Gość Napisano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2016 Czołem Panowie, dawno mnie tu nie było no ale powoli czas na zmianę autka (aktualnie Fluence 1.6 2011 110 kkm przebiegu). Chodzi mi po głowie takie coś jak w tym konkretnym linku http://www.pewneuzywane.pl/samochod/renault-megane-grandtour-business/id/14147#d233c2747fec76b619141191cf5ff589 Co myślicie o takim Grandtourze? Akceptuję podstawowe wyposażenie i słabawy silnik. Warto się tym gruntowniej zainteresować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2016 Czołem Panowie, dawno mnie tu nie było no ale powoli czas na zmianę autka (aktualnie Fluence 1.6 2011 110 kkm przebiegu). Chodzi mi po głowie takie coś jak w tym konkretnym linku http://www.pewneuzywane.pl/samochod/renault-megane-grandtour-business/id/14147#d233c2747fec76b619141191cf5ff589 Co myślicie o takim Grandtourze? Akceptuję podstawowe wyposażenie i słabawy silnik. Warto się tym gruntowniej zainteresować? A jaki jest powod zmiany, potrzebujesz pilnie kombi? W kazdym innym wypadku IMHO zmiana troche bez sensu, bo to jest najtansza bieda wersja robiona pod floty... Plastikowa kierownica, manualna klima, poza flotami to ciezko nawet taka znalezc Silnik wbrew pozorom jezdzi lepiej niz wyglada na papierze i na tym chyba zalety sie koncza Ja bym nie zmienial, ewentualnie poszukal Laguny 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2016 Dzięki za odpowiedź. Fluence ma już 5 lat i trochę kilometrów najeżdżone. Robię lekko powyżej 20 kkm rocznie, 1.6 swoje pali. Pomyślałem, że po pierwsze będzie trzy lata nowszy, z oszczędnym silnikiem, 60 kkm mniejszy przebieg, a bagażnik równie Wielki. Wyposażenie we Flu mam bardzo fajne, bo to Expression podciągnięty pakietami właściwie do Privillege (z jasną tapicerką wyłącznie). Mam dylemat, naprawdę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2016 Zagazuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2016 Sprawdziłem tego rodzynka po VIN w ASO Renault u nas. Dwie wymiany oleju, każda przeciągnięta do 32 kkm, po 8 miesiącach zajechana turbosprężarka i silnik do remontu. Naprawa w ASO, gwarant odmówił naprawy gwarancyjnej ze względu na zaniedbania serwisowe. Generalnie trup katowany do nieprzytomności. Na razie chyba jednak zostanę przy moim Flu i na spokojnie zacznę rozglądać się bez jakiegoś ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2016 Ciśnienie nie pomaga w rozsądnych zakupach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2016 No dokładnie, więc tym bardziej wolę trochę dłużej poszukać. Kurczę, boję się jak ognia tych używanych dCi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2016 To się nie wygłupiaj, tylko jeśli masz dobre, sprawne auto to tak, jak radzi bielaPL - zagazuj. Będziesz taniej jeździł niż dieslem. Co prawda koło zapasowe gdzieś trzeb wsadzić ale można ubezpieczyć assistance i nie wozić wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2016 Sprawdziłem tego rodzynka po VIN w ASO Renault u nas. Dwie wymiany oleju, każda przeciągnięta do 32 kkm, po 8 miesiącach zajechana turbosprężarka i silnik do remontu. Naprawa w ASO, gwarant odmówił naprawy gwarancyjnej ze względu na zaniedbania serwisowe. Generalnie trup katowany do nieprzytomności. Na razie chyba jednak zostanę przy moim Flu i na spokojnie zacznę rozglądać się bez jakiegoś ciśnienia. To jezdzij tym co masz Roznica w spalaniu przy Twoich przebiegach miedzy noPB a dci to pewnie z 1,5-2kPLN rocznie, wiec szkoda sobie w ogole glowe zawracac dieslem. Wiecej bedziesz w plecy na utracie wartosci niz paliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2016 Dzięki za podpowiedzi Panowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 (edytowane) Podepnę się pod temat Wczoraj wpadł http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6dci-energy-1wl-salon-pl-gwarancja-f-vat-86-tys-km-ID6yBjG7.html#d90db01b06 Ten silnik 1.6 dCi jest już chyba wporzonsiu? Wiem, że 1.5 dCi to kibel, ale o tym nie umiałem znaleźć tematów do narzekania. Wie ktoś coś? Edytowane 12 Października 2016 przez Komor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 22 Października 2016 Udostępnij Napisano 22 Października 2016 Ten silnik 1.6 dCi jest już chyba wporzonsiu? Tak, dopóki się nie zepsuje. Poziom skomplikowania i ilość miejsca pod maską przeraża dobrych, doświadczonych mechaników (żebyś minę widział...). Ale jedzie bardzo fajnie. Słyszałem rozgrzechotane koła dwumasowe przy 100-130kkm. Wiem, że 1.5 dCi to kibel Zależy który. Poniżej roku 2012 bym nie kupił. Potem ma już pompę wys. ciśn. i trochę innych podzespołów z 1.6 dCi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.