Rylu Napisano 23 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2016 No właśnie tydzień temu przestał otwierać/zamykać, od razu sprawdziłem bezpieczniki, kluczyk z akumulatorkiem więc raczej problem rozładowania odpada problem dotyczy obu kluczyków. Z lektury wynika, że może to być przekaźnik za schowkiem. W lotce jest moduł diversity i spróbuje go podmienić. Ma ktoś pomysł co to może być? Zanim pojadę do "szpeca" chciałbym sprawdzić co możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swider86 Napisano 23 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2016 przekaźnik padł , można kupić nowy albo naprawić domowym sposobem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 23 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2016 Znajdź przekaźnik centralnego w module komfortu, natnij w nim delikatnie obudowę na krawędziach, zdejmij wieczko, oczyść styki w przekaźniku i zaklej wieczko. Taka jest procedura w e46, bo przekaźniki są drogie i nierozbieralne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 25 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 Dzięki za podpowiedzi w weekend się za to zabiorę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 29 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 Zregeneruj moduł komfortu, bo padły przekaźniki. Zrób od razu całość - regeneracja wyjdzie taniej niż inny używany. Osobiście nie bawiłbym się w czyszczenie styków, kiedy cena jednego przekaźnika to kilkanaście PLN, a przekaźniki są na 30A, czyli mogą być mocno upalone. Tu masz poglądowy temat dla e46 (jak masz "kupe" czy roadstera to masz 2 przekaźniki - w przeciwnym wypadku 4). W podanym linku nie działa odnośnik do PDF - ten działa. Z kolei tu masz przykładowy przekaźnik - typ i tak musisz sprawdzić, jak wydłubiesz moduł (na 97% to będzie ten). Ja chyba znalazłem te Tyco jeszcze taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 Zregeneruj moduł komfortu, bo padły przekaźniki. Zrób od razu całość - regeneracja wyjdzie taniej niż inny używany. Osobiście nie bawiłbym się w czyszczenie styków, kiedy cena jednego przekaźnika to kilkanaście PLN, a przekaźniki są na 30A, czyli mogą być mocno upalone. Tu masz poglądowy temat dla e46 (jak masz "kupe" czy roadstera to masz 2 przekaźniki - w przeciwnym wypadku 4). W podanym linku nie działa odnośnik do PDF - ten działa. Z kolei tu masz przykładowy przekaźnik - typ i tak musisz sprawdzić, jak wydłubiesz moduł (na 97% to będzie ten). Ja chyba znalazłem te Tyco jeszcze taniej. Te przekaźniki za kilkanaście zł, to chińczyki z napisem Tyco. Oryginalne Tyco/Siemens kosztują ok 30zł/szt. Sam ich sobie nie wymieni, bo upali ścieżki w płytce, trzeba dać elektronikowi, który ma odpowiedni sprzęt do lutowania z podciśnieniem. Ja w starszej e46 rozciąłem wieczko przekaźnika, styki były w dobrym stanie, tylko lekko przejechałem papierkiem i działa. Roboty na 20 minut z demontażem modułu, koszt 0zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 Te przekaźniki za kilkanaście zł, to chińczyki z napisem Tyco. Oryginalne Tyco/Siemens kosztują ok 30zł/szt. Sam ich sobie nie wymieni, bo upali ścieżki w płytce, trzeba dać elektronikowi, który ma odpowiedni sprzęt do lutowania z podciśnieniem. Ja w starszej e46 rozciąłem wieczko przekaźnika, styki były w dobrym stanie, tylko lekko przejechałem papierkiem i działa. Roboty na 20 minut z demontażem modułu, koszt 0zł. Niewykluczone. Ja akurat kupowałem w hurtowni elektronicznej spod Warszawy - w sumie to muszę odszukać rachunek. Moje działają już ponad 2 lata bez najmniejszych problemów - wymieniał elektronik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 12 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 Elektronik sprawdził przekaźniki moduł cały i zdrowy. Zostaje lotka albo nie wiem co... Kluczyki się zresetowały? We wtorek mam jeszcze podjechać autem z 2 kluczykami sprawdzą sygnały z pilotów. Dziś podmienie diversity w lotce dzięki uprzejmości Steffano :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 14 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2016 Podmiana diveristy nic nie wniosła także we wtorek sprawdzamy kluczyki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2016 Dziś podmienie diversity w lotce dzięki uprzejmości Steffano :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PitersonLDZ Napisano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2016 Podmiana diveristy nic nie wniosła także we wtorek sprawdzamy kluczyki ... Sprawdzaliście przewody, które idą pod klapą bagażnika? w e91 przerywają się bardzo często, i wcześniej był przerwany od radia, teraz pewnie się przerwał od centralnego. Sprawdzałeś miernikiem wtyczkę, która wchodzi do diversity ? jak mialem przerwany kabel od radia to nie bylo na tym konkretnym kolorze kabla "prądu", a na reszcie był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 17 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) PrZewody w klapie patrzyłem na szybko wyglądały ok. Nie sprawdziliśmy tylko podminielismy moduły diversity. Dzisiaj elektronik zadZwonił, że piloty nie wysyłają sygnału w ogóle. Rozetną jednego i sprawdzą napięcie ale wątpię żeby była to wina baterii. Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez Rylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 19 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 Kluczyki sprawdzone... Wysyłają sygnał na ok 800 częstotliwości a niby standardowo ok 300 nie znam sie na tym ale mam wrażenie, że albo sie rozkodowały albo muszę przejrzeć wiązke w klapie i sprawdzić czy idzie napięcie do diversity bo sama podmiana mogła nic nie zmienić. Z tego co czytam w e91 nie zakoduje sam nie ma magicznej procedury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2016 Rozciąłem dzisiaj gumę z przewodami no i ... Przewód już był kiedyś przerwany i puściło także centralny śmiga ale co nerw straciłem na to dziadostwo brak słów. Uff Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PitersonLDZ Napisano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2016 Rozciąłem dzisiaj gumę z przewodami no i ... Przewód już był kiedyś przerwany i puściło także centralny śmiga ale co nerw straciłem na to dziadostwo brak słów. Uff A mówiłem... Od razu tak myślałem, i Stefan na bank ma ten sam problem, tyle że w innym miejscu niż sprawdzaliśmy kiedyś u Niego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 26 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2016 A mówiłem... Od razu tak myślałem, i Stefan na bank ma ten sam problem, tyle że w innym miejscu niż sprawdzaliśmy kiedyś u Niego. Szkoda, że za pierwszym razem nie rozciąłem całości...dzięki za wskazówkę! Pewnie teraz Stivi sprawdzi dokladnie jeszcze raz hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 Szkoda, że za pierwszym razem nie rozciąłem całości...dzięki za wskazówkę! Pewnie teraz Stivi sprawdzi dokladnie jeszcze raz hehe U mnie jak dobrze kojarzę to ciągaliśmy te kable i były okej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.