wypadku 4 cyl są najbardziej wybaczające), w trasie wystarczająca. 70 konne SV w trasie było męczące - wyło... zapasu mocy nie było. paliło dużo jak na pojemność (obecne 1200 pali o litr mniej w trasie niż SV). takze 70 KM może zirytować... obecny piec mi się nie znudził... nie czuję niedosytu zresztą jak widać po praktycznie wszystkich powerretronakedach - producenci też tak uważają. pomimo ze potrafią z litra z palcem w nosie zrobić 200 KM, dają w nich 100 jesli ktos jezdzi wiecej w trasy to pewnie sie z toba zgodzi... ja szukam raczej 'roweru' z pazurem do miasta Teraz mam motocykl ~70KM o wadze 220kg na gaznikach, ktore nawet sprawnie daje rade w miescie . MT01 to okolice 270kg i 90KM ale na wtrysku wiec zupelnie inna charakter reakcji na manetke a na dodatek wielki kloc, choc zaskakujaco przyjemny w manewrowaniu . Wiec jakbym mial wybierac cos z przeznaczeniem glownie do miasta to... nie MT01 tylko wlasnie jakis rower - MT03/07 ktory przy wadze ~180kg ma wystarczajaca moc i moment (oczywiscie MT07 bardziej niz MT03) do posmigania po miescie i pokrecenia sie wokolo komina. a tak naprawde to marzy mi sie XSR700 z fabrycznym tuningiem, ale to kwoty (na full wypasie okolice 40kpln) chwilowo poza zasiegiem mojego budzetu na 'zabawki' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.